Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@23:36:25 GMT

مسؤولان تمام همت خود را صرف خدمت به مردم سازند

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۳۹۳۱

مسؤولان تمام همت خود را صرف خدمت به مردم سازند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، در بیانیه شوراهای ائتلاف و وحدت استان سمنان خطاب به مردم بصیر و آگاه استان سمنان آمده است: حمد و سپاس بیکران خداوند متعال را که با هدایت دل‌های مردم، ۲۸ خرداد را در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار کرد.

در ادامه می‌خوانیم: ۲۸ خرداد را می‌توان روز تجدید میثاق مجدد ملت فهیم، بصیر و زمان‌شناس ایران با نظام اسلامی و آرمان‌های امام و شهدا نامید؛ روزی که مردم علیرغم همه مشکلات و دلخوری‌ها از خود گذشتند و به عشق رهبر و مقتدای خود و ایران سرافراز، مقتدرانه به میدان آمدند و با ریختن میلیون برگ رأی به صندوق‌ها، به تمام یاوه‌گویی‌های دنیای استکبار پایان داده و هوشیاری و زیرکی خود را به رخ جهانیان کشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است: مردم با این مشارکت گسترده و انتخاب خوب خود، انتخابات «نور علی نور» موردنظر رهبر معظم انقلاب را به بهترین شکل رقم زدند و نشان دادند در مقاطع حساس و تاریخی، نقش و رسالت خود را فوق تصور همگان به‌درستی ایفا می‌کنند و با اراده پولادین خود هر زمان که لازم بدانند درسی فراموش‌نشدنی به بدخواهان نظام می‌دهند.

شوراهای ائتلاف و وحدت استان سمنان تأکید کردند: ملت ایران با این حضور ثابت کرد که شایستگی قدردانی و برخورداری از خدمات را به‌طور هم‌زمان و در بالاترین سطح دارد؛ از این‌رو، مسؤولان امر برای خدمت به چنین مردمی نباید هیچ محدودیتی برای خود قائل شوند و می‌طلبد تمام همت خود را صرف خدمت به این مردم سازند.

در بخش دیگری می‌خوانیم: شوراهای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و وحدت استان سمنان، با سپاسگزاری به درگاه خداوند متعال و تبریک خلق این حماسه عظیم و فتح‌الفتوح عصر جدید به محضر مقام عظمای ولایت، امام خامنه‌ای و یکایک ملت ولایتمدار و شهیدپرور ایران اسلامی به‌ویژه مردم مؤمن و وفادار استان، از میدان‌داری زیبای هم استانی‌های عزیز و نقش‌آفرینی مطلوب آنان در خلق این رویداد ملی صمیمانه قدردانی می‌کند.

شوراهای ائتلاف و وحدت استان سمنان تصریح کردند: این حضور آگاهانه و دشمن‌شکن مردم با اراده و تلاش همه دست‌اندرکاران شامل مجریان و ناظران انتخابات، عوامل انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی، رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی، فعالان بخش‌های مختلف و زمینه‌ساز حضور مردم، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، روحانیت معزز، نخبگان و مؤثران را به بهترین وجه می‌ستایند.

در پایان آمده: امید است در سایه تشکیل دولت مؤمن و انقلابی، در آینده‌ای نزدیک با رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی، درد و آلام مردم کاهش یابد و عزت و آبرو به سفره خانواده‌های محترم ایرانی بازگردد و مردم از خیر و برکت دولت جدید به‌صورت کاملاً ملموس و آنچنان که شایسته آنند، برخوردار شوند.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان سمنان انقلاب اسلامی وحدت دولت مؤمن و انقلابی مشکلات اقتصادی و معیشتی وحدت استان سمنان شوراهای ائتلاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۳۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار رادان: مقابله با بی‌حیایی و بی‌عفتی در جامعه امری خطیر، حساس و غیرقابل بازگشت است

آفتاب‌‌نیوز :

 سردار احمدرضا رادان در تجمع جمعی از مردم قم در حمایت از اجرای طرح نور توسط فراجا که عصر امروز پنجشنبه در صحن امام رضا (ع) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، ضمن قدردانی از محبت تمام مردم در حمایت از مسیر سخت، پرتلاطم و پر فراز و نشیب رسالت پلیس، اظهار کرد: در مأموریت‌های مختلف دشمن به این نتیجه رسید که نبرد رودررو با ایران اسلامی به جز شکست هیچ دستاوردی برایش نخواهد داشت و ایرانیان در هشت سال دفاع مقدس ثابت کردند که با عزم، اراده، تقوا و ایمان برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کرده و او را شکست دادند.

 وی جبهه فرهنگی و جنگ اراده‌ها را سخت‌ترین جبهه رویارویی با دشمنان اسلام دانست و افزود: دشمن در تلاش است تا با هجمه‌های همه‌جانبه فرهنگی کاری کند تا رزمنده‌ای نباشد که بخواهد در نبرد‌های رودرروی جبهه استکبار بایستد و مادری نباشد که رزمنده پرور باشد و پدری نباشد که فرزند رزمنده‌اش را از زیر قرآن عبور دهد.

 فرمانده انتظامی کشور یادآور شد: وقتی اسرائیل می‌خواست برای ایران ابرقدرتی کند، رزمندگان سلحشور با در هم کوبیدن تمام دستاورد‌ها و در نوردیدن تمام سامانه‌های پدافندی، دشمن صهیونیستی را تنبیه کردند، از این رو دشمن در تلاش است تا مانع تربیت چنین رزمندگانی در سرزمین پهناور ایران اسلامی شود.

 وی هدف قرار دادن حیا و عفت و عادی شدن فساد و تغییر ارزش‌ها را بارزترین بستر تقابل و رویارویی حق و باطل دانست و تصریح کرد: قانون عفاف و حجاب و طرح نور به دنبال آن است تا از دختران میهن اسلامی که مادران آینده این مرز و بوم هستند، در مقابل فساد‌های فرهنگی خانمان سوز صیانت کند.

دشمن در تلاش است تا موضوع حجاب را به مسئله امنیتی تبدیل کند

رادان با تأکید بر این که حجاب و عفاف موضوعی کاملاً فرهنگی و اجتماعی است، اظهار داشت: دشمن در تلاش است تا موضوع حجاب را به مسئله امنیتی تبدیل نموده، مردم را در برابر حاکمیت قرار دهد.

 وی با بیان این که نسبت به هر موضوعی باید‌ها و نباید‌هایی وجود دارد، اظهار داشت: برخی حتی درک و فهم موضوع مهم حجاب را ندارند، چون نمی‌خواهند به وظیفه خود عمل کنند؛ و از طرف دیگر کسانی که وارد میدان می‌شوند را مورد هجمه ناجوانمردانه، ناعاقلانه و غیر حکیمانه قرار می‌دهند.

 فرمانده انتظامی کشور با بیان این نکته که هجمه‌ای نسبت به غیرت و عفت و حیای ایرانیان صورت گرفته و همه مأمور صیانت از جوانان در برای هجمه‌های فرهنگی دشمنان اسلام و ایران هستیم، اظهار داشت: دشمن به دنبال قبح‌شکنی در زمینه حیا و عفت در جامعه بوده و برنامه‌های فراوانی را در این مسیر طراحی و عملیاتی نموده است؛ ولی متأسفانه ما برنامه‌ای در مقابله با این مسیر نداشتیم.

 وی بر لزوم هم افزایی تمام دستگاهی‌های فعال فرهنگی تأکید کرد و گفت: ۳۲ دستگاه مسئول راهکار‌های اجرایی عفاف و حجاب هستند که اگر به تکالیف خود عمل می‌کردند، شاهد چنین صحنه‌هایی در خیابان‌ها نبودیم؛ متأسفانه این نهاد‌ها برای فرار از پاسخگویی، موضع مطالبه‌گری و پرسش‌گری گرفته‌اند؛ درحالی‌که مردم باید پرسشگر بوده از این مسئولین مطالبه‌گری نمایند.

 رادان ضمن تقدیر از حمایت‌های رئیس‌جمهوری و رئیس قوه قضائیه از عملیاتی سازی طرح نور، با بیان این که همگان مسئول صیانت از فرهنگ دینی کشور هستیم، خاطرنشان کرد: از تمام مسئولان دغدغه مند، صدا و سیما، اصحاب رسانه و قلم به دستان متعهد تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی تصریح کرد: در برابر مردم متدین و انقلابی ایران اسلامی، خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران، علما و صلحان و در کنار مضجع شریف حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله‌علی‌ها قسم یاد می‌کنم که تمام آبرو و ذره‌ذره وجود خود را در مسیر احیای دین و ارزش‌های میهن اسلامی خواهیم گذاشت و از این راه عقب‌نشینی نخواهیم کرد.

 فرمانده انتظامی کشور ضمن تأکید بر آثار حمایت همگانی مردم از طرح نور، خاطرنشان کرد: هیچ اراده، تهمت، سرزنش و شماتتی نمی‌تواند ما را از این راه پرفیضی که حضرت حق در برابر ما قرار داده عقب بکشاند.

 وی در بخش پایانی سخنان خود با تأکید بر این که در اجرای وظایف انتظامی از هیچ مأموریتی عدول نخواهیم کرد، اظهار داشت: نیروی انتظامی با تمام قوا همواره در مقابل اراذل، خائنین و برهم‌زنندگان نظم و امنیت جامعه ایستادگی خواهد کرد، مقابله با فساد، بی‌حیایی و بی‌عفتی در جامعه امری خطیر، حساس و غیرقابل بازگشت است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند
  • ایران تنها کشوری است که با تمام قدرت علیه اسرائیل ایستاده است
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند
  • سردار رادان: مقابله با بی‌حیایی و بی‌عفتی در جامعه امری خطیر، حساس و غیرقابل بازگشت است
  • معماری آلبوم هویتی یک منطقه در تاریخ است + تصویر
  • صیانت از شوراهای اسلامی شهر از وظایف اصلی است
  • قم میزبان اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی می‌شود
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد
  • تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم