Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت دانمارکی انرژینت (Energinet) اعلام کرد احداث خط لوله دریای بالتیک، خط لوله‌ای که کشور لهستان را به میادین گازی نروژ و از طریق دریای بالتیک و کشور دانمارک متصل می‌کند، بعد از یک توقف موقت دوباره از سر گرفته می شود.

به گزارش «انرژی امروز» از رویترز، دو بخش از این خط لوله فعلا منتظر دریافت مجوزهای لازم است تا تکمیل شود و همین امر می تواند تکمیل آن را سه ماه دیگر به تاخیر اندازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خط لوله بالتیک

پیش از این مجوز زیست محیطی احداث این خط لوله به دلیل نگرانی های دولت دانمارک درباره تاثیرات منفی احداث این پروژه بر روی گونه‌های مختلف خفاش و نوعی موش از سوی کمیته مجوزهای عمومی این کشور لغو شده بود.

حالا شرکت  انرژینت می گوید که آژانس حفاظت محیط زیست دانمارک اعلام کرده که این پروژه اثرات مخرب زیست محیطی ندارد.

انتظار می رود این پروژه در سال 2022 به بهره برداری برسد. این پروژه مهمترین برنامه ورشو برای رهایی از وابستگی به گاز دریافتی از روسیه است.

این خط لوله در داخل کشور دانمارک 210 کیلومتر طول دارد.

برچسب هاانرژی امروز انرژینت (Energinet) خط لوله بالتیک دانمارک دریای بالتیک لهستان

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: انرژی امروز دانمارک دریای بالتیک لهستان آسیا اروپا اقتصاد انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی وزارت نفت وزارت نیرو دریای بالتیک خط لوله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۴۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی

امیرحمزه خزایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه طرح آبرسانی به روستا‌ها دارای تنش آبی را از جمله مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی بسیج سازندگی در استان طی دو سال گذشته دانست.

وی ادامه داد: در این راستا قرارگاه امام حسن (ع) احداث هفت مجتمع آبرسانی در راستای آبرسانی به بیش از ۹۰ روستا را عهده‌دار است.

رئیس بسیج سازندگی استان کرمانشاه با اشاره به پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه‌های آبرسانی روستایی، گفت: در تلاش هستیم طی یکی‌دو ماه آینده پروژه‌ها مذکور احداث شود.

احداث ۵۱ مخزن، ۱۵ ایستگاه پمپاژ و ۱۹۳ کیلومتر خط انتقال از جمله اقدامات صورت گرفته قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در قراردادی ۳۰ ماه با شرکت آب و فاضلاب استان برای آبرسانی به روستا‌های دارای تنش آبی بوده که خزایی به آن اشاره کرد.

وی از احداث ۲۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد با مشارکت کمیته امداد و بنیان مسکن سخن گفت و افزود: آسفالت ۳۰ کیلومتر راه‌روستایی؛ ۶۴ هزار مترمربع ایزوگام برای منازل محرومان روستایی، مساجد و غسالخانه و همچنین احداث و مرمت بیش از یک‌هزار و ۳۴۱ مورد غسالخانه، منزل نیازمندان و مساجد از جمله خدمات بسیج سازندگی طی این دو سال گذشته بوده است.

خزایی با اشاره به هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای یک‌هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال گذشته، گفت: افتخار می‌کنیم در کنار حمایت از دولت قدمی برای مردم برداریم و با شعار خدمت‌گذاری بی‌منت در خدمت مردم هستیم.

وی در اشاره به خدمات غیرعمرانی به توزیع بیش از ۷۵۰ هزار بسته معیشتی؛ ۵۶ هزار بسته آموزشی، کمک‌آموزشی و لوازم تحریر؛ توزیع بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان جامعه هدف؛ کمک به آزادسازی یک‌هزار و ۷۰۰ زندانی مالی؛ ایجاد اشتغال برای بیش از ۳ هزار جوان جویای کار؛ توزیع بیش از ۹ هزار متر فرش جاده‌ای در مساجد روستایی اشاره کرد.

خزایی با اشاره به برنامه‌های بسیج سازندگی استان برای اوقات فرغت تحصیلی دانش‌آموزان، گفت: دانش‌آموزان با مراجعه به گروه‌های جهادی بسیج سازندگی در شهرستان‌ها در گروه‌های جهادی در بحث خدمات‌رسانی شرکت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • تأمین مالی  ۲ میلیارد دلاری  برای انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان
  • تأمین مالی حدود ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان
  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در ۱۴۰۲
  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در سال ۱۴۰۲
  • احداث ۲۶ پروژه روبنایی در سایت‌های مسکن ملی سیستان وبلوچستان
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • با شعار «خدمت بی‌منت» در خدمت مردم هستیم
  • پیشرفت ۶۷ درصدی احداث بزرگترین پل در شیراز
  • مسیرگشایی در بافت فرسوده خوی با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیاردتومان