Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-مدیرکل رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش گفت: دریافت وجه از خانواده‌ها برای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در صورت بازگشایی احتمالی مدارس ممنوع است.

محمد حسین کفراشی مدیرکل رسیدگی به شکایات و ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش درباره اخذ وجه مدارس هیئت حین ثبت نام دانش آموزان بیان کرد: مدارس هیئت امنایی جزو مدارس دولتی محسوب می‌شوند و هر گونه دریافت وجه در مدارس دولتی کاملا ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: مدارس هیئت امنایی در صورتی اجازه دریافت وجه از خانواده‌ها دارند که برنامه فوق برنامه خود را به تایید آموزش و پرورش منطقه رسانده باشند و خانواده‌ها هم نسبت به حضور دانس آموزان حود در برنامه‌های در نظر گرفته یده رضایت داشته باشند، در غیر این صورت هیچ مجوزی برای دریافت وجه وجود ندارد.

کفراشی با اشاره به اینکه در صورت حضوری شدن مدارس امکان برگزاری کلاس‌های فوق برنامه وجود خواهد داشت، بیان کرد: امیدواریم هستیم که با واکسیناسیون‌های در حال انجام امکان بازگشایی مدارس فراهم شود، اما در غیر این صورت برگزاری کلاس فوق برنامه و اخذ وجه نباید انجام شود.

مدیرکل رسیدگی به شکایات و ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش در پاسخ به این سوال که آیا مدارس اجازه دارند به بهانه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در صورت بازگشتی مدارس از خانواده وجهی دریافت کنند، اظهار کرد: چنانچه مدارس بازگشایی شوند، وظیفه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و تامین امکانات مربوط به آن بر عهده آموزش و پرورش خواهد بود و نباید هیچ گونه وجهی بابت این موضوع در نظر گرفته شود.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: دریافت وجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۳۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدمهدی کاظمی، معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش در صفحه ویراستی خود نوشت: نقش آموزش‌وپرورش در مهارت‌آموزی، سال‌هاست که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بوده و در دیدار روز گذشته کارگران نیز مجدد به آن اشاره فرمودند.

وی افزود: از مسیر تقویت آموزش‌های فنی، حرفه‌ای و مهارتی، به عنوان یکی از قطعه‌های پازل توسعه اقتصادی کشور، برنامه‌ریزی شد؛ دولت مردمی در جلسه دیروز هیئت وزیران، به پیشنهاد وزارت آموزش و پرورش، آیین نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان را تصویب کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توسعه زیرساخت های آموزشی در استان سمنان/ افتتاح ۱۴ چمن مصنوعی
  • تقدیر از ۲۷۸۰ معلم شاهرودی/ برنامه هفته معلم مدرسه محور است
  • ۶۰۰ معلم نمونه مازندرانی تقدیر می‌شوند
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • تجلیل از مقام معلم؛ در آستانه گرامیداشت هفته معلم
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری
  • طرح تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی به کجا رسید؟
  • کیفیت بخشی مدارس مهم‌تر از توسعه کمی آن‌ است
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد