Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-27@02:30:27 GMT

رییس جمهور منتخب و مراقبت از نفوذی ها 

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۵۲۹۱

رییس جمهور منتخب و مراقبت از نفوذی ها 

در این اقدام پرشور، به مصداق《مهرش نشست در دل و دیده جان گرفت》آیت الله رییسی، دانش آموخته حوزه و دانشگاه، تولیت سابق آستان قدس رضوی و ریاست قوه قضاییه کشور، منتخب جدید مردم شریف ایران برای جایگاه خطیر و حساس ریاست جمهوری شد. 

رویداد کم نظیر و جدیدی که در شرایط دشوار کرونا و مشکلات اقتصادی و معیشتی و همچنین وسوسه رسانه های بیگانه به ویژه سرکرده های منافقین و سلطنت طلب ها برای عدم مشارکت در انتخابات، عزم قاطع مردم را به تصویر کشید و شکست ناپذیری ایرانیان را بلند آوازه ساخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مردم ایران در این حرکت پرشور با درنظر گرفتن معیارهای انقلابی و ارزشی از قبیل: شجاعت و خداترسی، نوع دوستی و عدالت خواهی،  ساده زیستی و اخلاق مداری،  آینده نگری و امیدآفرینی، تحول خواهی و فساد ستیزی، قاطعیت و کارآمدی، کسی را انتخاب کرده اند که ضمن همدردی با مردم مکرر وعده داد : دولتی پرکار ، انقلابی و ضد فساد تشکیل خواهد داد و به آرمان شهیدان انقلاب به ویژه سردار دلها حاج قاسم سلیمانی که یاد و نامش فضای کشور عزیزمان را عطرآگین کرده است وفادار خواهد بود.

آیت الله سیدابراهیم رییسی منتخب ملت، می داند که جاده محبت دو طرفه است.

مردم به عهد و محبت شان به شکل زیبا و صادقانه وفا کردند و اینک نوبت وفای به عهد منتخب ملت است و لازم است همچنان که وعده داده دولتش در حرف و عمل نهضت خدمت به ایرانیان عزیز را برعهده گرفته و دولت کار و خدمت را  بنیان نماید.

چنین وفای به عهد و رسالت خطیری ایجاب می کند در اسرع وقت بانک اطلاعات نیروی انسانی تشکیل داده و بیش از هر زمان دیگر مواظب نفوذی ها باشد. نفوذی هایی که حق شان را در هر دولتی برای خود محفوظ دانسته و نماد《الرابطون الرابطون، اولئک المرتبطون》محسوب می گردند و روابط ناسالم ، قانون گریز و فساد انگیزشان بستر ساز فساد و سوء استفاده در دولت ها بوده و هست. متاسفانه اینان گمانه زنی برای کابینه جدید را در سایت ها و نحله های اجتماعی و سیاسی آغاز کرده و در صدد هستند در میان چهره های موجه و خدوم جا خوش کنند و اگر از در راه داده نشدند همچون بعضی دولت های  پیشین ، از پنجره خود را بار بر ساز و کار دولت نمایند. بعنوان نمونه در یک لیست گمانه زنی رسانه ای شده برای وزارتی مهم و نقش آفرین نام شخصی قرار دارد که هم پرونده احمدی نژاد، از اصولگرایان  وصول گرا و بعنوان برج ساز معروف دزاشیب شناخته شده است.

نمونه های دیگری از رابطه گرایان برای نفوذ در دولت جدید در تلاش هستند که در جای خودش از آنها یاد خواهیم کرد.

*نماینده پیشین مشهد و فعال سیاسی

2727

کد خبر 1527348

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سیدابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۵۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرگزاری دولت: سریلانکایی‌ها به رئیسی لقب «شیر خاورمیانه» را داده‌اند

ایرنا، خبرگزاری دولت نوشت: در آستانه سفر رییس جمهور به سریلانکا سطح شهر به عکس‌هایی از آیت الله رییسی مزین شده که یکی از جالب‌ترین تصاویری که به چشم می‌خورد این است که سریلانکایی‌ها به رییس جمهور ایران لقب شیر خاورمیانه داده و از وی برای ساخت و افتتاح پروژه نیروگاه برق تشکر کرده‌اند.

پروژه چندمنظوره اومااویا شامل سد و نیروگاه برق آبی در سریلانکا، با سرمایه گذاری نیم میلیارد دلاری دولت این کشور و توسط ۴۰۰ مهندس ایرانی ساخته شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم/دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد | مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • رئیس جمهور: مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • بانک‌هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/ مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • کاهش نرخ بی‌کاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • خبرگزاری دولت: سریلانکایی‌ها به رئیسی لقب «شیر خاورمیانه» را داده‌اند
  • مخبر: دستگاه‌های ذیربط مراقبت کنند تا اخلال و مشکلی در برگزاری کنکور رخ ندهد
  • مخبر: دستگاههای ذیربط مراقبت کنند تا اخلال و مشکلی در برگزاری کنکور سراسری رخ ندهد
  • ۴۷ هزار درخواست تلفنی در سفر رییس جمهور به استان سمنان ثبت شد