Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت میلاد باسعادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت، ویژه مراسم جشنی با حضور جمعی از بچه های مسجدی با رعایت پروتکل های بهداشتی در زنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، با آغاز دهه کرامت جشن های مردمی به مناسبت میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) و تجلیل از دختران فعال در مساجد زنجان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در ادامه برنامه های دهه کرامت، این بار مساجد استان زنجان به استقبال از جشن های مردمی میلاد باسعادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت می روند و مساجد را مهیای این جشن ها می کنند.

 

به همین منظور مراسم جشن میلاد امام رضا(ع) در مساجدی که مزین به نام امام رضا(ع) است به صورت باشکوه برگزار خواهد شد.

 

همچنین در روز یکشنبه 30 خرداد بعد از نماز مغرب و عشا مراسم جشنی با سخنرانی حاج سعید غفاری و مداحی سید رضا نریمانی در حسینیه ثارالله زنجان برگزار می شود.

 

مراسم جشن میلاد امام رضا(ع) با قرائت زیارت عاشورا با سخنرانی حجت الاسلام الوار و مداحی علیضا بیگدلی در حسینیه اعظم زنجان برگزار شد.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: مساجد زنجان بچه های مسجد جشن میلاد امام رضا ع زنجان برگزار امام رضا ع مراسم جشن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۲۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد استان زنجان

به گزارش خبرگزاری مهر، حکمت الله هاشمی گفت: آموزش یکی از محورها و رسالت‌های اصلی هلال احمر به شمار می‌رود که باید در این زمینه قوی و غنی عمل کنیم.

وی تاکید کرد: با ارائه آموزش برای آحاد مردم جامعه می‌توانیم جان انسانی را نجات دهیم و با توسعه و گسترش فعالیت‌های آموزشی برای علاقمندان در قشرهای مختلف جامعه باید «هر خانه یک امدادگر» را محقق کنیم.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هلال احمر استان در ماه مبارک رمضان اقدام به ارائه آموزش همگانی به روزه داران در مساجد کرد که یکهزار و ۳۴۲ نفر در ۶۴ مسجد از این آموزش‌ها بهره مند شدند.

هاشمی خاطرنشان کرد: این دوره‌ها با همراهی و مشارکت ۵۰ مربی داوطلب خانم و آقا در سطح مساجد ارائه شده است.

وی تصریح کرد: آموزش‌های هلال احمر در سطح شهرها و روستاها، برای کارکنان دستگاه‌های اجرایی، کارکنان شرکت‌ها، واحدها و کارخانه‌های تولیدی و صنعتی، مراکز نظامی و انتظامی، مدارس، بوستان‌ها، محلات، مساجد، اعضای خانه‌های هلال، پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای و اعضای هلال احمر ارائه می‌شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: فراگیران علاقمند پس از گذراندن دوره‌های مقدماتی مورد نیاز می‌توانند از آموزش‌های تخصصی نیز بهره مند می‌شوند.

هاشمی با بیان اینکه برای فراگیران گواهینامه صادر می‌شود، اظهار کرد: این آموزش‌های هلال احمر در شهرستان‌های زنجان، ابهر، خرم دره، خدابنده، طارم، ایجرود و ماهنشان در حال برگزاری و با قوت بیشتری ادامه دارد.

وی افزود: علاقمندان برای بهره مندی از آموزش‌های هلال احمر می‌توانند با مراجعه به خانه‌های هلال در سطح شهرها و روستاها، محلات، مساجد، ادارات، کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی و شرکت‌ها، دهیاری‌ها و یا با مراجعه به شعب هلال احمر در شهرستان‌ها ثبت نام خود را قطعی کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: علاوه بر این علاقمندان به فراگیری آموزش‌های هلال احمر می‌توانند با مراجعه به واحد آموزش شعب هلال احمر در شهرستان‌ها ثبت نام خود را قطعی کرده و وارد دوره‌های آموزشی شوند.

کد خبر 6086537

دیگر خبرها

  • مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود
  • اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج
  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد زنجان
  • موضوع نشاط در برنامه‌های دهه کرامت لحاظ شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد
  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد استان زنجان