Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@15:22:59 GMT

استخدام کارشناس فروش در یک شرکت معتبر

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۲۳۱۳

استخدام کارشناس فروش در یک شرکت معتبر

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،یک شرکت  معتبر جهت تکمیل کادر خود در استان‌  تهران از افراد  واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می کند.

متقاضیان می‌توانند، رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال کنند.

آدرس ایمیل:AZARAFZA86@gmail.com

عنوان شغلی شرایط احراز مزایا کارشناس فروش جنسیت: آقا، خانم نوع همکاری: تمام وقت مقطع تحصیلی: لیسانس - فوق لیسانس رشته: برق - مکانیک-کامپیوتر و سایر رشته های مرتبط علاقه مند به فروش و بازاریابی روزهای کاری: شنبه تا چهارشنبه ساعت 8 تا 17 حقوق ثابت پورسانت بیمه برگزاری دوره آموزشی رایگان

انتهای پیام/

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استخدام در تهران استخدام نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۲۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۹ قطعه کبک وحشی از دست شکارچیان متخلف در سقز

ایوب شریفی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر افزود: با بررسی و تحقیقات محرمانه و رصد کامل محل اختفا، دو متخلف که اقدام به نگهداری و خرید و فروش پرندگان وحشی در مرکز نگهداری خود کرده بود شناسایی و دستگیر شدند.

وی ادامه داد: با اخذ حکم از مراجع قضائی و هماهنگی و همکاری لازم با پاسگاه و همکاری یگان حفاظت محیط زیست شهرستان در تفتیش و بازرسی از محل مذکور تعداد ۹ قطعه کبک وحشی و ۹ قفس چوبی از متهمین کشف و ضبط شد.

شریفی بیان کرد: عرضه، نگهداری و خرید و فروش پرندگان وحشی بدون اخذ مجوز از محیط زیست بر اساس قانون شکار و صید جرم است و با متخلفین برخورد قانونی می‌شود.

کبک‌ها ارزش اکولوژیکی بالایی در چرخه حیات دارند، در فصل پاییز و زمستان که حشره سن به زیر بوته گیاهانی مانند گون و درمنه روی می‌آورند کبک‌ها از این حشره تغذیه کرده و با کنترل بیولوژیکی آنکه آفت محصولات گندم و جو است کمک شایانی به حفظ کیفیت محصولات کشاورزی می‌کنند.

کد خبر 6094834

دیگر خبرها

  • ۲۰۲ نیروی جدید در دهیاری‌های بوشهر استخدام می‌شوند
  • رقابت ۱۶۳ لرستانی در نوزدهمین آزمون تخصصی قرآن
  • آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در گیلان
  • تمامی استخدام‌های شرکت واحد اتوبوسرانی مربوط به پیش از سال ۸۵ است / قرارداد با ۱۶ شرکت خصوصی+فیلم
  • تمامی استخدام‌های شرکت واحد اتوبوسرانی مربوط به پیش از سال ۸۵ است/قرارداد اتوبوسرانی با ۱۶ شرکت خصوصی+فیلم
  • حضور بیش از ۱۲۰ شرکت معتبر در نمایشگاه نساجی یزد
  • نجات ۹ قطعه کبک وحشی از دست شکارچیان متخلف در سقز
  • استخدام ۲۰۲ نفر نیروی در دهیاری‌های استان بوشهر
  • ۲۰۲ نیروی جدید در دهیاری‌های استان بوشهر استخدام می شوند
  • استخدام ۲۰۰ نفر در دهیاری‌های استان بوشهر