Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@03:34:06 GMT

مارکا: عراق به دنبال دستیار سابق سیمئونه

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۲۸۹۹

مارکا: عراق به دنبال دستیار سابق سیمئونه

روزنامه مارکا اسپانیا مدعی شد که تیم ملی عراق در پی به خدمت گیری دستیار سابق دیگو سمیئونه در اتلتیکو مادرید است.

به گزارش "ورزش سه"، دوران حضور سرکو کاتانچ سرمربی اسلوونیایی در تیم ملی عراق به سر آمده و هیئت عادی سازی فدراسیون فوتبال این کشور به دنبال جذب یک مربی خارجی برای جایگزینی کاتانچ است و پس از کارلوس کی روش، اکنون نام جدید دیگری پیرامون نیمکت این تیم شنیده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روزنامه مارکا اسپانیا در خبری مدعی شد فدراسیون فوتبال عراق به دنبال جذب سرجیو پیرناس سرمربی 45 ساله و اسپانیایی سابق الاتفاق عربستان است. این مربی که به مدت 2 سال در کنار دیگو سیمئونه رو نیمکت اتلتیکو مادرید نشست و با این تیم به فینال لیگ قهرمانان اروپا نیز رسید، به گزینه فدراسیون عراق برای جانشینی کاتانچ تبدیل شده است.


سرجیو پیرناس که سابقه حضور در تیم ملی عربستان و جوانان ختافه را نیز در کارنامه دارد، در زمان حضور در اتلتیکو مادرید جامی به دست نیاورد ولی یکی از مغزهای متفکر نیمکت الچولو بود و به رشد این تیم مادریدی کمک زیادی کرد.


مارکا در ادامه نوشته است که این مربی به جز تیم ملی عراق، پیشنهاداتی را از باشگاه های عربستان سعودی، امارات، قطر، چین، هند، آسیا و یونان یا دانمارک دریافت کرده است و او به زودی مقصد آینده خود را مشخص خواهد کرد.

عراق دیگو سیمئونه (سرمربی) تیم ملی عراق اتلتیکو مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عراق دیگو سیمئونه سرمربی تیم ملی عراق اتلتیکو مادرید اتلتیکو مادرید تیم ملی عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۲۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدایی دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛با اعلام محسن معنمدکیا مدیر رسانه ای تیم ملی ، حمید مطهری مربی تیم ملی از جمع کادر فنی جدا شد.

به گزارش ایسنا، با موافقت امیرقلعه نویی سرمربی تیم ملی ، مطهری پس از مذاکراتی که با مسئولان تراکتور داشت هدایت این تیم را بر عهده گرفت.

مدیر رسانه ای تیم ملی درباره اینکه جایگزین مطهری در تیم ملی چه کسی خواهد بود اعلام کرد که که کادر فنی هنوز در این باره به جمع بندی نرسیده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901541

دیگر خبرها

  • پیروزی 3-0 رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با هت تریک کریستیانو رونالدو (لیگ قهرمانان اروپا - 2 می، 2017)
  • درخواست فدراسیون تیراندازی عراق از ایران
  • اولین دستیار کلوپ ساز جدایی از لیورپول کوک کرد
  • دستیار هوشمند خانگی/ هوش مصنوعی چگونه به خانه‌داری کمک می‌کند؟
  • اتلتیکو اوبلاک را برای فروش گذاشت!
  • شکوری: به دنبال ایجاد تنوع در دوره های آموزشی هستیم
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • جدایی دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی
  • هشدار رئیس سابق به رئال: گول بایرن را نخورید!