Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-02@03:18:33 GMT

تیم های پنجم تا یازدهم مسابقات هندبال قهرمانی آسیا

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۴۷۳۵

با پایان بازی های مرحله رده بندی در روز گذشته، جایگاه تیم های پنجم تا یازدهم در بیست و سومین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا مشخص شد

با پایان بازی های مرحله ره بندی مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا ،نماینده های کشورمان ، صنعت مس کرمان پنجم و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون نهم شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از فدراسیون هندبال، روز گذشته پس از پایان مرحله گروهی، تیم های سوم تا پنجم هر گروه برای مشخص شدن عناوین پنجم تا دهم به مصاف هم رفتند که صنعت مس32 بر 29 مضر عربستان را شکست داد و پنجم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الوحده عربستان 39 بر 32 بر السالمیه کویت غلبه کرد و عنوان هفتم را از آن خود کرد و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با نتیجه 33 بر 17 ازبک ازبکستان را برد و در جایگاه نهم این مسابقات ایستاد.

القطن یمن نیز که با پنج شکست، در رده ششم گروه دو جای گرفته بود، با ایستادن در جایگاه یازدهم این دوره از مسابقات، از جام خداحافظی کرد.

بنابراین در پایان بازی های روز گذشته تیم های صنعت مس ایران، مضر عربستان، الوحده عربستان، السالمیه کویت، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون ایران، ازبک ازبکستان و القطن یمن رده های پنجم تا یازدهم این رقابت ها را به دست آوردند.  

همچنین شب گذشته تیم های الکویت کویت و الدوحیل قطر به فینال مسابقات قهرمانی هندبال باشگاه های مردان آسیا رسیدند. بنابراین فردا، سی ام خردادماه، ابتدا دو تیم العربی و النجمه برای کسب مقام سوم به میدان می روند و سپس در بازی فینال الدوحیل و الکویت روبروی هم صف آرایی خواهند کرد. 

بیست و سومین دوره رقابت های قهرمانی باشگاه های مردان آسیا که با شرکت 11 تیم از 22 خرداد در جده عربستان آغاز شده، فردا با برگزاری دیدار فینال به پایان می رسد.

رده بندی تیم های پنجم تا یازدهم مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا به این شرح است: 

رده پنجم: صنعت مس ایران

رده ششم: مضر عربستان

رده هفتم: الوحده عربستان

رده هشتم: السالمیه کویت

رده نهم: نیروی زمینی شهید شاملی کازرون ایران

رده دهم: ازبک ازبکستان 

رده یازدهم: القطن یمن

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس میان عزیزی خادم و دراگان اسکوچیچ در منامه چه گذشت؟ راز دلخوری رییس فدراسیون از سرمربی تیم ملی پیشروی فرهاد مجیدی تا پشت در اتاق وزیر ورزش / پشت پرده افشاگری تازه سرمربی استقلال پیشنهاد 30 میلیارد تومانی باشگاه لیگ برتری به علی کریمی به کلاس درس یورو خوش آمدید؛ چرا اسپانیا با مالکیت 82 درصدی گل نزد؟ با رهبر جدید رئال مادرید آشنا شوید؛ ورود به دوران پسا راموس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نیروی زمینی شهید شاملی کازرون مسابقات هندبال قهرمانی پنجم تا یازدهم مردان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۴۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات شطرنج شهر‌های آسیا که به میزبانی خانتی مانسیسک روسیه برگزار شد، با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید. تیم‌هایی از آسیا و اروپا در این رویداد که تحت عنوان شهر‌های آسیا برگزار شد، حضور داشتند.   تیم پسران کشورمان در این مسابقات با کسب ۱۶ امتیاز دوم شد و تیم دختران ایران نیز با کسب ۹ امتیاز تیمی در جایگاه ششم جدول ۱۵ تیمی مسابقات قرار گرفت.   تیم امید شطرنج پسران کشورمان با ترکیب بردیا دانشور، سینا موحد، آبتین عطاخان، سیدکیان پورموسوی و مسعود مصدق‌پور و تیم دختران ایران نیز با ترکیب آناهیتا زاهدی فر، میترا اصغرزاده، ملیکا محمدی، طناز ازلی و پروا بهزاد نظیف در این مسابقات حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • تهران میزبان مسابقات دارت قهرمانی کارگران کشور
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • پنجمی جوانان هاکی روی یخ ایران در قهرمانی آسیا
  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • قهرمانی زودهنگام مس و تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان 
  • دومی و ششمی تیم‌های ملی امید مردان و زنان در مسابقات شطرنج شهرهای آسیا