Web Analytics Made Easy - Statcounter

 وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه‌ای به وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا بر توقف نقل و انتقال مسافر به شکل مستقیم و غیرمستقیم از هندوستان تاکید کرد.

به گزارش ایرنا از وبدا، سعید نمکی روز شنبه در نامه‌ای به عبدالرضا رحمانی فضلی نوشت: با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، نظر به اینکه ویروس COVID-19 در کشور هندوستان دچار موتاسیون بسیار خطرناک شده لذا ضروری است به نحو مقتضی نقل و انتقال مسافر به شکل مستقیم و غیرمستقیم از کشور مذکور متوقف گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواهشمند است دستور فرمائید پیگیری لازم صورت پذیرد.

هند اکنون یکی از کشورهای با شیوع بالای کرونا در جهان و بعد از برزیل دومین کشور از نظر تعداد مرگ و میر است. به طوری که در روزهای گذشته تعداد موارد مرگ روزانه کرونا در این کشور به بالای ۲۶۰۰ نفر در روز رسیده است. تاکنون ۱۶ میلیون و ۶۰۰ نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده و ۳۴۵ هزار نفر جان باخته اند. گزارش های منتشر شده از هند حاکی از این است که بیمارستانهای این کشور به شدت با کمبود جان و امکانات درمانی از جمله اکسیژن مواجه هستند و بسیاری از مردم این کشور از ترس کرونا برای تحویل اجساد درگذشتگان خود مراجعه نمی کنند.

با وجود شیوع بالای کرونا در کشور هند، همچنان پروازهای تهران به دهلی نو و بمبئی با ایرلاین های مختلف ادامه دارد.

سعید نمکی وزیر بهداشت ۱۴ فروردین امسال در پی افزایش شیوع کرونا در کشور ترکیه و قرمز شدن وضعیت این کشور در نامه‌ای به وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با بیماری کرونا، بر ضرورت توقف یک هفته‌ای ایاب و ذهاب از طریق مرزهای هوایی و زمینی با این کشور تاکید کرده بود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۱۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش تسلیحات غنیمتی روس ها در «پارک پیروزی» مسکو | ویدئو

دریافت 6 MB

به گزارش همشهری آنلاین، روسیه، تانک‌ها و تسلیحات غرب را که از نیروهای اوکراینی به غنیمت گرفته است، در «پارک پیروزی» واقع در مسکو به نمایش گذاشته و قرار است این نمایشگاه از تاریخ اول ماه مه (۱۲ اردیبهشت) برای عموم افتتاح شود.

نمایش زره‌پوش‌های غربی غنیمتی در پارک پیروزی مسکو نمایش زره‌پوش‌های غربی غنیمتی در پارک پیروزی مسکو نمایش زره‌پوش‌های غربی غنیمتی در پارک پیروزی مسکو کد خبر 848037 منبع: ایسنا برچسب‌ها تسلیحات نظامی خبر ویژه روسیه - اوکراین روسیه اوکراین

دیگر خبرها

  • پایان پوتین؟!
  • لاپید خواستار اعزام فوری حریدی‌ها به خدمت اجباری شد
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • دستور وزیر دفاع روسیه به ارتش برای اختصاص تسلیحات بیشتر در جنگ اوکراین
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • ۵۸ درصد صهیونیست‌ها خواستار برکناری فوری نتانیاهو هستند
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • حمله پهپادی اوکراین به مناطقی در روسیه
  • اکثریت صهیونیست‌ها خواستار استعفای نتانیاهو هستند
  • نمایش تسلیحات غنیمتی روس ها در «پارک پیروزی» مسکو | ویدئو