Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، سال گذشته پس از آنکه دانمارک ۱۵ تا ۱۷ میلیون مینک را به دلیل شیوع ویروس کرونا معدوم کرد، سرنوشت میلیون‌ها مینک در اروپا در معرض توجه جهانی قرار گرفت.

اما به تازگی سازمان «راسلخوزنادزر» (سرویس فدرال دامپزشکی روسیه) اعلام کرده مینک هایی که واکسن ویروس کرونای Carnivak-Cov مخصوص حیوانات را دریافت کرده‌اند، ایمنی در مقابل بیماری را به فرزاندانشان نیز منتقل کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سازمان پس از برگزاری میزگردی درباره ریسک کووید ۱۹ در جمعیت حیوانات و اقدامات اجتنابی در این زمینه، خبر را اعلام کرد. سازمان ناظر بر کشاورزی روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: طی این رویداد تاتیانا گالکینا مدیر آزمایشگاه جلوگیری از بیمار حیوانات کوچک اهلی در مرکز فدرال بهداشت حیوانات اعلام کرد حیوانات پس از دریافتCarnivak-Cov ایمنی را به فرزندان تازه متولد شده خود منتقل کردند.

به گفته گالکینا در بدن توله‌های مینکی که مادرانشان در ماه ژانویه واکسینه شدند، ایمنی خارق العاده ای به وجود آمد.

مرکز فدرال بهداشت حیوانات روسیه همچنان به تحقیقات درباره میزان آنتی بادی در بدن فرزندان حیوانات واکسینه شده، ادامه می‌دهد.

واکسنCarnivak-Cov در اواخر ماه مارس ثبت شد و تا به امروز تنها واکسن بازار برای حیوانات در مقابل ویروس کرونا است.

کد خبر 5239883 شیوا سعیدی قوی اندام

منبع: مهر

کلیدواژه: واکسن کرونا روسیه تصاویر حیوانات حاکمیت سایبری شرکت دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نوآوری تحقیقات علمی انتخابات 1400 فناوری فضایی شرکت های دانش بنیان واکسن کرونا شرکت مخابرات ایران پیام تبریک صندوق نوآوری و شکوفایی گوگل فضانوردان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۴۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشک مادران روستای نوده در جاماندن فرزندانشان از کنکور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، دیشب مسیر روستای نوده زیرکوه در اثر شکسته شدن بند خاکی روستا، به زیر سیلاب رفت و تمام مسیر‌های ارتباطی این روستا بسته شده است.


دیشب روستای نوده از جمعیت خالی شد تا مخاطرات شکسته شدن بند خاکی، جان کسی را تهدید نکند، اما دانش آموزان این روستا به دلیل نبود اطلاع رسانی کافی از وضعیت بارش ها، به مکانی نزدیک به محل کنکورشان منتقل نشدند و صبح امروز هم به دلیل خرابی مسیر‌ها و ادامه سیلاب، از رفتن به جلسه کنکور بازماندند.

                                                              کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


تعدادی هم موفق به عبور از سیلاب شدند، اما مسئولان برگزاری کنکور به دلیل دیر رسیدن به محل کنکور، آنها را در سالن امتحانات جا ندادند.


اتفاقاتی که سبب شد مادرانشان امروز با چشمان گریان به فرزندان شان که یکسال است بی امان برای کنکور می‌خوانند، بنگرند.

                                                            کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


مادران می‌گویند اگر دیشب اطلاع رسانی درستی به ما می‌شد فرزندان مان را به منزل اقوام مان در شهر حاجی آباد می‌بردیم تا امروز صبح بدون دغدغه به محل کنکور بروند.

                                                              کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


هواشناسی خراسان جنوبی هم با استناد به نقشه‌های هواشناسی جهانی، برای دو روز گذشته هشدار نارنجی صادر کرده بود.


اما دیشب در خراسان جنوبی و در شهرستان زیرکوه، به دلیل حج بارش‌ها هشدار از قرمز هم گذشت.

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • روس‌ها متقاضی سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • علاقه مندی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • گزارش رسانه روسی از دوران طلایی سردار آزمون در زنیت
  • اشک مادران روستای نوده در جاماندن فرزندانشان از کنکور
  • مقام روسی: آمریکا جنگ را انتخاب کرده است
  • اوکراین فقط شش ماه وقت دارد
  • دیلی‌تلگراف: اوکراین فقط ۶ ماه وقت دارد
  • معافیت ایرباس از تحریم های روسیه
  • درباره سرخک و واکسیناسیون آن چه می‌دانید؟