Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مراسم جشن پیروزی حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری با عنوان مراسم جشن ایام ولادت امام رضا(ع) و شادباش انتخاب خادم الرضا(ع) شنبه شب با حضور گسترده مردم  در میدان تشریفات بوشهر برگزار شد.

همچنین کاروان خودرویی حامیان رئیس جمهور منتخب در حالی که تصاویری از  حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی، رهبر انقلاب، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و پرچم ایران در دست داشتند دور میدان امام خمینی (ره) شهر بوشهر چرخیدند و شادی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای هماهنگی ستاد‌های مردمی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در استان بوشهر در مراسم جشن ایام ولادت امام رضا(ع) و شادباش انتخاب خادم الرضا(ع) گفت: امروز روز پیروزی است، اما نه پیروزی یک جناح و یک رقیب بر جناح و رقیب دیگر، بلکه روز موفقیت ملت مسلمان ایران است.

حجت الاسلام یوسف جمالی افزود: شکست خوردگان انتخابات هم استکبار جهانی، رژیم اشغالگر قدس و منافقان کوردل به عنوان اصلی‌ترین دشمنان این نظام هستند؛ کسانی که ۴۰ سال است خواب شکست مردم ایران اسلامی را می‌بینند اما روز به روز این شکست‌ها بر پرونده آن‌ها افزوده می‌شود.

او ادامه داد: این پیروزی بزرگ به کوری چشم دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی مربوط به یکایک این ملت است و آن را گرامی می‌داریم.

رئیس شورای هماهنگی ستاد‌های مردمی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی تاکید کرد: ما امروز در ایران اسلامی شکست خورده نداریم و باید همه رقابت‌ها به پایان برسد و تبدیل به رفاقت شود، چون راه جدیدی در مقابل این ملت قرار گرفته است. امروز مسیر همدلی و کنارهم بودن برای خدمت به مردم تاریخ ساز ایران فراهم است و همه باید برای خدمت به مردم در کنار هم قرار گیرند.

جمالی بیان کرد: حضور ما در این عرصه تنها برای رضای خدا، خدمت به رهبرمعظم انقلاب و خدمت به مردم ایران است و امید می‌رود تشکیل این دولت انقلابی زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) شود.

او از تلاش‌های ستاد‌های مردمی آیت الله رئیسی، برگزار کنندگان، مسئولان امنیتی، شورای نگهبان و همه افرادی که تلاش کردند این انتخابات با شکوه برگزار شود، قدردانی کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شوراها سید ابراهیم رئیسی حجت الاسلام والمسلمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۲۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نچیروان بارزانی با رئیسی دیدار کرد

رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیس جمهور کشورمان دیدار کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، نچیروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق در جریان سفر خود به تهران با آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور دیدار کرد.

رئیسی: ایران تحریم‌ناپذیر است/ بومی‌شدن بسیاری از دانش‌ها خبر تکمیل می‌شود...

دیگر خبرها

  • رئیسی: از سوءاستفاده صهیونیست‌ها علیه ایران جلوگیری کنید/ بارزانی: حرمت کمک‌های ایران را نگه می‌داریم
  • رئیسی: از سوء استفاده صهیونیست‌ها علیه ایران جلوگیری کنید/ بارزانی: حرمت کمک‌های ایران را نگه می‌داریم
  • نچیروان بارزانی با رئیسی دیدار کرد
  • رئیسی به قم می‌رود
  • آقای رئیسی! به‌قول حسین‌ شریعتمداری الان زنگ انشا نیست /۳۴ ماه از عمر دولت تان گذشته و شما هنوز دارید می گویید: باید فلان شود و نباید بهمان شود!
  • محمد مهاجری : جناب آقای رئیسی! به‌قول حاج‌ حسین‌ آقای‌ شریعتمداری الان زنگ انشا نیست
  • رئیسی: عملیات «وعده صادق» ما را در باشگاه قدرت های منطقه ای در بالاترین رده ها قرار داد
  • رئیسی: شاهد انتخابات با شکوه خواهیم بود
  • رئیسی: مردم در اجرا و نظارت بر انتخابات دخیل هستند
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند