Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@19:02:37 GMT

حفر چاه برای تامین آب شرب شهر شاهو ضروری است

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۵۷۱۶

حفر چاه برای تامین آب شرب شهر شاهو ضروری است

 به گزارش ایرنا، «علیرضا کاکاوند» روز یکشنبه در نشست بررسی مشکلات آب و فاضلاب روستاهای شهرستان پاوه که با حضور «آرش لهونی»  نماینده مردم منطقه اورمانات در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، به خشکسالی شدید در استان کرمانشاه در سال زراعی جاری اشاره کرد و افزود: بر اثر خشکسالی بسیاری از چشمه ها و چاه ها که منبع اصلی تامین آب شرب برخی از روستاها هستند، با افت و کاهش شدید آبدهی مواجه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

او در ادامه در خصوص تامین آب شرب روستای دشه اظهار داشت: با مدیریت صحیح آبیاری باغات و در اختیار قرار دادن بخشی از آب چشمه «هانی کوان»  به باغداران روستا، مشکل کمبود آب شرب مرتفع خواهد شد ولی اجرای این طرح با توجه به کمبود اعتبار دچار وقفه شده است.

کاکاوند همچنین در خصوص مشکل فاضلاب روستای خانقاه و نزدیکی فاضلاب روستا به مخزن آب شرب گفت: شرکت آبفا هر روز سلامت آب را از طریق آزمایشات میکروبی و بیولوژیکی سنجش می‌کند و تمام تمهیدات لازم در خصوص حفظ سلامت آب اندیشیده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با اشاره به سختی تابستان امسال از نظر کمبود آب شرب ناشی از خشکسالی یادآور شد: این شرکت با تمام توان بی وقفه در تلاش و کوشش برای خدمت رسانی به مردم استان است و انشاالله با همکاری صادقانه و دلسوزانه نمایندگان مجلس و دیگر ارگان ها و مردم تابستان سخت ۱۴۰۰ را با کمترین مشکل پشت سر بگذاریم.

آرش لهونی نماینده مردم منطقه اورامانات در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه بر برطرف کردن هر چه سریعتر مشکلات آب شرب روستاها و شهرهای منطقه اورمانات تاکید کرد و از شرکت آبفا در خواست که پس از رفع مشکل تخصیص اعتبارات، حل مسائل موجود روستاهای را در اولویت کاری قرار دهد.

اورامانات در کرمانشاه به منطقه‌ای در شمال غربی این استان شامل شهرستان های پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی اطلاق می شود که حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها شرکت آب و فاضلاب کشور پاوه کرمانشاه آبرسانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت آب و فاضلاب کشور پاوه کرمانشاه شرکت آب و فاضلاب کشور پاوه کرمانشاه آبرسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۵۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان

 محمد بنی سعید مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان گفت: در سال۱۴۰۲، بیش از ۱۶ میلیون و ۳۸۱ هزار لیتر فرآورده به سه هزار ۴۴۰ فروند هواپیما در مراکز سوختگیری هواپیمایی منطقه آبادان سوخت‌رسانی شده است.

به گفته او این رقم بیانگر رشد ۲۱ درصدی تامین سوخت و افزایش ۳۵ درصدی تعداد فروند هواپیما‌های سوخت گیری شده نسبت سال ۱۴۰۱ است.

 شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان دارای دو مرکز سوختگیری هواپیمایی در آبادان و ماهشهر است که مسئولیت سوخت‌رسانی به شرکت‌های هواپیمایی، در فرودگاه‌های جنوب غرب استان را برعهده دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • وضع برخی جاده‌های شرق اصفهان در بدترین شرایط است
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • نصب سه هزار و ۲۰۰ دستگاه کنتور هوشمند روی چاه‌های آب
  • کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند
  • امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • تامین ۱۰ ویتامین مهم در بدن با مصرف زرده تخم‌مرغ
  • تامین ۱۰ ویتامین مهم در بدن با مصرف زده تخم‌مرغ
  • افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی
  • افتتاح بیش از ۸۰درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی کرمانشاه تا پایان تیر