Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-05@21:40:41 GMT

آخرین وضعیت فعالیت پلیس اطفال در پایتخت

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۵۴۴۴

آخرین وضعیت فعالیت پلیس اطفال در پایتخت

ایسنا: سردار حسین رحیمی درباره فعالیت پلیس اطفال گفت: اگر  شهروندان در مجموعه فرماندهی انتطامی تهران بزرگ به کلانتری‌ها مراجعه کنند، تقریبا در تمام کلانتری‌های ما پلیس اطفال فعال شده و به امورات مربوط به نوجوانان یا اطفال در همان بخش رسیدگی می‌شود.

وی ادامه داد: در دادسرا هم بخش ویژه‌ای وجود دارد که تمام این پرونده‌ها به آنجا ارجاع شده و مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو هماهنگی خوبی میان پلیس و دستگاه قضایی در این زمینه وجود دارد.

رحیمی درباره لایحه مربوط به پلیس اطفال نیز گفت: کارهای قانونی و تشریفاتی این لایحه در حال انجام است و پس از تصویب و اجرا قطعا می‌تواند کمک زیادی به پلیس کند.

رییس پلیس پایتخت درباره جرائم در حوزه اطفال و نوجوانان نیز اظهارکرد: در حوزه اطفال و نوجوانان ما افزایش جرائم نداشتیم اما می‌توان گفت که جرائمی وجود دارد که افراد زیر ۱۸ سال مرتکب آن می‌شوند. مواردی نظیر مشارکت در کیف قاپی، خرده فروشی و ... از جمله این جرائم است، اما تعداد آن قابل توجه نیست. 

 

منبع: فردا

کلیدواژه: پایتخت پلیس اطفال پلیس اطفال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۵۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی زندانی جرائم غیر عمد در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیر کل اموز زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان گفت: خانواده مولوی به عنوان خیراتی ماندگار برای فرزند، در آزادی زندانیان جرائم غیرعمد مشارکت کردند و همراه با سایر خیرین زمینه ساز آزادی یک زندانی غیر عمد شدند.
حیدری افزود:خانواده مولوی پس از بررسی پرونده‌های در دست اجرای ستاد دیه استان چهارمحال و بختیاری با پرداخت مبلغ ۲۷۰ میلیون ریال بدهی یک مادر زندانی، موجبات دیدار مجدد مادر و فرزندان خردسال را فراهم آوردند.

دیگر خبرها

  • هشدار به برگزارکنندگان لایو‌های غیراخلاقی در اینستاگرام
  • طرح ویژه پلیس فتا برای پاکسازی فضای مجازی از جرائم اخلاقی
  • وضعیت هوای پایتخت امروز چطور است؟
  • آخرین وضعیت کیفیت هوای پایتخت
  • ایمن‌سازی کودکان زیر ۵ سال با قطره فلج اطفال اجرا شد
  • هوای تهران پاک شد
  • کیفیت هوای تهران در وضعیت کم سابقه
  • هوای تهران در وضعیت پاک قرار گرفت
  • آزادی زندانی جرائم غیر عمد در چهارمحال و بختیاری
  • کیفیت هوای تهران در صبح روز ۱۴ اردیبهشت