Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،رضایی فرماندار ساری و رییس حوزه برگزاری انتخابات خبرگان در مازندران، نتایج انتخابات میاندوره‌ای مجلس خبرگان را در مازندران اعلام کرد.

او افزود: از کل آراء ماخوذه ۹۱۳ هزار و ۶۲۹ رای، این نتایج به دست آمد:

۱- سید صادق پیشنمازی با ۵۹۱ هزار و ۲۸۱ رای

۲-محمدحسن گلی شیردار با ۳۲۲ هزار و ۳۴۸ رای

فرماندار مرکز استان گفت: با نتایج اعلامی، سید صادق پیشنمازی به عنوان نماینده مردم مازندران در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ۷ اسفند ۱۳۹۴، آیت الله صادق آملی لاریجانی، آیت الله طبرسی، آیت الله معلمی و آیت الله توکل به عنوان نمایندگان مردم مازندران انتخاب شدند که با رحلت آیت الله طبرسی، انتخابات برای تعیین نماینده مازندران، روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار شد که آیت الله پیشنمازی انتخاب شد.

دوره‌های مجلس خبرگان ۸ ساله است.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجلس خبرگان رهبری انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری مجلس خبرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۴۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت در انتخابات بهترین راه تحول در کشور است

آیت اله محمدباقر لایینی، در گفت وگو با خبرنگار مهر در رابطه با اهمیت انتخابات، با بیان اینکه انتخابات بهترین فرصتی است که قانون اساسی جمهوری اسلامی در اختیار مردم قرار داده تا قدرت انتخاب داشته باشند، افزود: ما در انتخابات می‌توانیم با انتخاب افراد شایسته مملکت را به سوی آینده بهتر سوق دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به اینکه هر کسی که آینده شهر و کشور خود را دوست دارد، باید انتخابات را جدی گرفته، بر اهمیت مشارکت حداکثری تاکید کرد و گفت: مشارکت حداکثری بهترین راه تحول در کشور و جامعه است.

وی با اشاره به اینکه انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان‌های قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در استان مازندران به مرحله دوم رسیده است، ابراز امیدواری کرد تا مردم این شهرستان‌ها انتخابات را مانند دور اول جدی گرفته و بهتر از آن و بیشتر مشارکت داشته باشند و به کسی که خودشان اصلح و ارجح می‌دانند، رأی دهند.

آیت الله لایینی با بیان اینکه مردم با شرکت در انتخابات به ندای شهیدان عزیز در این راه لبیک بگویند، از حضور مردم استان مازندران در مرحله اول انتخابات و شهرستان‌های قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مرحله دوم انتخابات تشکر کرد.

مازندران ۹ حوزه انتخابیه و ۱۲ کرسی در مجلس دارد و تکلیف یک حوزه انتخابیه آن شامل دو کرسی به دور دوم انتخابات کشیده شده است.

کد خبر 6094304

دیگر خبرها

  • مشارکت در انتخابات بهترین راه تحول در کشور است
  • مناظره های انتخاباتی مجلس در مازندران از فردا پخش می شود
  • آغاز پخش مناظره نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس از فردا
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی
  • حکومت‌های منطقه با جبهه مقاومت همراهی کنند
  • واکنش علی ربیعی به حملات دولت به مرکز پژوهش های مجلس /نتایج سنجش‌ها را نه کتمان و نه با آن بازی کنید!
  • واکنش علی ربیعی به هجمه سنگین دولت به مرکز پژوهش های مجلس: با بستن در هر اندیشکده و مرکز تحقیقات، دری به سوی انواع بحران‌ها گشوده می‌شود
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها