Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@02:33:41 GMT

سنجش سلامت ۱۰۷ هزار نوآموز تهرانی ظرف ۴۵ روز

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۴۸۲۵

سنجش سلامت ۱۰۷ هزار نوآموز تهرانی ظرف ۴۵ روز

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه سال گذشته ۷۳ پایگاه در شهر تهران داشتیم و ۱۰۳ هزار دانش آموز سنجش و ۳۸۰ دانش آموز به مدارس استثنایی هدایت شدند گفت: امسال پایگاهها از نوع «الف» است که هر روز ظرفیت ۳۰ نفر پذیرش را دارند و می‌توانیم ۱۰۷ هزار دانش آموز را ظرف ۴۵ روز سنجش کنیم.

به گزارش ایسنا، عبدالرضا فولادوند در مراسم افتتاحیه برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نو آموزان بدو ورود به دبستان با بیان اینکه طرح سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان با کمک دانشگاه‌های علوم پزشکی انجام می‌شود و در نبود آنها کار ابتر می‌ماند و به خوبی پیش نخواهد رفت که باید از آنها قدردانی کرد افزود: این طرح در کل کشور اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز برنامه نمادین افتتاحیه است.

وی افزود: سال گذشته افتتاحیه را در ۲۲ تیرماه داشتیم و اکنون زودتر آغاز شده است. دومین سالی است که در بحران کرونا ما و همکارانمان این طرح را اجرا می‌کنیم. تجربه‌ای است که در دوران کرونا به دست آوردیم.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه همکاری خوب همه ارگان‌ها به ویژه ارگانهایی که مستقیم با این در طرح در ارتباط هستند از مهمترین مصادیق امور مشارکتی است گفت: سال گذشته ۷۳ پایگاه در شهر تهران داشتیم و ۱۰۳ هزار دانش آموز سنجش شدند. ۳۸۰ دانش آموز به مدارس استثنایی هدایت شدند. سنجش سلامت خدمت بزرگی به خانواده‌ها است و از حیث توسعه فرهنگ سنجش سلامت از بدو تولد و توسعه فرهنگ خودمراقبتی حائز اهمیت است.

فولادوند ادامه داد: از امروز با کمک حوزه بهداشت و درمان و شهرداری‌های تهران این طرح را اجرا می‌کنیم و در زمان کوتاهتری نسبت به گذشته و در پایگاههای کمتر با ظرفیت بیشتر سنجش خواهیم کرد. تفاوت این است که پایگاهها امسال از نوع الف است که هر روز ظرفیت ۳۰ نفر پذیرش را دارند و می‌توانیم مجموعا ۱۰۷ هزار دانش آموز را ظرف ۴۵ روز سنجش کنیم.

وی با بیان اینکه سال قبل تا آذرماه برای جاماندگان، سنجش انجام شد گفت: اگر یکی از شرکا پای کار نباشد مشکل ایجاد می‌شود، امید است بتوانیم با هم افزایی و مشارکت طرح را به خوبی اجرایی کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به اینکه ۴۵ هزار همکار فرهنگی ما ۴ روز است که پای انتخابات اند و هنوز کار پایان نیافته است که باید از آنها هم قدردانی کرد گفت: امتحانات حضوری هم به خوبی برگزار شد و تا الان یک مورد مبتلا نداشتیم. تلاش و کوشش ها باعث شد امتحانات به بهترین نحو برگزار شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سنجش سلامت نوآموزان سال تحصیلی 1400 ـ 1401 آموزش و پرورش هزار دانش آموز سنجش سلامت شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۴۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی دانش آموز کیش به تیم ملی پدل برد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، ادنا قانونی دانش آموز مدارس الغدیر کیش در رده سنی جوانان رتبه اول رشته پدل برد مسابقات استندآپ پدل برد و پدل بردینگ بانوان را کسب کرد.

این مسابقات از سوم اردیبهشت آغاز شد و تا هفتم اردیبهشت با شرکت ۱۲۰ ورزشکار کشور به میزبانی جزیره کیش برگزار شد.

دیگر خبرها

  • مقام نخست دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ آزاد کشور
  • سنجش ۱۷ هزار نوآموز در چهارمحال و بختیاری
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • ۲۱ هزار نوآموز اردبیلی مورد سنجش قرار می‌گیرند
  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود
  • سنجش سلامت بیش از ۱۸ هزار نوآموز استان همدان
  • راهیابی دانش آموز کیش به تیم ملی پدل برد
  • سنجش ۲۴هزار نوآموز در کردستان
  • سنجش کلاس اولی‌ها و پیش‌دبستانی‌ها تا پایان اردیبهشت ادامه دارد
  • تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل