Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-30@22:08:50 GMT

اولین اقدام رئیسی پس از رئیس جمهور شدن از زبان باهنر

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۳۰۹۱

محمد رضا باهنر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در حال حاضر حاکمیت و مردم درگیر مسائل اقتصادی همچون تورم، بیکاری، عدم تعادل بودجه دولت و گرانی هستند که برای حل این مضلات نیاز به یک سبد سیاستی است.

وی ادامه داد: یکی از راهکارهای حل معضلات اقتصادی افزایش درآمدهای دولتی است و این بدین معنا نیست که افزایش نقدینگی و تورم را به همراه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام متذکر شد: اگر رئیس جمهور موفق به تعادل سازی واقعی بین درآمدها و هزینه های دولت شود، تورم و قیمت ها کنترل یافته و شاهد جهش تولید در کشور خواهیم بود.

وی با اشاره به حضور پر شور مردم در انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما در شرایط خاص بسر می بریم و متاسفانه استکبار جهانی شدیدترین تحریم ها را برای ما بوجود آورده و این درحالی است که مردم نه تنها از میدان بیرون نرفتند بلکه جدی تر از همیشه پای صندوق های رای حضور پیدا کردند.

دولت بعد باید گام موثری برای افزایش قدرت خرید مردم بردارد

آیت الله دری نجف آبادی هم گفت: با توسعه صادرات و افزایش سهام از بازار جهانی میتوان گام موثری در افزایش قدرت خرید مردم برداریم.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: از اقدامات مهم دولت آینده جدی گرفتن سیاست های اقتصاد مقاومتی است که موجب بهره مندی ملت ایران خواهد شد. ما باید در تلاش باشیم با تمامی کشور ها به غیر از رژیم غاصب صهیونیستی تعامل اقتصادی داشته باشیم که به طبع آن ارز آوری بیشتری به داخل کشور سوق پیدا می کند.

آیت الله دری نجف آبادی انتخابات را یک هویت سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، ملی و ولایتی برای خلق یک حماسه دانست و افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، کشور ما از نظر قدرت و عزت در عرصه های بین المللی و منطقه ای نقش آفرین بوده است. اقدام امروز شخصی نیست بلکه یک اقدام ملی و مهم است که به عنوان یک هویت باید سالها مورد حمایت قرار گیرد.

منبع: تسنیم

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۳۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون رئیسی : بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است

معاون امورمجلس رییس جمهور گفت: برخی به دنبال ایجاد دلهره در دل ایرانیان خارج از کشور هستند در حالی که هم اکنون بهترین فرصت برای برگشت ایرانیان و زندگی و سرمایه گذاری  آنان در ایران فراهم است.

 سیدمحمد حسینی روز دوشنبه پس از حضور در مراسم روز ملی خلیج فارس در پاسخ به پرسش ایرنا در این باره افزود: قوانین متفرقه و پراکنده ای برای ایرنیان خارج از کشور وجود دارد که دولت در حال متمرکز کردن این قوانین است.

وی تاکید کرد: شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور نیز فعال تر از گذشته در حال کار در این حوزه است و رییس جمهور در این زمینه اهتمام ویژه دارد.

حسینی توضیح داد: مسائل و ابهاماتی درباره این افراد وجود دارد که از جمله آنها می توان به تابعیت کودکان ایرانیانی که در خارج از کشور به دنیا می آیند اشاره کرد که این مباحث در کمیسیون سیاسی و دفاعی دولت مطرح شده است که به صحن دولت می آید و سپس به صورت لایحه تقدیم مجلس می شود.

وی یادآور شد: برای هنرمندان و فعالان فرهنگی خارج از کشور نیز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعال است و زمینه برای بازگشت و کار آنان وجود دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد 
  • معاون رئیسی : بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • ابراهیم رئیسی دوباره از «گشت ارشاد مدیران» گفت؛ در دستور باشد!
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • رئیسی: خیزش دانشجویان غربی حامی مظلومین غزه خاموش نخواهد شد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران باید در دستورکار وزرا باشد
  • رئیسی: رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل است
  • رئیسی : گشت ارشاد مدیران در دستور کار وزرا باشد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزیران باشد / خیزش دانشجویان و نخبگان غربی با اعمال خشونت خاموش نمی‌شود
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد