Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،محمدزاده دبیر ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی گفت: در ۲ شهر «سیس» و «کوزه کنان» شهرستان شبستر و حدود ۷۰ روستای استان آذربایجان شرقی انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی برگزار نشد.

او گفت: علت برگزار نشدن انتخابات شورا‌های اسلامی در این شهر‌ها و روستا‌ها به حد نصاب نرسیدن تعداد داوطلبان ثبت نام کننده در موقع ثبت نام یا از حد نصاب افتادن تعداد داوطلبان ثبت نام کننده به خاطر انصراف تعدادی از داوطلبان پس از اتمام زمان ثبت نام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد انتخابات آذربایجان شرقی گفت: بر اساس قانون در روستا‌های فاقد شورا، شورای بخش به عنوان جانشین شورای روستا و در شهر‌های فاقد شورا نیز استاندار به عنوان جانشین شورای شهر، مسئولیت امور شورایی آن‌ها را بر عهده می‌گیرد.

محمدزاده با بیان اینکه انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی در شهر‌ها و روستا‌های استان آذربایجان شرقی روز جمعه ۲۸ خرداد در سلامت کامل برگزار شد، ادامه داد: داوطلبان شورا‌های شهر و روستا‌های استان که به فرآیند انتخابات معترض هستند، می‌توانند تا ۲ روز بعد از اعلام نتایج انتخابات شکایت خود را برای رسیدگی به هیات‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات استان ارائه کنند.

ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه ۲۸ خرداد برگزار شد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا شورا های اسلامی آذربایجان شرقی روستا ها ثبت نام شهر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۲۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از «جهانبخش امینی» چه می‌دانیم؟

به گزارش خبرنگار مهر، ۱۳ روز بیشتر تا برگزاری دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی نمانده است و بر همین اساس، دور جدید پویش انتخاباتی خبرگزاری مهر تحت عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته‌گزینی» مدتی است که آغاز به کار است.

در دور اول انتخابات مجلس دوازدهم و از میان یک هزار و ۶٧٩ نامزدی که به پویش خبرگزاری مهر پیوستند، ١۶ نفر در دور اول انتخابات راهی مجلس شورای اسلامی شدند و کار پنج نفر دیگر به دور دوم کشیده شد. یکی از این پنج نفر «جهانبخش امینی» بود.

جهانبخش امینی زاده ۱۳۴۳ کرمانشاه، سیاست‌مدار و پزشک ایرانی است، وی مدتی به‌عنوان معاون و عضو هیأت مدیره سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت فعالیت کرد.

سابقه ریاست بیمارستان چهارمین شهید محراب نیز در رزومه امینی وجود دارد و رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس است.

وی پیشتر نماینده حوزه انتخابیه کرمانشاه در دوره هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی بوده است.

کد خبر 6089653

دیگر خبرها

  • از «جهانبخش امینی» چه می‌دانیم؟
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • واگذاری زمین به خانوار‌های ایثارگر در آذربایجان شرقی
  • زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی واگذار شد
  • راه سنجش موفقیت هر مجموعه مشارکت مردم در فعالیت‌های آن است
  • اعضای شورا در سختی‌ها کنار مردم است
  • اهتمام به نظر همه اعضا از تنش در شوراها می‌کاهد
  • غفلت از سرکشی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان تصویب شد