Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@18:16:45 GMT

مرگ آبی جوان ۲۳ ساله تویسرکانی

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۵۲۱۷

مرگ آبی جوان ۲۳ ساله تویسرکانی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،آرتین کمالی,مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان اظهار داشت: این جوان که عصر دیروز به همراه دوستانش برای تفریح به این تفرجگاه رفته بودند، به دلیل بی احتیاطی و نداشتن مهارت کافی در فن شنا غرق شد و جان خود را از دست داد و  دوستانش جسد او را از آب بیرون کشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه این چهارمین حادثه غرق شدگی در شهرستان تویسرکان طی ۲ ماه اخیر است، افزود: اوایل ماه جاری نیز ۲ پسر ۶ و هفت ساله حین بازی در داخل روستا با سقوط به داخل گودال یک و نیم متری حاوی آب،  جان خود را از دست دادند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان گفت: همچنین اردیبهشت امسال نیز پسر و دختری (خواهر و برادر) هنگام بازی در محوطه باغ (خانه ویلایی) به داخل استخر سقوط کردند که دراین حادثه پسر بچه جان خود را از دست داد.

کمالی اظهار داشت: هنگام شنا کردن یا بازی در آب عواملی مانند خستگی و ضعف، آشنا نبودن به محیط و آب‌های عمیق، مهارت نداشتن در شنا، تشنج و توقف بیش از حد مجاز در زیر آب باعث می‌شود که فرد برای تنفس به راحتی به سطح آب نیاید و غرق شدگی اتفاق بیفتد.

 شنا در سد‌ها و بند‌های انحرافی به دلیل لغزندگی حاشیه مخازن سد‌ها و بند‌های انحرافی، مکش جریان آب و شرایط رسوبی کف این مخازن و خطر غرق شدن، ممنوع است.

سال گذشته ۱۲ مرد در استان همدان بر اثر غرق شدن جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پزشکی قانونی فن شنا جان خود را از دست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۵۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست زمین در یکی از محله‌های شهر سنندج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،معاون خدمات شهری شهرداری سنندج میگوید: این حادثه که در یکی از محله‌های خیابان طالقانی شهر سنندج به وقوع پیوسته موجب شده که آب به داخل چند واحد مسکونی نشت پیدا کند.
اصغری علت فرونشست زمین را نشتی آب و فاضلاب داخل کوچه به مرور زمان اعلام کرد
وی اذعان کرد: خوشبختانه نشست زمین به فوندانسیون، ستون‌ها و سازه خانه‌های اطراف خسارتی وارد نکرده است و خطری متوجه این منازل نیست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جوان ۳۳ ساله از سقوط در کوه‌های کرمان جان سالم به در برد
  • نجات جوان ٣٣ ساله پس از سقوط از کوه توسط آتش‌نشانان
  • اقدام جالب آرتتا: پدیده 14 ساله در تمرین آرسنال
  • جوان مرگ مغزی به ۵ بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد
  • نشست زمین در یکی از محله‌های شهر سنندج
  • آزادی جوان بدهکار از زندان با کمک یک پیرمرد در همدان
  • سورپرایز هفته، جوان 21 ساله (عکس)
  • واکنش نشریۀ 29 ساله به حذف سریال «حشاشین» از شبکۀ نمایش خانگی/ علاقه ایرانیان به داستان حسن صباح تاریخی است؛ نسازی، می‌سازند(+ جلد)
  • درگیری خیابانی در رشت منجر به قتل جوان ۲۲ ساله شد