Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@09:38:05 GMT

تدوین برنامه عملیاتی سال 1400 دادگستری آذربایجان‌غربی

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۴۷۴۳

تدوین برنامه عملیاتی سال 1400 دادگستری آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه و به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان  غربی، ناصر عتباتی در جلسه فوق‌العاده شورای معاونین دادگستری استان، اظهار داشت: حماسه مردم ایران در انتخابات اخیر دشمن را ناکام گذاشت و تمام نقشه‌ها و حیله‌های آن‌ها را نقش بر آب ساخت و اتفاقات بسیار خوبی در حضور حداکثری مردم را به نمایش گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حضور ارزشمند آیت‌الله رئیسی همان‌طور که موجب تعالی و ارتقای دستگاه قضایی کشور شد، به طور یقین در مجموعه قوه مجریه هم منشا خیر و برکت و رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم خواهد شد.

عتباتی در ادامه به موضوع جلسه که تبیین برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۰ دستگاه قضایی استان بود اشاره و گفت: زحمت بسیاری برای تدوین این برنامه عملیاتی کشیده شده و این برنامه دارای قدرت اجرایی و عملیاتی بسیار بالایی هست که در صورت اجرای کامل بازده بسیار خوبی در وضعیت قضایی استان خواهد داشت.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی ادامه داد: برنامه عملیاتی یک ابتکار و طراحی خلاقانه استانی و اندیشه و فکر مبتکرانه هست و اجرای آن را در کل استان خواستار شد و از معاونین خود پیگیری جدی آن را خواستار شد.

عتباتی افزود: برنامه عملیاتی ۷ محور بنیادین در دستگاه قضایی استان را ملاک عمل قرار داده و هدف آن حرکت دادگستری بر اساس برنامه از پیش تعیین شده است در این برنامه نقاط ضعف و قوت به خوبی شناسایی شده و اهداف راهبردی برای آن تعیین شده و بسترسازی لازم برای عملیاتی کردن اهداف صورت گرفته است.

 انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان غربی ارومیه برنامه ابتکار برنامه عملیاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۴۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ تصادف طی ۲۴ ساعت در آذربایجان غربی/۳ نفر و ۲۳ نفر مصدوم شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید محبوبی در تشریح این تصادفات گفت: تصادف زنجیره‌ای سه دستگاه خودرو در محور بوکان – میاندوآب معروف به پیچ ملالر موجب فوت یک نفر و مصدومیت ۶ نفر شد.

وی افزود: در این تصادف ۲ دستگاه سواری پژو پارس و یک دستگاه پژو ۲۰۶ باهم برخورد کرده بودند که نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات ملالر بوکان بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

محبوبی اضافه کرد: مصدومان این حادثه بعد از رهاسازی توسط ست هیدولیک خودرو نجات و انجام اقدامات اولیه و پیش بیمارستانی به مرکز درمانی منتقل شدند.

وی در خصوص سانحه رانندگی دیگری که در مسیر ارومیه – سلماس روی داد، اظهار کرد: در این تصادف زنجیره‌ای، چهار دستگاه خودرو شامل پراید، پژو ۲۰۶ SD و ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ با هم برخورد کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی ادامه داد: نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات شهید افشارجوی گردنه قوشچی ارومیه بلافاصله به محل حادثه اعزام شده و هفت مصدوم این حادثه را رهاسازی و به مراکز درمانی انتقال دادند.

محبوبی با اشاره به واژگونی یک دستگاه خودرو رانا در محور تکاب - شاهین دژ گفت: در این حادثه یک نفر فوت کرده و یک نفر دیگر مصدوم شد.

وی با اشاره به انجام اقدامات پیش بیمارستانی لازم بر روی مصدوم افزود: پس از انتقال این فرد به بیمارستان، فوتی این حادثه نیز تحویل عوامل انتظامی شد.

وی از بروز ۲ سانحه رانندگی جرحی دیگر نیز در این مدت خبر داد و اضافه کرد: در این حوادث که هر دو در محور نقده – پیرانشهر روی داد، هفت نفر مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد نیز گفت: انحراف و سقوط به کانال خودرو سواری در محور مهاباد - ارومیه یک فوتی و ۲ مصدوم بر جای گذاشت.

سردار فداکار افزود: گزارشی مبنی بر تصادف در محور مهاباد - ارومیه نزدیک روستای یوسفکند به مرکز ١٢۵ ارسال شد که بلافاصله نیروهای ایستگاە ٢ و مرکزی این سازمان به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: در این حادثه خودرو سواری تندر ۹۰ از مسیر خود انحراف پیدا کرده و به کانال رودخانه سقوط کرده بود که متاسفانە یک کشته و ۲ مصدوم برجای گذاشت.

کد خبر 6096367

دیگر خبرها

  • برخورد جدی با هنجارشکنان مهم‌ترین اولویت دستگاه قضایی است
  • افتتاح دادگاه عمومی بخش برزک در جهت تسهیل‌گری مشکلات قضایی مردم
  • لزوم تدوین برنامه عملیاتی پتروشیمی‌ها برای تحقق راهبرد جهش تولید
  • جرایم مدیران شهری در البرز تحت رصد معاونت پیگیری پرونده‌های خاص
  • صدور دستور قضایی برای تعقیب کیفری متخلفان حوزه شهری البرز‌
  • فرصت ۲ ماهه دستگاه‌ها برای تهیه برنامه عملیاتی امنیت غذایی
  • مقابله با تغییر کاربری ۱۲۸۷۰ هکتار از اراضی زراعی البرز
  • وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی با آرای مراجع قضایی
  • رفع تصرف بیش از ۲۱۰۰ هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی، در سال ۱۴۰۲ با ورود دستگاه قضایی آذربایجان غربی
  • ۶ تصادف طی ۲۴ ساعت در آذربایجان غربی/۳ نفر و ۲۳ نفر مصدوم شدند