Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از دیلی میل، برگزارکنندگان بازیهای توکیو ۲۰۲۰ روز یکشنبه درهای دهکده ورزشکاران را به روی رسانه‌ها باز کردند و به روز رسانی پروتکل‌های مقابله با ویروس از جمله درمانگاه را در فاصله یک ماه قبل از شروع بازی‌ها به نمایش گذاشتند.

کلینیک تب سنجی جدا از مرکز اصلی پزشکی برای آزمایش و جداسازی افراد مشکوک به ویروس یا تماس نزدیک کسانی که نمونه مثبت دارند، مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزارکنندگان قبل از مراسم افتتاحیه ۲۳ جولای (اول مرداد) در حال آماده‌سازی هستند و در تلاشند تا اطمینان حاصل کنند که این رویداد بزرگ برای ورزشکاران و مردم ژاپن امن خواهد بود.

کمیته برگزاری بازی‌ها امروز یکشنبه از کلینیک اختصاصی مقابله با ویروس کرونا رونمایی کرد و هشدار داد که نوشیدن مواد الکلی ممنوع است. پوسترهای هشداردهنده نیز در سراسر دهکده نصب شده تا ورزشکاران احتیاط لازم را داشته باشند. این دهکده می‌تواند ۱۸ هزار ورزشکار را در خود جای دهد.

ورزشکاران با محدودیت تردد روبه‌رو هستند و غیر از محل تمرین و سالن مسابقه اجازه تردد ندارند. شرکت‌کنندگان تنها چند روز قبل از مسابقه می‌توانند وارد دهکده شوند و ۴۸ ساعت بعد از پایان مسابقه باید محل را ترک کنند.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۴۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند

آفتاب‌‌نیوز :

عوامل خطری که ابتلا به مولتیپل اسکلروزیس را افزایش می‌دهند عبارتند از: 

سن. این بیماری ممکن است در هر سنی اتفاق بیفتد، اما اغلب در افراد بین ۱۵ تا ۶۰ ساله رخ می‌دهد.

جنسیت: زنان در حدود دو برابر احتمال ابتلا به MS را دارند.

سابقه خانوادگی: اگر یکی از والدین یا خواهر و برادر شما MS داشته باشد، شما در معرض خطر ابتلا به بیماری هستید.

برخی از عفونت‌ها ویروس‌ها، از جمله اپشتاین بار، ویروس که مننوکلوئیس عفونی را ایجاد می‌کند خطر ابتلا به این بیماری را افزایش می‌دهند.

آب و هوا: MS در کشور‌های دارای آب و هوای معتدل، از جمله کانادا، شمال ایالات متحده، نیوزیلند، جنوب شرقی استرالیا و اروپا، بسیار رایج است.

سیگار کشیدن: افراد سیگاری خطر بیشتری برای ابتلا به این بیماری را دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم‌برخوردار
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • عیادت مدیرعامل باشگاه استقلال از مهدی مهدی پور
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • معرفی بهترین مرکز کاشت ابروی طبیعی در تهران
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • کاردرمانی در منزل چقدر هزینه دارد؟