Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، نستهن مقدم شهردار یاسوج از در حال اجرا بودن طرح پل شهید نورالله یزدانپناه (پل چهارم بشار) خبر داد و گفت: این طرح در مرحله پایانی است و ساخت آخرین دهانه آن در حال اجرا است.

مقدم افزود: زیر گذر پل چهارم بشار اجرا شده و آماده آسفالت است و همزمان با بهره برداری از پل به بهره برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: پل چهارم بشار ظرفیتی مهم در توسعه پدافند غیر عامل، کاهش بار ترافیکی و سازه اثر بخشی برای اتصال چند مسیر شهر یاسوج محسوب می شود.

مقدم با بیان اینکه این پل دارای چهار دهانه است، گفت: سه دهانه از این پل تکمیل شده است ادامه داد: مسیر ۴۵ متری اتصال پل شهید یزدانپناه به پل چهارم نیز هم اکنون در حال اجرا است.

عملیات اجرایی پل چهارم رودخانه بشار یاسوج چهارم ادریبهشت ۹۴ با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی، استاندار و جمعی از معاونان و مسئولان استان آغاز شد.

محمد باقر نوبخت در آیین کلنگ پل چهارم رودخانه بشار یاسوج میزان اعتبار مورد نیاز برای اجرای این طرح را ۱۷۰ میلیارد ریال عنوان کرده بود.

همچنین جاوید شهردار سابق یاسوج در این خصوص گفته بود که برای ساخت و تکمیل کلی پل چهارم بشار به ۱۳ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که در صورت تأمین اعتبار، مدت اجرای طرح ۱۸ ماه خواهد بود.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه وبویراحمد زیرگذر بارترافیکی پل چهارم بشار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۳۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با سفر رئیس‌جمهور به سریلانکا طرح چندمنظوره سد و نیروگاهی افتتاح می‌شود

علی‌اکبر محرابیان، وزیر نیرو گفت: فردا با سفر رئیس‌جمهور به سریلانکا طرح چندمنظوره سد و نیروگاهی که توسط مهندسان ایرانی اجرا شده افتتاح می‌شود.

وی افزود: ارزش این طرح بیش از ۵۰۰ میلیون دلار است که دولت سریلانکا آن را تامین مالی کرده است. در این طرح ۲ سد بتنی-غلطکی و ۲۴ کیلومتر تونل اجرا شده که آب را از رودخانه‌های پرآب سریلانکا به مناطق کشاورزی منتقل می‌کند. 

وزیر نیرو همچنین تاکید کرد: همچنین یک تونل عمودی با ارتفاع ۶۱۸ متر، نیروگاه ۱۲۰ مگاواتی و خطوط انتقال آن شامل این طرح هستند. سالن تولید نیروگاه در عمق ۷۵۰ متری زمین قرار دارد.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • گلایه امام جمعه یاسوج از فرسودگی ناوگان حمل و نقل شهری
  • گلایه امام جمعه یاسوج از فرسودگی ناوگان حمل و نقل شهری یاسوج
  • افتتاح بخشی از رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • هدف دولت سیزدهم کاهش بار ترافیکی در کلانشهر رشت است
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مدارس حاشیه راه‌های مازندران
  • خط کشی ۱۰۰ کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران
  • با سفر رئیس‌جمهور به سریلانکا طرح چندمنظوره سد و نیروگاهی افتتاح می‌شود
  • احداث تقاطع‌های غیر همسطح رشت با سرعت در حال اجرا است