Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات هفته سی ام لیگ آزادگان، فردا با دیدار تیم های فوتبال استقلال خوزستان - فجرسپاسی شیراز پیگیری می شود.

استقلال خوزستان - فجرسپاسی

استقلال خوزستان هفته گذشته مقابل شاهین شهرداری بوشهر، با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد تا از سایر مدعیان فاصله بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان خلیفه اصل (سرمربی استقلال خوزستان) در ۳ دیدار گذشته خود، نتواسنته اند به برتری برسند و اوضاع برای آنها بغرنج شده است. این تیم از ۲۹ دیدار گذشته خود ۱۰ برد کسب کرده و در ۷ دیدار شکست خورده است. استقلال خوزستان ۲۷ گل زده و ۱۷ گل نیز دریافت کرده است. این تیم با ۴۲ امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد.

فجرسپاسی هفته گذشته موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر رایکا بابل را شکست دهد و وضعیت خود را در جدول، سر و سامان دهد. فجرسپاسی در ۲۹ بازی گذشته خود، ۱۲ برد به دست آورده و در ۶ مسابقه، شکست خورده است. فجرسپاسی در لیگ آزادگان، ۳۱ گل به ثمر رسانده و ۱۹ گل نیز دریافت کرده است. این تیم با ۴۷ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد و می‌تواند با برد در این دیدار، نیم نگاهی به صدر جدول داشته باشد.

پارس جنوبی جم - بادران تهران

بادران بعد از روی کار آمدن امید روانخواه، توانسته نتایج فوق العاده‌ای کسب کند و بخت اصلی صعود به لیگ برتر تبدیل شود. این تیم موفق شد هفته گذشته، مس کرمان را با نتیجه یک بر صفر از پیش رو بردارد و برد ارزشمندی را کسب کند. بادران با ۵۰ امتیاز، صدرنشین لیگ آزادگان است و روز‌های خوبی را پشت سر می‌گذارد. شاگردان روانخواه از ۲۹ بازی گذشته، ۱۵ برد به دست آورده و در ۹ مسابقه تن به شکست داده اند. این تیم با ۳۵ گل زده، برترین خط حمله لیگ آزادگان را دارد. ایمان غلامی با ۷ گل، برترین گلزن بادران و لیگ آزادگان است.

در سوی مقابل پارس جنوبی هفته گذشته در عین ناباوری، مقابل استقلال ملاثانی شکست خورد تا از سایر مدعیان جا بماند. پارس جنوبی جم در ۲۹ دیدار گذشته خود، ۱۲ برد کسب کرده و در ۱۱ دیدار، شکست خورده است. شاگردان نصرتی (سرمربی پارس جنوبی جم) با ۳۳ گل زده، آمار خوبی را در گلزنی ثبت کرده اند. ۲۹ بار دروازه این تیم باز شده و عملکرد خوبی در خط دفاعی خود نداشته است.

پارس جنوبی جم برای جا نماندن از سایر مدعیان، کار سختی مقابل بادران دارد.

هوادار تهران - گل ریحان البرز

هوادار تهران توانسته به ثبات برسد و خود را در قامت مدعی معرفی کند. این تیم که هدایت آن را عنایتی بر عهده دارد، هفته گذشته موفق شد خیبر خرم آباد را با نتیجه یک بر صفر را شکست دهد. هوادار در ۲۹ دیدار در این فصل، در ۱۴ مسابقه به برتری رسیده و در ۷ مسابقه، شکست خورده است. این تیم توانسته با ۳۳ گل زده، خط حمله خطرناکی دارد.

با توجه به اینکه سقوط گل ریحان به لیگ دسته ۲ قطعی شده است، انتظار می‌رود شاگردان عنایتی بتوانند دست پر زمین مسابقه را ترک کنند.

ملوان بندر انزلی - مس کرمان

مس کرمان هفته گذشته با نتیجه یک بر صفر مقابل بادران شکست خورد و صدر جدول را از دست داد. رضا مهاجری بعد از آن بازی استعفا کرد و این موضوع با موافقت مدیران این باشگاه همراه شد. مس کرمان، فرهاد کاظمی را به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب کرد. کاظمی کار سختی در چند هفته باقی مانده مسابقات لیگ آزادگان دارد. مسی‌ها می‌خواهند شانس خود برای صعود به لیگ برتر را این بار با کاظمی امتحان کنند. این تیم از ۲۹ دیدار گذشته، ۱۳ برد به دست آورده و در ۹ مسابقه، شکست خورده است. مس کرمان در این فصل از رقابت‌های لیگ آزادگان، ۲۶ گل زده و ۱۹ گل دریافت کرده است. مسی‌ها با ۴۶ امتیاز، در رده ششم جدول رده بندی قرار دارند.

ملوان بندر انزلی هفته گذشته با نتیجه ۲ بر صفر مقابل خوشه طلایی شکست خورد. شاگردان مازیار زارع (سرمربی ملوان بندر انزلی) از ۲۹ دیدار گذشته خود، ۱۰ برد به دست آورده و در ۱۰ دیدار نیز نتیجه را واگذار کرده است. این تیم در این فصل از لیگ آزادگان، ۲۲ گل زده و ۲۵ گل دریافت کرده است. ملوان با ۳۹ امتیاز، در رده یازدهم جدول قرار دارد.

برنامه دیدار‌های هفته سی ام لیگ آزادگان:

ملوان - مس کرمان ۱۹:۰۰ رایکا بابل - شهرداری آستارا ۱۹:۰۰ چوکا تالش - استقلال ملاثانی ۱۹:۰۰ آرمان گهر - نود ارومیه ۱۹:۱۵ قشقایی شیراز - خوشه طلایی ساوه ۱۹:۳۰ هوادار - گل ریحان البرز ۱۹:۵۰ خیبر خرم‌آباد - شاهین شهرداری‌بوشهر ۱۹:۵۵ پارس جنوبی جم - بادران تهران ۲۰:۳۵ استقلال خوزستان - فجر سپاسی ۲۰:۵۰

بیشتر بخوانید

کناره گیری لطفی از هدایت رایکای بابل

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ آزادگان اخبار ورزشی لیگ دسته اول فوتبال برد به دست آورده استقلال خوزستان دریافت کرده دیدار گذشته خود شکست خورده پارس جنوبی جم لیگ آزادگان هفته گذشته شکست خورد مس کرمان بر صفر گل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۴۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است

ایسنا/کرمان رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: امروز در تمام دنیا آزادگان جهان به دنبال این هستند رژیم صهیونیستی دست از جنایاتش بردارد و از روزگار محو شود.

مهدی احمدی نژاد عصر ۹ اردیبهشت ماه در تجمع دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی کرمان در اعلام همبستگی با دانشگاهیان آمریکا و اروپا در حمایت از ملت مظلوم فلسطین اظهار کرد: تمام وعده‌های الهی حق است و هرجا که باطل باشد نابود می‌شود و حق جایگزین می‌شود.

وی ادامه داد: ما وظیفه داریم جهاد تبیین را انجام بدهیم و در این برهه زمانی این امر بسیار مهم است و باید اطلاع رسانی کنیم.

احمدی نژاد به برخورد دوگانه مغرضان، دشمنان و جهان غرب در چند روز اخیر اشاره کرد و گفت: آن زمانی که رئیس جمهور آمریکا می‌گوید که ما در کنار مردم ایران هستیم و در کنار جوانان و دانشجویان هستیم، امروز چرا چنین برخوردی دارد؟ مگر دانشجویان آمریکایی چه خواستند؟ فقط توقف جنگ و کشتار را خواستند.

وی ادامه داد: دانشجویان دنبال تغییر حکومت در دنیا که نیستند فقط می‌خواهند کشتار مردم بی دفاع را متوقف کنید ولی همین را هم تحمل نمی‌کنند، وارد دانشگاه می‌شوند و ضرب و شتم می‌کنند.

احمدی نژاد افزود: عملیات طوفان الاقصی جرقه‌ای بود در دنیا که سلسله‌وار حرکت‌هایی ایجاد شد و همه آنها وعده‌ الهی بوده است.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان اضافه کرد: طوفان الاقصی صدای مظلومان بود که این صدا به گوش جهانیان رسید.

وی گفت: آمریکایی که دم از حقوق بشر می‌زند، نشان داد چهره‌ای کریه را مخفی کرده و امروز چهره غرب به طور کامل شناسانده شده و مهمترین اتفاقی که افتاد، بیدار شدن اذهان آزادگان جهان بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • شمس آذر - پیکان؛ مصاف جوان سازها/ آغاز حساس‌ترین هفته فوتبالی
  • النصر و رونالدو به دنبال شکست طلسم ۳۴ ساله
  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست ناپذیر در دل کویر
  • قهرمانی مس‌های شکست ناپذیر در دل کویر
  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست‌ناپذیر در دل کویر
  • خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است
  • معجزه لورکوزن؛ دهمین فرار از باخت بعداز دقیقه۹۰
  • فرازبام به دنبال بقا/ دربی اصفهان در نقش‌جهان