Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری دانشجو ، پویا حسین زاده توانست در رقابت با صدها طرح دیگر از کشورهای مختلف، به این عنوان دست یابد.

«هویتو» Hoito یک ماسک صورت چندمنظوره است که نه تنها از انتقال گازهای مضر، ویروس‌ها و عفونت‌ها به دستگاه تنفسی جلوگیری می‌کند بلکه با استفاده از مکانیزم هوشمند سیستم اسپری دارویی، به افرادی که نیاز به دریافت دوز دارویی دارند، در زمان مشخص و بدون تماس دست کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در برنامه این ماسک هوشمند، نرم افزاری دیده شده که با نصب روی گوشی همراه، فرد می‌تواند در زمان مشخص استفاده از دارو، بدون تماس دست، دوز دارو را دریافت کند.

پویا حسین زاده، طراح محصول و تصویر ساز و مدرس دوره‌های تصویرسازی و طراحی صنعتی است که تاکنون به جوایز دیزاین از IDA آمریکا، A'Design ایتالیا، EPDA مجارستان، Worldskills برزیل دست یافته و مخترع و عضو بنیاد ملی نخبگان کشورمان است.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۳۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه‌بندی فوتبال المپیک مشخص شد/ امباپه و مسی در پاریس؟

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، سه تیم ژاپن، ازبکستان و عراق توانستند از آسیا جواز حضور در بازیهای المپیک پاریس را به دست بیاورند و در این رقابت‌ها نماینده قاره کهن خواهند بود. با صعود این سه تیم آسیایی، تکلیف گروه های این دوره از رقابت ها مشخص شد.

بیشتر بخوانید: کاروان ایران با ۳۱ سهمیه المپیک در مسیر پاریس

گروه‌بندی فوتبال مردان در بازی‌های المپیک پاریس به شرح زیر است:

گروه یک: فرانسه، آمریکا، برنده آسیا - آفریقا، نیوزیلند
گروه دو: آرژانتین، مراکش، عراق، اوکراین
گروه سه: ازبکستان، اسپانیا، مصر، جمهوری دومنیکن
گروه چهار: ژاپن، رژیم صهیونیستی، پاراگوئه، مالی

هر تیم در رقابت‌های فوتبال بازی‌های المپیک می‌تواند ۳ بازیکن بالای ۲۳ سال را نیز در ترکیب‌ داشته باشند و به همین خاطر بحث حضور کیلیان‌ امباپه در فرانسه و لیونل مسی در آرژانتین برای این رقابت‌ها شنیده شده است.

در دوره قبل در المپیک ۲۰۲۰ توکیو نیز ژاپن، عربستان و استرالیا از آسیا در این رقابت‌ها حاضر بودند و در نهایت برزیل با برتری دو بر یک برابر اسپانیا به عنوان قهرمانی رسید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229520 برچسب‌ها فوتبال دنیا

دیگر خبرها

  • «له له» جایزه جشنواره هیوستون را گرفت
  • بله همراه با حجاج در سرزمین‌ وحی
  • گروه‌بندی فوتبال المپیک مشخص شد/ امباپه و مسی در پاریس؟
  • جایزه منتقدین جشنواره مونودرامای تونس به «آلاء» رسید
  • سناریوی خودکشی قتل از آب درآمد
  • «آلاء» برگزیده مونودرام تونس شد
  • راز قتل مرد جوان پس از ۳ ماه برملا شد
  • همدستی زن جوان با مرد آشنا برای قتل شوهرش
  • آرزوی زیبای طراح ایرانی شرکت BMW، مردم ایران را احساسی کرد | فیلم
  • (ویدئو) طراح ایرانی بی ام و خودروی تازه‌اش