Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-01@08:19:36 GMT

متهم سگ آزاری به یک سال زندان محکوم شد

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۴۱۹۴

متهم سگ آزاری به یک سال زندان محکوم شد

رئیس اداره حقوقی محیط زیست استان مرکزی از محکوم شدن متهم سگ آزاری به یک سال زندان خبرداد.

سیدهادی معین السادات در اراک اظهار کرد: پس از اعلام شکایت حفاظت محیط زیست شهرستان علیه شخصی که در یکی از روستاهای شهرستان اقدام به  آزار یک ماده سگ و توله‌هایش کرده و کلیپ آن را در فضای مجازی منتشر کرده بود، پرونده قضایی تشکیل و اقدامات قانونی علیه وی  در دست اقدام قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از بررسی جلسات رسیدگی و تحقیقات کامل توسط محاکم قضایی شهرستان نهایتا متهم با قرار تعویق مراقبتی مکلف شد که تحت نظارت محیط زیست شهرستان و واحد اجرای احکام کیفری مربوطه، به مدت یک سال با هزینه شخصی نسبت به نگهداری از سگ و توله‌هایش و پرداخت هزینه درمانی حیوان اقدام کند. 

رئیس اداره حقوقی محیط زیست استان مرکزی با بیان اینکه محیط زیست با هرگونه خشونت علیه حیوانات و حیوان‌آزاری که موجب جریحه‌دار شدن افکار عمومی باشد برخورد خواهد کرد ابراز داشت: همواره جدیت خوبی از سوی قضات این استان در پیگیری پرونده‌های قضایی در حوزه محیط زیست وجود داشته و حمایت‌های مسئولان قضایی استان مرکزی در این راستا جای قدردانی دارد.

/فارس

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۴۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ تغییر کاربری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌مهرداد فولاد گفت: به دنبال صدور دستور قضایی، اکیپ اجرای احکام‌قضایی شامل واحد حقوقی و گشت ۱۳۱ مدیریت جهاد کشاورزی آمل با همراهی عوامل نیروی انتظامی اقدام به قلع و قمع تغییر کاربری غیرمجاز خارج از طرح هادی مصوب در روستای شهنه‌کلا این شهرستان کردند.

او افزود: یک بنای نیمه کاره و ۱۴ مورد تفکیک و دیوارکشی در قالب تبصره ۲ ماده ۱۰ قلع و قمع و ۹۰۰ متر‌مربع زمین کشاورزی آزادسازی شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل با بیان اینکه جهاد کشاورزی با تمام قدرت در راه حفظ بستر تولید محصولات کشاورزی ایستاده است، به مالکین اراضی کشاورزی توصیه کرد بدون اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح اقدام به تغییر کاربری اراضی خود نکنند.

دیگر خبرها

  • بازدید جمعی از مسئولان قضایی استان قم از منطقه حفاظت شده پلنگ دره
  • ​​​​​​​توسعه همکاری محیط زیستی ایران و آفریقای مرکزی
  • همکاری با آفریقای مرکزی در تمامی زمینه های محیط زیستی
  • همکاری با آفریقای مرکزی در حوزه محیط زیست
  • معرفی ۶ نفر از عاملان آلودگی محیط زیست کرج به مراجع قضایی
  • پلمب دو واحد آلاینده غیر مجاز تولید زغال در رباط کریم 
  • ۱۵ تغییر کاربری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد
  • رفع تصرف بخشی از اراضی ملی در البرز مرکزی شمالی
  • استفاده از فاضلاب برای کشاورزی جرم است
  • درمان «ارس» تنها پلنگ باغ وحش شهرستان مشهد پیگیری می‌شود