Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه اسفراین با اشاره به الگوسازی کار نوجوانی که مادرش را نجات داد گفت: بزرگداشت و تقدیر از کار نوجوانی که جان مادرش را نجات داد باید بین مردم برجسته شود. چه خوب است که این کار از سمت ائمه جمعه باشد.

حجت الاسلام محمدیان  در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در سخنانی در مورد برگزاری مراسم تقدیر از نوجوانی که جان مادرش را نجات داده بود گفت: چندی پیش نوجوانی به خاطر حادثه‌ای که برای مادرش پیش می‌آید با اورژانس تماس می‌گیرد و درخواست کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه اسفراین ادامه داد: اپراتور باهوش اورژانس نیز فرضیه مزاحمت را علی‌رغم این‌که تماس گیرنده نوجوان بوده کنار گذاشته و به نوجوان پاسخ داده و اقدامات لازم را انجام می‌دهد. در نتیجه این اقدامات، جان این مادر نجات داده شد. طبیعتا موضوع رسانه‌ای شد و خیلی از مردم عکس العمل‌های خوبی در مورد این خبر داشتند. بنده نیز سعی کردم در مراسمی هم از این نوجوان و هم از اپراتور اورژانس تقدیر به‌عمل آورم. برای همین به منزل این نوجوان رفتیم و هدایایی را به این کودک اهدا کردیم.

 

وی افزود: این نوجوان مطالباتی داشت. مثلا دوست داشت به کربلا برود. برای همین درخواست کمک هزینه سفر به کربلای معلی را به ما دادند. بنده هم سعی کردم با کمک دوستانی که به‌همراه ما آمده بودند مقداری از هزینه سفر این نوجوان را تامین کنیم. این خانواده که در آن هم پدر و هم مادر بیمار هستند بسیار خوشحال شدند.

 

وی گفت:‌ به نظرم رسید چون پدر خانواده شغل فصلی داشتند و با توجه به این‌که از دوستان کارخانه فولاد نیز در جلسه حضور داشتند از این عزیزان تقاضا کردیم شغلی را برای پدر خانواده در نظر بگیرند که به لطف خدا شغل ثابتی برای این پدر نیز در نظر گرفته شد.

 

امام جمعه اسفراین اظهار کرد: این‌گونه پیگیری‌ها و بزرگداشت‌ها بخاطر این است که رفتارهای اینچنینی باعث ایجاد الگو برای دیگران شود. هم کار این نوجوان هم کار این اپراتور قابل تقدیر و الگوسازی است. این‌طور کارها باید بین مردم برجسته شود. چه خوب است که این کار از سمت ائمه جمعه باشد.

 

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: نوجوان ائمه جمعه مادر مادرش را نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۶۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش | سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...

به گزارش همشهری آنلاین، روز گذشته زن جوانی در حالی که به شدت گریه و بی‌قراری می‌کرد با پلیس تماس گرفت و از سرقت خودرویش در یکی از خیابان‌های شهر بم در استان کرمان در حالی که کودک ۴ ساله‌اش هم داخل خودرو بوده خبر داد.

شاکی گفت: خودرویم کنار خیابان خاموش شد و نمی‌توانستم آن را روشن کنم. بچه‌ام هم داخل خودرو بود. همان موقع ۲ مرد به بهانه کمک برای روشن کردن خودرو به من نزدیک شدند و یکی از آنها پشت فرمان نشست و دیگری شروع به هل دادن خودرو کرد که ناگهان خودرو روشن شد و هر دو سوار بر آن فرار کردند و بچه‌ام را هم با خودرو دزدیدند.

سرهنگ عزت‌الله عبدلی‌نسب فرمانده انتظامی بم در تشریح این خبر گفت: در پی تماس این خانم، تیم‌های گشت انتظامی تمامی محورهای اصلی و فرعی را تحت کنترل درآورده و در نهایت واحد گشت کلانتری ۱۲ بم در کمتر از یک ساعت خودرو سرقتی را به صورت رها شده در یکی از محله‌های شهر کشف کرد و کودک خردسال را که داخل خودرو بود به والدینش بازگرداند.

وی افزود: بلافاصله پس از این عملیات نیز سارقان فراری با اقدامات اطلاعاتی و پی‌جویی‌های مأموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۲ در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

سرهنگ عبدلی‌نسب گفت: این دو سارق زمانی که این خانم را با خودرو معیوب کنار خیابان مشاهده کرده بودند، در پی روشن کردن خودرو وی اقدام به سرقت خودرو به همراه کودک خردسال درون آن کردند.

وی به شهروندان توصیه کرد: هیچ وقت خودرو خود را در حالت روشن ترک نکنید و در صورت معیوب شدن خودرو به افراد غریبه اعتماد نکنید.

کد خبر 846831 منبع: ایران برچسب‌ها خبر مهم سارق - سرقت حوادث ایران

دیگر خبرها

  • الگوسازی دانشگاه آزاد کهنوج در راستای حفاظت از محیط زیست
  • داوطلبان هلال احمر ایثارگران واقعی هستند
  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است
  • اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان تصویب شد
  • تصویب و تکمیل اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان
  • خانواده اساسی‌ترین رکن جامعه و مدنیت اسلامی است
  • ربودن کودک چهار ساله با خودرو مادرش
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش | سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور