Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@19:26:11 GMT

منتخبین شوراهای اسلامی شهر نکا مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۵۲۲۲

منتخبین شوراهای اسلامی شهر نکا مشخص شدند

منتخبین ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر نکا پس از پایان شمارش آرای ماخوذه و تجمیع آنها مشخص شدند.

به گزارش مشرق، فرماندار نکا در استان مازندران اظهار داشت: پس از شمارش نهایی آرای ماخوذه در نکا، حسین پویا با چهار هزار و ۷۹۸ رأی، سید علی اکبر ابراهیمی آبلوئی با چهار هزار و ۵۹۱ رأی، سیداسماعیل میری با سه هزار و ۶۸۷ رأی، رقیه جعفری با سه هزار و ۵۱۱ رأی، علی درخشانی فر باسه هزار و ۴۹۵ رأی، دوستعلی کوزه گری با سه هزار و ۴۱۲ رأی و سید مسعود اکبری بریجانی سه هزار و ۹۹ رأی به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی این شهر معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالجواد توحیدی مقدم افزود : همچنین امین بابایی اومالی ۲ هزار و با ۸۸۷ رأی، الهه انزایی با ۲ هزار و ۵۵۲ رأی، عباس لطف آبادی با ۲ هزار و ۴۴۷ رأی،  عین الله امیدی با ۲ هزار و ۳۳۰ رأی و طیبه قاضی پور با ۲ هزار و ۲۴۷ رأی به عنوان اعضای علی البدل شورای اسلامی شهر نکا معرفی شدند.

گفتنی است ۱۵۹ صندوق اخذ رأی برای شهرستان نکا برای این دوره از انتخابات در نظر گرفته شده بود.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا انتخابات 1400 انتخابات 1400 مازندران ۲ هزار سه هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۵۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند

ایسنا/هرمزگان سرپرست فرمانداری ویژه میناب گفت: شوراها مردمی کردن کارها را در اولویت قرار دهند و ما به عنوان خدمتگزار ملت پشتیبانی می‌کنیم زیرا کار مردمی باعث ایجاد نشاط در روستاها می‌شود.

همایش روز شوراها امروز جمعه هفتم اردیبهشت با حضور سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه در بخش سندرک برگزار شد.

محمد رادمهر در این همایش گفت: این هنر انقلاب است که در سطح روستا، شهر، بخش و شهرستان کار را به مردم واگذار کرده تا توسط منتخبین مردم انجام شود و این را باید قدر بدانیم.

وی تصریح کرد: خدمت به مردم جزء برجسته‌ترین کارهاست و اگر گره‌ای از کار مردم بازک نید، بدانید این فضیلت بسیاری دارد که قابل وصف نیست.

سرپرست فرمانداری ویژه میناب با اشاره به اهمیت نقش شوراهای اسلامی گفت: شوراهای اسلامی نهادی بی‌بدیل هستند که به قانون اساسی ما رنگ جدی‌تر و عملیاتی‌تری دادند و اتصال حاکمیت با مردم را تکامل بخشیدند و انقلاب اسلامی مردمی‌تر شد.

رادمهر با تأکید بر رعایت قانون اظهار کرد: ما و شما باید مجری قانون باشیم.

در این همایش بخشدار بخش سندرک و رئیس شورای اسلامی بخش سندرک گزارشی از عملکرد در سطح روستا و بخش ارائه، مسائل و مشکلات را نیز بیان کردند و در پایان هم از شوراهای اسلامی شهر و روستا بخش سندرک تجلیل شد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • تعطیلی پنجشنبه‌ یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود
  • (ویدئو) تعطیلی پنجشنبه یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود
  • شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند
  • یکی از راه‌های توسعه گیلان همدلی میان دولت و مجلس است
  • شوراهای برتر استان بوشهر تجلیل شدند
  • معماری آلبوم هویتی یک منطقه در تاریخ است + تصویر
  • توجه به ظرفیت‌های مناطق روستایی گامی بلند در تحقق شعار سال است
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • از برگزاری اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی کشور تا تدوین شناسنامه باغ‌های شهر قم
  • قم میزبان اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی می‌شود