Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حبیبی صبح یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران که به مناسبت هفته قوه قضائیه برگزار شد ضمن تبریک دهه کرامت و آغاز هفته قوه قضائیه با بیان اینکه همه باید قدردان مردم به دلیل حضور پرشور در انتخابات ۲۸ خرداد باشیم، اظهار داشت: دشمن سم‌پاشی‌های زیادی را در اشکال مختلف داشت اما با درایت و هوشیاری مردم و با کمک خداوند، مسیر مستقیم روشن شد و مردم به درستی رفتار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حضور حماسی مردم مسئولیت مسئولان را دوچندان کرد، ابراز داشت: مردم منتظر تحول بزرگ در ساختار اجرایی کشور هستند و امیدواریم موفقیت‌های رئیس جمهور آینده همچون موفقیت وی در قوه قضائیه را شاهد باشیم.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان با بیان اینکه باید در قوای حاکم یک صدایی باشد، ادامه داد: اگر همه قوا یکسان نباشند مشکلاتی به ویژه در عرصه بین‌المللی ایجاد خواهد شد.

وی گفت: با انتخاب حجت الاسلام رئیسی به عنوان رئیس جمهور به شکوفایی اقتصادی در کشور و تحقق شعار سال امیدوار هستیم.

حبیبی در ادامه ضمن قدردانی از مجریان و ناظران بر انتخابات ۲۸ خرداد در استان اصفهان اظهار داشت: از یک ماه گذشته برنامه‌ریزی‌هایی خوبی انجام شد، هر چند از بیرون برنامه‌ریزی‌های زیادی برای ایجاد اختلال در انتخابات داشتند و همه اقدامات خنثی شد.

وی گفت: موارد زیادی را در سطح استان اصفهان داشتیم که قصد خرابکاری داشتند که به موقع از سوی دستگاه‌های اطلاعاتی شناسایی شدند، برخی از آنها دستگیر و برخی با تذکر رو به رو شدند.

ادامه دارد…

کد خبر 5239805

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری اصفهان محمدرضا حبیبی انتخابات 1400 انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات عکس استانها کرمانشاه ویروس کرونا شورای شهر انتخابات رای گیری گرگان سیدابراهیم رئیسی انتخابات شورای شهر و روستا انتخابات ریاست جمهوری ایلام بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۲۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  مدیرکل صداوسیمای استان اصفهان با اشاره به اینکه مرحله دوم انتخابات درحوزه انتخابیه سمیرم ولنجان برگزار می‌شود گفت: دراین مرحله تدبیر سازمان صدا وسیما براین است که برای هرحوزه انتخابیه سه مناظره ۶۰ دقیقه‌ای ضبط شود.
یوسف افشار نیا افزود: سوالات مربوط به مناظره‌ها تلفیقی از حوزه انتخابیه، استان ومسائل کلان کشور است و به صورت یکسان ازهمه نامزد‌ها پرسیده می‌شود.
وی اضافه کرد: علاوه بر مناظره‌ها یک برنامه ۲۰ دقیقه‌ای تبلیغاتی نیز برای هرکدام ازنامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات ضبط می‌شود که در زمان قانونی تبلیغات از صداوسیما پخش خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


مدیر کل صداوسیمای استان اصفهان گفت:در دور دوم انتخابات شبکه تلویزیونی محلی وجود ندارد و برنامه‌های تبلیغاتی ومناظره‌ها ازشبکه استانی رادیو وتلویزیون پخش می‌شود.
علی معصوم زاده تهیه کننده برنامه مناظره‌ها هم با اشاره به اینکه ۱۰۰ نفر از نیرو‌های صداوسیما استان درامر تهیه مناظره‌ها فعالیت دارند گفت:در دور اول انتخابات ۶۰ برنامه تبلیغاتی برای نامزد‌ها ضبط شد وبه مدت ۶۲۰۰ دقیقه از شبکه محلی پخش شد.

دیگر خبرها

  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • سعیدی: اگر معادل اختلاس چای دبش صرف زیرساخت‌های استان سیستان و بلوچستان می‌شد، دیگر چیزی نمی‌خواستیم
  • رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی فقط یک درصد از افراد جامعه را شامل می‌شود
  • فقط این افراد می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند + جزئیات
  • مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی اصفهان برگزار شد
  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند
  • تصویب بیش از ۵۰ مصوبه برای توسعه شرق شهرستان اصفهان
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲