Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نماینده»
2024-04-26@04:33:08 GMT

کشتار دام‌های مولد غیرقابل جبران است

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۳۹۲۳

کشتار دام‌های مولد غیرقابل جبران است

به گزارش «نماینده» علیرضا عباسی نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، در خصوص کاهش میزان بارندگی و مشکلات عشایر در زمینه تامین علوفه مورد نیاز، گفت: میزان بارندگی در سطح کشور در مقایسه با سال گذشته حدود ۴۰ درصد کاهش پیدا کرده و این موضوع دامداران و عشایر را با توجه به وابستگی آنها به مراتع تحت تاثیر قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم کرج ، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نهاده‌های دامی وارداتی مانند ذرت، سویا و جو در اختیار بخش‌های خاصی مانند دامداری‌ه و مرغداری‌های صنعتی قرار می‌گیرد، ادامه داد: متاسفانه عشایر و روستائیان در میان دریافت کنندگان نهاده‌های دامی وارداتی دیده نشده‌اند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه وزارت جهاد کشاورزی باید در سال جاری با توجه به ضعف پوشش مراتع، نهاده‌های دامی وارداتی را با قیمت مناسب در اختیار دامداران سنتی و عشایر قرار دهد تا از شرایط بحرانی عبور کنند، عنوان کرد: دامداران به دلیل عدم توانایی در تامین نهاده مجبور به فروش دام‌های مولد شده‌اند که بخشی از آن توسط دلالان به صورت قاچاق از کشور خارج می‌شود.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، گفت: حذف و کشتار دام‌های مولد قابل جبران نیست و در آینده کشور را با مشکلات بسیار جدی مواجه می‌کند.

منبع: نماینده

کلیدواژه: علیرضا عباسی کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی مجلس مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۳۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد وحیدی ظهر پنجشنبه در حاشیه سفر خود به مشهد اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف آماده شده است.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

کد خبر 6088675

دیگر خبرها

  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • مربیان باید موضوعات را با ارزش‌های دینی تبیین و تشریح کنند
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود
  • کاظم موسوی نماینده مجلس: فروش نوکیای تقلبی حرام است
  • ۲۴۵ نماینده در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راهی خانه ملت می‌شوند