Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، خادمان بارگاه منور ثامن الحجج (ع) در دومین روز از سفر خراسان جنوبی به شهر آرین شهر رسیدند و در بدو ورود گلزار شهدای این شهر را غبارروبی کردند.

در ابتدای این مراسم گروه سرود شعری در وصف امام رضا (ع) و شهدا اجرا کردند و یکی از مداحان با مدیحه سرایی دل عاشقان امام رئوف را راهی مشهدالرضا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه نیز خادمان حرم رضوی با حضور در مرکز خدمات جامع سلامت شهری روستایی آرین شهر به کادر درمان خداقوت گفتند و ضمن تقدیراز آنها در درمان بیماران با بسته های تبرکی از کادر درمان پذیرایی کردند.

حجت الاسلام مصطفی موحدیان، مُبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید در این مراسم ضمن بیاناتی در وصف امام رضا (ع) به حدیث شریف سلسله الذهب اشاره کرد و گفت: این حدیث معروف از امام رضا (ع) است که دریایی از معارف در این حدیث گرانبها است.

این مُبلغ اعزامی حرم رضوی افزود: در این عالم همه کاره خداوند متعال است و همه امورات دینی برای انسان شرایط را فراهم می کند تا خدا عنایت کند و اگر شغل و یا ازدواج می خواهیم باید به وسیله امورات دینی خدا عنایت کند.

وی تصریح کرد: همه کاره خداست و اگر می خواهیم امام رضایی شویم باید خدا عنایت کند و شهدا نیز چون مُهر قبولی حجت ابن الحسن (عج) به پای اعمالشان خورده عزیز هستند.

موحدیان در پایان به فضای مجازی اشاره کرد و گفت: امروز فضای مجازی قتلگاه جوانان شده و برای حضور در فضای مجازی نیاز به سواد رسانه ای است و باید احتیاط کرد.

کد خبر 5240103

منبع: مهر

کلیدواژه: زیر سایه خورشید خراسان جنوبی دهه کرامت انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات ویروس کرونا عکس استانها کرمانشاه شورای شهر انتخابات رای گیری گرگان سیدابراهیم رئیسی انتخابات شورای شهر و روستا بوشهر انتخابات ریاست جمهوری نتایج شمارش آرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۶۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه رگبار باران در جنوب شرق کشور

به گزارش خبرگزاری صداو سیما،  امروز در استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، مناطقی از خراسان شمالی، کرمان، سیستان و بلوچستان، یزد، سمنان و ارتفاعات شرقی تهران، بارندگی رخ می‌دهد.
برای شنبه نیز در برخی نقاط خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد، کرمان، فارس و چهارمحال و بختیاری بارش تداوم دارد.
سه شنبه سامانه جدید بارشی از غرب وارد کشور می‌شود.
در سه روز آینده در شرق، شمال شرق و جنوب شرقی در برخی ساعت‌ها، وزش باد شدید پیش‌بینی شده است. همچنین تا اواسط هفته آینده روند دما در بیشتر مناطق کشور افزایشی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) وقتی آوازه «نون خ» در حیاط هیئت دولت می‌پیچید!
  • کادر درمان آینده در لباس عروسی و دامادی
  • تولید ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع فرش درخراسان‌شمالی
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • وقتی آوازه نون خ در حیاط هیئت دولت می‌پیچید! + فیلم
  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • ادامه رگبار باران در جنوب شرق کشور
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد