Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیامک مره‌صدق نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس دهم در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری گفت: معاندان و دشمنان مردم و نظام تلاش بسیاری داشتند تا مردم در پای صندوق‌های رای حاضر نشوند و تلاش داشتند تا از یک سو با فشارهای اقتصادی و از سوی دیگر با فضاسازی رسانه‌ای مانع از برگزاری یک انتخابات پرشور در ایران شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اما حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای خنثی‌کننده توطئه‌های این بدخواهان و معاندان نظام بود و با وجود همه این فشارها و فضاسازی‌ها حضور مردم در پای صندوق‌های رای در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ایران بسیار بالاتر از مشارکت مردم در انتخابات در کشورهای مدعی دموکراسی بود.

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس دهم اظهار داشت: از سوی دیگر در حوزه مسائل داخلی، مردم ما با فشارهای اقتصادی و مشکلات معیشتی مواجه بودند، اما هیچ یک از این مسائل چه در حوزه مسائل داخلی و چه در حوزه مسائل خارجی نتوانست آنها را از حضور در انتخابات باز دارد.

مره‌صدق خاطرنشان کرد: این رفتار ملت ایران نشان داد که آنها اگر هم گلایه از دولت و مقامات اجرایی داشته باشند از طریق قانونی گلایه‌مندی خود را ابراز می کنند نه اینکه خود را از حق رای محروم سازند.

وی افزود: رئیس جمهور منتخب دوره سیزدهم فردی  است که نگاهش به داخل است و استفاده از ظرفیت‌های داخلی برایش اولویت دارد.

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس دهم اظهار داشت: آقای رئیسی، تمام تلاشش معطوف به استفاده از ظرفیت‌های داخلی است نه این که حل مشکلات کشور را منوط به امضاء برگه کند که کشورهای دیگر بخواهند با آن متعهد بمانند یا خیر.

مره‌صدق خاطرنشان کرد: در روز برگزاری انتخابات، خانم دکتر علم الهدی همسر آقای رئیسی در کنیسه کلیمیان در یزد حضور پیدا کردند که این خود نشان دهنده همبستگی پیروان ادیان مختلف در ایران و یکدلی و یکپارچگی آحاد مختلف ملت ایران است.

وی افزود: همانطور که گفتم مسائل مختلف از جمله مشکلات اقتصادی و یا فضاسازی رسانه‌ای نمی‌تواند مردم را از مسیری که در پیش گرفتند باز دارد و ملت ایران همواره نشان دادند که تا پای جان از نظام شان دفاع می‌کنند.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: سیامک مره صدق نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس دهم مجلس دهم پای صندوق های رای مره صدق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۵۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی غرفه خراسان رضوی از ‌هیات‌های تجاری کشورهای خارجی در روز اول نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ 

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، هادی توانا شنبه ۸ اردیبهشت در حاشیه غرفه خراسان رضوی در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ اظهار کرد: حضور چندین هیات تجاری دولتی و اقتصادی از کشورهای افغانستان، چین و سیرالئون برای غرفه استان خراسان رضوی یک روز پرکار را رقم زد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری خراسان رضوی در ادامه افزود: مذاکرات و تفاهم بر روی بسیاری از حوزه‌ها مانند معادن، کشاورزی، صنایع غذایی و تجارت بین کشورها و همچنین هماهنگی برای پیگیری‌های بعدی از اهم رویدادهایی بود که رقم خورد.

وی تاکید کرد: ترافیک حضور هیات‌های خارجی و داخلی نشانگر وجود ظرفیت‌های بسیار عالی استان خراسان رضوی در حوزه‌های اقتصادی است.

توانا یادآور شد: در این دیدارها سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری به بیان ظرفیت‌های متعدد و متنوع اقتصادی استان برای هیات‌های تجاری دولتی و اقتصادی خارجی پرداخت.

دیگر خبرها

  • محصولات داخلی قابل عرضه در بازار داخلی و خارجی است
  • ۶ قرارداد برای صادرات محصولات تولیدی همدان در نمایشگاه ایران اکسپو امضاء شد
  • عرضه جهانیِ تولید ایرانی علیه تحریم‌ها
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • شکست یک جنبش بزرگ با توطئه‌های رنگارنگ داخلی و خارجی
  • حضور بیش از ۶۵۰ شرکت دانش‌بنیان داخلی و خارجی در نمایشگاه ایران‌هلث ۱۴۰۳
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از ‌هیات‌های تجاری کشورهای خارجی در روز اول نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ 
  • ۲۵۰۰ بازرگان خارجی برای بازدید از اکسپو به ایران آمدند
  • دعوت معاون استاندار فارس از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی