Web Analytics Made Easy - Statcounter

سهراب بختیاری‌زاده بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال و استقلال گفت: تاریخ استقلال و هوادارانش آنقدر باارزش هستند که بازیکنان در شرایط سخت نتیجه بگیرند. - اخبار ورزشی -

سهراب بختیاری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره بحث ادامه یا قطع همکاری با دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات تیم ملی فوتبال، اظهار داشت: این مسئله بحث مدیریتی است و مسئولان فدراسیون فوتبال تصمیم‌گیرنده هستند که با هر مربی که احساس کنند فوتبال ما نیاز به او دارد، کار کنند، اما باید بگویم دراگان اسکوچیچ در این مدت کوتاهی که حضور داشت، خیلی خوب توانست کمبودهای دور رفت را جبران کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اسکوچیچ در تیم ملی عملکرد بسیار خوبی داشته است، اما اینکه با او ادامه دهند یا نه، در اختیار مسئولان فدراسیون فوتبال است و تنها می‌توانم برای تیم ملی آرزوی موفقیت کنم. فوتبال ما این پتانسیل را دارد که با اسم‌های بزرگ کار کند. باید دید نگاه مسئولان فدراسیون فوتبال به آینده تیم ملی و فوتبال‌مان چگونه است. 

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد مشکلات استقلال در آستانه بازی با پدیده مشهد گفت: من یک پیام به بازیکنان و مجموعه استقلال دارم. در اینکه استقلال مشکل دارد و وزارت ورزش و جوانان چه خواسته یا ناخواسته با انتخاب‌هایش لطمه زده است، شکی نیست، اما حرفم با فرهاد مجیدیِ عزیز و بازیکنان چیز دیگری است. تاریخ استقلال و هوادارانش آنقدر باارزش هستند که بازیکنان تحت شرایط سخت به موفقیت برسند. بازیکنان را به دلیل نبود امکانات و مشکلات مالی درک می‌کنیم، ولی تا پایان لیگ امسال حرفه‌ای رفتار کنند و مشکلات را بیرون بگذارند و با انرژی عالی این چند بازی را انجام دهند.

بختیاری‌زاده خاطرنشان کرد: بازیکنان به احترام سابقه استقلال و طرفداران عاشق، عشق واقعی‌شان را در این چند هفته به پایان لیگ نشان دهند و با تمام وجود بازی کنند. ضعف و کمبودها همیشه برای استقلال بوده است. تیم‌های دیگر توسط کارخانه‌های پولدار حمایت شده و می‌شوند، اما برای استقلال از گذشته تا به امروز فقط کمک سازمان تربیت بدنی و یا وزارت ورزش بوده است، مجموعه‌ای که از نظر مالی و اقتصادی مشکلاتی عدیده داشته و دارد. از بازیکنان می‌خواهم در این چند هفته به حرمت هواداران استقلال روی تیم تمرکز کنند. آنها بدانند اگر در شرایط سخت نتیجه بگیرند، قوی‌تر می‌توانند خواسته‌های‌شان را مطالبه کنند. 

عقیلی: باید بدانیم چه استایلی برای تیم ملی می‌خواهیم، سپس سراغ گزینه‌ها برویم/ انتخاب من، اسکوچیچ است

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال دراگان اسکوچیچ تیم ملی ۸ ۳۸ درصد ۳ ۴۵ درصد استقلال دراگان اسکوچیچ تیم ملی بختیاری زاده تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۵۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی‌نسب: استقلال برای ما قهرمان است، چه با جام و چه بدون جام!

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: سوم یا چهارم هم شویم، این تیم برای ما قهرمان است.

به گزارش ایسنا، مهدی هاشمی‌نسب پس از بازی با ذوب آهن در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال که با پیروزی 2 بر یک استقلال به پایان رسید، اظهارکرد: از هواداران تیم‌مان به خاطر شکل بازی‌مان در نیمه اول عذرخواهی می‌کنم.  شرمنده آن‌ها هستیم. درباره نیمه اول حرفی نداریم و استقلال نبودیم.

او گفت: ولی در نیمه دوم با صحبتی که بین دو نیمه داشتیم بازیکنان‌مان به خودشان آمدند و متوجه شدند در چه جایگاهی هستند. اتفاقی پیش از بازی افتاد و یک هوادار صحبتی داشت و فکر می‌کنم بازیکنان‌مان آن را خیلی زود فراموش کردند اما در نیمه دوم توانستیم به بازی برگردیم.  در لحظه‌ای گل زدیم که فکر می‌کنم برخی حرف‌ها متعلق به بخش خلوت آدم‌ها است که من دوست ندارم درباره آن صحبت کنم اما اتفاق‌هایی می‌افتد که آدم دوست دارد درباره آن‌ها صحبت کند.  بازیکنی که تماشاگران ما را تحریک می‌کند و در بازی نیم فصل اول پس از گل مقابل هواداران ما شادی می‌کند، در آزادی هم مقابل هواداران ما هم شادی کنید و ابایی نداریم زیرا به قدرت بازیکنان‌مان ایمان داریم و مطمئن هستیم به بازی بر می‌گردیم.

او ادامه داد: قبلا هم گفته بودم این تیم برای ما قهرمان لیگ است، چه با جام و چه بدون جام. کسانی که از ارباب‌های خود خط می‌گیرند، باید بدانند ما به دنبال این نیستیم که بازیکن حریف توان نگذارد چون قبلا استقلالی بوده‌اند اما این توقع را داریم که حداقل شرافتمندانه بازی کنند و با خط و بازی‌هایی که ما فوتبالی‌ها بلدیم، بیست دقیقه از تایم بازی را به وقت کشی نگذرانند.

هاشمی نسب گفت: آقایان ما هم این بازی‌ها و بازی‌هایی که با رمز و رموز به بازیکنان خود انتقال می‌دهید، بلدیم. خوشبختانه بردیم.  به موقع هم شفاف صحبت می‌کنیم و من ابایی ندارم. بدون هیچ صحبتی ما را محروم  و ۵۰ میلیون تومان جریمه می‌کنند. البته هزار میلیارد دیگر هم من را جریمه کنند، ابایی ندارم.  

او عنوان کرد: نه پنجاه میلیون و نه هزار میلیارد بلکه تا آن بالایی یعنی خدا نخواهد برگی از درخت نمی‌افتد. این‌ها در خلوت من است. سوم یا چهارم هم شویم، این تیم برای ما قهرمان است.

مربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به این سوال که نگران نیستید بابت اظهاراتتان به کمیته انضباطی فراخوانده شوید، گفت: مگر من چه گفتم و مگر افترا زدم؟

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کاسانو: توتی و باجو بهترین بازیکنان شماره ۱۰ در تاریخ فوتبال ایتالیا هستند
  • هاشمی‌نسب: با جام یا بی جام، قهرمانیم!/ ابایی برای حرف زدن ندارم حتی اگر هزار میلیارد جریمه شوم
  • هاشمی‌نسب: استقلال برای ما قهرمان است، چه با جام و چه بدون جام!
  • بعد از پیروزی استقلال چه گذشت؟/ کری هواداران برای تیم‌های رقیب
  • ذوب‌آهن به‌دنبال بهبود آمار تقابل با استقلال
  • بختیاری‌زاده: اتفاقات ‌ناگوار فولاد ماحصل تفکرات مدیریت‌های سال‌های قبل است
  • اوزونیدیس: فوتبال «بکش زیرش» را بازی نمی‌کنم/ داریم یک تیم می‌سازیم
  • انتقاد اوزونیدیس از هواداران: شما باید حامی بازیکنان باشید نه انتقادکننده
  • نامه‌ای که دردسرساز شده است؛ باشگاه استقلال به دنبال گرفتن امضا از بازیکنان در تعطیلات
  • حجازی: هوادار واقعی استقلال کاری به نتیجه ندارد