Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- جمعیت رویش‌های انقلاب اسلامی در پیامی به آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به‌عنوان رئیس جمهور منتخب ایران تبریک گفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از استان تهران، جمعیت رویش‌های انقلاب اسلامی در پیامی ضمن تقدیر از حضور حداکثری ملت ایران در انتخابات 28 خرداد، پیروزی آیت‌الله رئیسی را در این انتخابات تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این پیام به شرح ذیل است:

28 خرداد 1400 انقلاب اسلامی را در مسیر اصلی خود مستحکم و امید همه مظلومان و آزادگان عالم را قوی کرد و دهه کرامت سال 1400 هجری خورشیدی را  یادآور دهه فجر انقلاب اسلامی در سال 1357 کرد. 

عرصه انتخابات به پایان رسید و ملت شریف ایران اسلامی بار دیگر ثابت کرد که در پایبندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تبعیت از منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله العالی ثابت قدم است‌. 

این پیروزی بزرگ و موقعیت‌شناسی دلسوزانه ملت که نشان از بصیرت، ژرف‌اندیشی سیاسی و امیدواری به آینده دارد شایسته تقدیر است. انقلاب اسلامی در گام دوم مسیر متعالی خود نیازمند به‌کارگیری نیروهای مومن، انقلابی، متخصص و کارآمد است و باید فصل جدیدی در شکوفایی کشور و رفع همه موانع داخلی و خارجی و  مشکلات اقتصادی و معیشتی آغاز کرد، که پیروزی شاگرد مکتب حضرت امام خمینی رضوان‌الله تعالی‌علیه، یاور رهبری و رویش انقلاب اسلامی آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، گام نخست برای رسیدن به این هدف متعالی است، این نصرت الهی در جهت تشکیل دولت جوان انقلابی پیامی است از سوی مردم شریف ایران به همه عالم که راه امام خمینی تا تحقق کامل کلمة الله ادامه خواهد داشت، انشاءالله. 

جمعیت رویش های انقلاب اسلامی این حماسه بزرگ و تاریخی را به محضر مبارک حضرت ولی‌عصر عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف، امام امت حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای حفظه‌الله، ملت شریف ایران و جناب آیت‌الله آقای دکتر سید ابراهیم رئیسی تبریک عرض نموده و پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر جهان، سربلندی و موفقیت ایران قوی و ملت بزرگ آن را از خدای متعال مسألت دارد. 

انتهای پیام/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۸ ۳۸ درصد ۳ ۴۵ درصد جمعیت رویش های انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۵۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند، گفت: این دانشگاه نباید در موضوع دیگری هضم شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله علیرضا اعرافی در جلسه هیئت مدیره دانشگاه حضرت معصومه(س) که در سالن جلسات دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: در صحنه رویارویی تمدنی انقلاب با استکبار، زن و خانواده یکی از موضوعات کلیدی است.

وی با اشاره به اینکه در این موضوع صاحب‌نظر هستیم، بیان کرد: گفتمان انقلاب اسلامی در مسئله زن با نگاه جامع نقش فعال دارد و این موضوع از لبه‌های تمدنی دنیای جدید است.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه این مبانی انقلاب اسلامی دارای منطق است، خاطرنشان کرد: با توجه به این موضوع، دانشگاهی مانند دانشگاه حضرت معصومه(س) می‌تواند یک هویت تمدنی پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه مسئولان این دانشگاه نیز وظیفه حساسی دارند، تصریح کرد: سامانه اخلاقی، علمی و تربیتی این دانشگاه باید در سطح کشور الگو باشد.

آیت‌الله اعرافی با بیان اینکه دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند، افزود: این دانشگاه نباید در موضوع دیگری هضم شود.

وی با اشاره به اینکه این دانشگاه باید به روز نگه داشته شود، بیان کرد: باتوجه به سندی که نوشته شده است، این دانشگاه باید به یک مرکز بین المللی تبدیل شود.

امام جمعه قم با بیان اینکه باید در مرزهای اثرگذاری حرکت شود، اظهار داشت: موضوعاتی مانند هوش مصنوعی، نانو و ژنتیک جزو موضوعات اصلی آینده هستند که باید از امروز به آن‌ها توجه داشت.

وی با اشاره به اینکه در این دانشگاه هویت زن مسلمان مدنظر است، بیان کرد: برای این موضوع باید اقدامات مطالعاتی از این جنس دیده شود.

آیت‌الله اعرافی با بیان اینکه ظرفیت انقلاب اسلامی در دنیا بی‌نهایت است، تصریح کرد: فکر انقلاب اسلامی در دل ملت‌های دنیا اگر به درستی بیان شود، حامیان بسیاری دارد.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • تبریک رئیسی به‌ مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • رییس‌جمهور قهرمانی فوتسال ایران در آسیا را تبریک گفت
  • ختم غائله‌ی شهرنو ؛ «چند نفر از خانم‌های‌ خیلی جوان اش را به کارمندان خودمان دادیم»
  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
  • عملیات وعده صادق ابهت آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها را شکست
  • رئیسی روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت