Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل حزب‌الله لبنان پیروزی «سید ابراهیم رئیسی» در انتخابات ریاست‌جمهوری ایران را به وی تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از العالم، «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان پیام تبریکی برای «آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی» فرستاد.

 

در پیام مذکور آمده است: این پیروزی بزرگ و انتخاب شما به عنوان رئیس‌جمهور در این مرحله از تاریخ حساس ایران را تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نصرالله سپس تصریح کرد: پیروزی شما امید ملت ایران و ملت‌های منطقه برای آینده و قدرت مقابله با چالش‌ها را زنده کرد.

 

دبیرکل حزب‌الله در این پیام افزود، رزمندگان مقاومت و آزادگان شما را دژ و پشتوانه‌ای قوی در مقابله علیه تجاوزگران می‌دانند.

 

دیروز (شنبه) بسیاری از کشورها، شخصیت‌ها و جنبش‌های مقاومتی پیروزی آیت‌الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک گفتند.

 

از جمله، جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز (شنبه) در بیانیه‌ای ضمن تبریک به آیت‌الله رئیسی، برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری را نمونه موفق دموکراسی دانست.

 

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)‌ هم در پیامی ضمن تبریک به آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به مناسبت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران، از خداوند متعال برای او توفیق و ثابت‌قدمی در این مسیر را مسألت کرد.

 

۲۸ خرداد ماه سیزدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری ایران در سراسر کشور و ۱۳۳ کشور خارجی برای انتخاب هشتمین رئیس جمهور برگزار شد و براساس اعلام وزارت کشور، سیدابراهیم رئیسی با کسب بیش از ۱۷ میلیون و ۹۰۰ هزار رای پیروز انتخابات ریاست جمهوری ایران اعلام شد.

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: سید ابراهیم رئیسی سید حسن نصرالله انتخابات انتخابات ریاست جمهوری ایران آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۳۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت ملاقات یک چهره ضد محور مقاومت با سیدحسن نصرالله + فیلم

فیصل القاسم کارشناس رسانه و مجری سرشناس شبکه قطری «الجزیره» و از چهره‌های ضد محور مقاومت از دیدار و مصاحبه‌ای که سالیان پیش با سیدحسن نصرالله داشته‌است، روایتی را بازگو می‌کند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • نگرانی آمریکایی ها: بایدن در دوره دوم ریاست جمهوری می میرد
  • نگرانی آمریکایی‌ها: بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری می‌میرد
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از آیت‌الله رئیسی
  • روایت ملاقات یک چهره ضد محور مقاومت با سیدحسن نصرالله + فیلم
  • ویکتور اوربان: با شرایط خاصی جنگ اوکراین در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد