Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-08@22:52:05 GMT

اجرای عملیات بهسازی عوارضی تهران قم

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۵۸۴۰

خبرگزاری آریا - شهردار منطقه 19 از بهسازی مسیر تردد خودروها جنب عوارضی قم در قالب اجرای عملیات تراش و روکش آسفالت خبر داد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، علی توکلی شهردار منطقه با بیان اینکه نزدیک به 1300 تن آسفالت صرف بهسازی این محور مواصلاتی پرتردد می شود، گفت: این پروژه در حال حاضر با صرف 500 تن آسفالت در 3 هزار متر مربع از این مسیر با هدف افزایش ضریب ایمنی و تسهیل ترافیک سفرهای برون ‌شهری در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او همچنین با اشاره به عملیات احداث سرعتکاه های آسفالتی جدید در معابر اصلی این منطقه افزود: به منظور کنترل سرعت خودروها و پیشگیری از بروز تصادفات و حوادث احتمالی یک سرعتکاه در بلوار شقایق و دو سرعتکاه نیز در معابر ناحیه 4 مقابل امامزاده علی اکبر (ع) احداث شد.
شهردار منطقه در ادامه به نگهداشت معابر داخلی منطقه با صرف 800 تن آسفالت اشاره کرد و افزود: در همین راستا خیابان های احد، نور، وصال، رجب حیدری، معابر اسماعیل آباد و ... با اجرای عملیات آسفالت برای تردد خودروها و شهروندان بهسازی شدند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۵۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت‌ریزی ۱۰۱ هزار تنی شهرداری منطقه ۱۵ در سال گذشته

شهردارمنطقه ۱۵ از آسفالت‌ریزی ۱۰۱ هزار تنی در سطح این منطقه در سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمد شیری در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های شهری شهرداری منطقه ۱۵ که در قالب صدونوزدهمین پویش «امید و افتخار» برگزار شد، تصریح کرد: امروز ۱۵۰ پروژه در سطح منطقه ۱۵ با اعتباری معادل ۸۲۴ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد. ارائه خدمات در نقاط مختلف منطقه ۱۵ نشان می‌دهد که شهرداری تهران از نقاط منفصل شهری غافل نیست و خدمات در تمامی نقاط تهران به ویژه نقاط منفصله شهری به شهروندان ارائه می‌شود.

وی با اشاره به بازسازی مقبرالشهدای خاورشهر و همچنین احداث زیرگذر و رمپ و لوپ رضوی نیز در منطقه ۱۵ اظهار کرد: خوشبختانه کنار گذر اتوبان امام رضا (ع) نیز به بهره برداری رسیده و ۱۸۶ هکتار بوستان نرگس‌خاتون برق‌رسانی‌اش انجام شد. همچنین بوستان کوی آزادی و بهسازی ۹ زمین ورزشی در سطح منطقه ۱۵ به عنوان باغ الرضا اجرایی شده است.

وی ادامه داد: سومین پایگاه کشتی در سطح منطقه به بهره‌برداری رسید و قولی که در سال گذشته به شهروندان منطقه برای آسفالت‌ریزی یک هزار تنی دادیم خوشبختانه با حمایت شورا و همت همکارانم در سطح منطقه محقق شد و سال گذشته ۱۰۱ هزار تن آسفالت‌ریزی در منطقه ۱۵ صورت گرفت.

شهردار منطقه ۱۵ تاکید کرد: ۴۲ کیلومتر نحرکشی در سطح منطقه در سال گذشته انجام شد که امسال قطعا چندین برابر این میزان نحرکشی انجام شد. علاوه بر این بیش از ۱۵۰۰ پروانه در سطح منطقه ۱۵ صادر شده که به این ترتیب اولین منطقه تهران در حوزه صدور پروانه شده‌ایم. قطعا این موضوع نوید نوسازی بافت‌های فرسوده و رهایی منطقه از فرسودگی را می‌دهد. در سال گذشته ۱۰۰۰ پلاک در بافت فرسوده منطقه بهسازی شد. همچنین در سال گذشته در حوزه بودجه ریزی مشارکتی در قالب طرح «من شهردارم» ۱۴۰ هزار نفر رای و نظر خود را درباره پروژه‌های منطقه ۱۵ اعلام کرده‌اند که به این ترتیب این منطقه به عنوان منطقه اول در این طرح شناخته شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آسفالت‌ریزی ۱۰۱ هزار تنی شهرداری منطقه ۱۵ در سال گذشته
  • تداوم اجرای نهضت آسفالت در نواحی کم‌برخوردار اهواز
  • ترمیم آسفالت و بهسازی کمربندی های شمالی و جنوبی اراک
  • بهسازی و آسفالت ۹۴ کیلومتر راه روستایی در استان کرمانشاه
  • تلاش می‌کنیم کرمان در سال ۱۴۰۳ به قرارگاه آبادانی تبدیل شود
  • جزئیات اجرای زیرگذر میدان سپاه اعلام شد
  • آغاز عملیات روکش و لکه‌گیری آسفالت معابر منطقه ۸ اصفهان
  • توزیع ۲۸۸۰ تن آسفالت در معابر غرب و شمال‌غرب تبریز
  • آغاز عملیات آسفالت معابر کوی نورد اهواز
  • آسفالت بیش از ۵۰۰۰۰ مترمربع معابر در هفته سی و هفتم در شیراز