Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سعید هژبری روز یکشنبه در نشست کارگروه استقرار مکان یابی اداره کل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس استان سمنان افزود: طرح مکان‌یابی در سمنان به عنوان یکی از استانهای آزمایشی اجرا می شود.

وی اضافه کرد: این طرح به عنوان یکی از اولویت های اساسی استان به طور ویژه مورد پیگیری قرار می گیرد و پیش بینی می شود این طرح در تیر ماه به بهره برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هژبری تاکید کرد: مکان‌یابی ابزاری برای شناسایی پراکنش فضاهای آموزشی متناسب با نیازها است و در ساخت مدارس و ایمنی دانش آموزان در برابر حوادث طبیعی تاثیر قابل توجهی دارد.

وی با اشاره به این که این طرح در استان سمنان در حال جمع بندی و تدوین برنامه آموزشی و اجرا است گفت: کلیه اطلاعات و داده های مکانی دریافت و به‌روزرسانی سامانه شناسنامه های فنی مدارس انجام شد.

هژبری ادامه داد: ارتباط سامانه HRM با شناسنامه فنی فضاها به خوبی برقرار شد و در حال صحت‌سنجی و میزان ارتباط در دست بررسی است.

۸۴ طرح ناتمام اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان شامل ۶۵۱ کلاس درس با ۱۳۶ هزار و ۵۰۰ مترمربع زیربنا، سه هزار و ۴۲۰ میلیارد ریال اعتبار نیازمند است که در صورت افتتاح و بهره‌برداری ۱.۲۵ مترمربع به سرانه فضای آموزشی استان اضافه می‌شود و این سرانه در استان به عدد ۸.۳۳ که استاندارد است نزدیک می‌شود.

استان سمنان در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ تعداد  ۱۲۷‌ هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز در یکهزار و ۸۳ مدرسه دارد.

برچسب‌ها مدارس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور سمنان سازمان گسترش و نوسازی صنایع کشور خیران مدرسه ساز مدرسه سازی دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور سمنان مدارس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور سمنان سازمان گسترش و نوسازی صنایع کشور خیران مدرسه ساز مدرسه سازی دانش آموزان استان سمنان مکان یابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۵۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت آموزشگاه ۶ کلاسه سعدی در بندرخمیر

باوقار مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان گفت: ساختمان فرسوده آموزشگاه سعدی بندر خمیر بعد از امتحانات خرداد ماه تخریب و ساختمان جدید این مجموعه با مشارکت سازمان نوسازی مدارس و اتاق بازرگانی ساخته می‌شود.

وی افزود: این آموزشگاه با ۲۲۰ متر مربع زیربنا و با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان بصورت ۶ کلاسه ساخته می‌شود.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان گفت: با ساخت ساختمان جدید این آموزشگاه بیش از ۲۰۰ دانش آموز از مزایای آن بهره‌مند خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • تحقق نیمی از تعهدات خیران مدرسه ساز در سال گذشته
  • ساخت آموزشگاه ۶ کلاسه سعدی در بندرخمیر
  • فرودگاه بین‌المللی سمنان مهیای بهره‌برداری است
  • بهره برداری ازهشت طرح آموزشی، خدماتی و رفاهی دانشگاهی کاشان
  • احداث شهرک‌های شیلاتی نهاوند در مرحله مکان یابی
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید
  • تحویل بیش از ۳۸۰ دستگاه کولر به مدارس خوزستان
  • سیستم مکان‌یابی در فلسطین اشغالی دچار اختلال شد
  • سیستم مکان یابی در فلسطین اشغالی دچار اختلال شد