Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حجت الاسلام خزایی امام جمعه شهرستان درمیان گفت: خادمان حرم مطهر امام رضا (ع) شب گذشته با ورود به شهرستان درمیان و بخش قهستان عطر خوش رضوی را در این شهرستان پخش کردند.

او افزود: با حضور خادمان حرم مطهر رضوی کانون خادمیاران رضوی با هدف کمک به مستضعفان و پل ارتباطی میان مردم و حرم امام رضا (ع) دربخش قهستان شهرستان درمیان افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام خزایی در مراسم افتتاحیه کانون خادمیاران رضوی اظهار کرد: یکی از افتخارات ما حضور در بین خادمان حرم رضوی است که با حضور این افراد و افتتاح این کانون بسیاری از مشکلات مستضعفان این شهرستان حل می‌شود.

 امام جمعه شهرستان درمیان بیان کرد: مردم خراسان جنوبی روز جمعه حماسه بزرگی را با حضور خود در انتخابات رقم زدند که با این حضور چشم گیر دشمنان انگشت به دهان ماندند.

او ادامه داد: حضور پررنگ مردم در حالی بود که دشمنان شیطنت‌های بسیاری داشتند تا مردم را از حضور در انتخابات ۱۴۰۰ نا امید کنند.

انتهای پیام/ ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خادمان حرم رضوی کانون خادمیاران انتخابات 1400 شهرستان درمیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۲۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف برای برگزاری مرحله دوم انتخابات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  در این دور از انتخابات ۲۸۷ شعبه اخذ رای به همراه ۲ شعبه سیار تدارک دیده شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • آمادگی شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • اولین محفل شعر ارادت رضوی در هویزه برگزار شد
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • ساخت فیلم سینمایی اقتباسی درباره فرهنگ رضوی
  • فیلم سینمایی تاریخی اقتباسی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود
  • فیلم سینمایی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود/ برگزاری نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان
  • تهدیدهای فرهنگی دشمن به فرصت تبدیل شود
  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی