Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@20:52:59 GMT

پدری که پس از ۵۸ سال پسرش را در آغوش کشید

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۳۵۹۷

پدری که پس از ۵۸ سال پسرش را در آغوش کشید

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از ارم نیوز؛ یک مرد چینی در شصت سالگی، ۵۸ سال پس از ربوده شدن، برای اولین بار در زندگی با پدرش ملاقات کرد. فو، ۶۰ ساله، هنوز کودک بود که در سال ۱۹۶۳ در ایستگاه راه آهن در منطقه شویچنگ چین از پدرش دزدیده شد. پدر لو ۹۰ ساله، گفت که قبل از آنکه پس از چند دقیقه ناپدید شود، دست پسرش را لحظه‌ای رها کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدر و پسر پس از ۵۸ سال، سه شنبه گذشته در شهر «زائوز هوانگ» دوباره با یکدیگر ملاقات کردند.

بیشتر بخوانید

حکایتی جالب از رسیدن دو برادر به هم بعد از ۳۲ سال

اعتقاد بر این است که افراد قاچاقچی فو را دزدیدند و او را به شانگ‌های برند، فودر آنجا توسط یک زوج متاهل به فرزندی پذیرفته شد. لو و خانواده اش چندین سال از طریق روزنامه‌ها، رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی در جستجوی فرزند گمشده‌شان بودند.

در سال ۲۰۱۵، اداره امنیت عمومی شهر ژائوزوانگ تحقیقات ویژه‌ای را در مورد آدم ربایی فو با استفاده از آخرین فن آوری آزمایش DNA موجود انجام داد و نتیجه را به همه استان‌ها و شهر‌ها فرستاد. با این حال، تلاش‌های تا چندی قبل نتیجه‌ای نداشت، اما مقامات توانستند فو را در اوایل این ماه پیدا کنند و در نتیجه او با پدرش ملاقات کرد.

وزارت امنیت عمومی یک کارزار ملی علیه قاچاق انسان و آدم ربایی کودکان را آغاز کرده و تا تاریخ ۹ ژوئن، حدود ۱۶۸۰ مورد قاچاق کودک را کشف کرده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گمشدگان آدم ربایان آدم ربایی پدر و پسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۳۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات محرم با خانواده موسس سپاهان در رفسنجان

به گزارش ورزش‌سه، مرحوم محمود حریری چهره نامدار و تاثیرگذار فوتبال رفسنجان بنیانگذار باشگاه سپاهان اصفهان بوده که نقطه پيوند تاريخى فوتبال دو شهر رفسنجان و اصفهان به شمار مى‌رود و در یکی از آرامگاههای قدیمی شهر رفسنجان مدفون است.

محرم نويدكيا كاپيتان و سرمربى سابق سپاهان كه هدايت مس رفسنجان را بر عهده دارد حالا به نوعی نماد مشترك فوتبال رفسنجان و اصفهان به شمار مى‌رود.

ویدئو: 331447

سرمربی مس پس از دیدار با اعضای خانواده مرحوم حریری در رفسنجان گفت:«ما سپاهانی‌ها خودمان را مدیون آقای حریری می‌دانیم و چیزهای زیادی در خصوص ایشان شنیده‌ایم. این شخصیت بزرگ فوتبال رفسنجان تاثیر قابل توجهی در فوتبال اصفهان داشته و به نوعی پدر معنوی باشگاه سپاهان محسوب می‌شود. ایشان نقطه اشتراک فوتبال در دو شهر رفسنجان و اصفهان هستند که باشگاه سپاهان را تاسیس کردند و زحمات زیادی برای فوتبال شهر رفسنجان کشیدند. بسیار خوشحالم که امروز در این شهر و در کنار مزار چنین شخصیتی حضور دارم.»

دیگر خبرها

  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • ملاقات محرم با خانواده موسس سپاهان در رفسنجان
  • پشت‌پرده عکس‌ جعلی ترانه علیدوستی و پدرش
  • جرم انتشار عکس جعلی وایرال شده از ترانه علیدوستی و پدرش چیست؟
  • ژاوی: برای فصل بعد همه باید پیشرفت کنیم/ «لِوا» الگوست
  • عکس| وحید شمسایی در آغوش مادر
  • پیگیری ۱۸۴ درخواست در ملاقات مردمی با فرماندار مشهد
  • دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی
  • دختر شاعر فلسطینی مانند پدرش کشته شد
  • تصادف رانندگی وزرای اسرائیلی سریالی شد | فیلم دومین تصادف