Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام مهدوی از اجرای پویش «خدمت کریمانه و تبلیغ به رسم رئوفانه» در گیلان همزمان با ولادت امام رضا (ع) خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت،‌ حجت‌الاسلام «سعید مهدوی» با اشاره به ولادت با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و بزرگداشت این روز بزرگ توام با ترویج سیره رضوی، اظهار کرد: با توجه به تقارن این روز مبارک با سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) برنامه‌های متنوعی از سوی سازمان پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه این اداره کل برنامه‌ها را با محوریت ترویج فرهنگ رضوی برگزار می‌کند افزود: اجرای پویش «خدمت کریمانه و تبلیغ به رسم رئوفانه» یکی از این برنامه‌ها است.



وی با اشاره به اینکه این پویش به همت عناصر و شبکه تبلیغ در استان اجرا می‌شود، گفت: در قالب این پویش ۱۴ هزار و ۸۸۸ وعده غذا پخت و در میان نیازمندان گیلانی توزیع خواهد شد.

 

مهدوی اذعان کرد: همچنین به مناسبت این ایام میزهای خدمت با ارائه خدمات مشاوره ای، پذیرایی، غرفه کودک و غیره دایر می‌شود.



وی با تأکید بر لزوم توجه به ترویج فرهنگ رضوی و مواسات، اظهار کرد: شبکه تبلیغ و هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی باید در این زمینه پیشگام باشند.

پایان پیام/383

منبع: شبستان

کلیدواژه: پویش تبلیغ امام رضا ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۶۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش این خنده را فراموش نخواهیم کرد برگزار می‌شود

بهدانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند با اشاره به برنامه‌های هفته معلم گفت: هفته معلم فرصت مناسبی برای گرامیداشت مقام معلم و قدردانی از تلاش‌های دلسوزانه و بی‌منت این قشر است. 

او با بیان اینکه برای گرامیداشت هفته معلم در تمام مدارس شهرستان بیرجند برنامه‌های شاد و مختلفی برگزار می‌شود، افزود: یکی از برنامه‌های محوری و عمومی شهرستان، پویش این خنده را فراموش نخواهیم کرد است.

بیشتر بخوانید

بار اصلی مقابله با بدحجابی بر دوش مجاهدان جهاد تبیین است

 بهدانی اظهار کرد: این پویش جذاب با مشارکت دانش‌آموزان و فعالان فضای مجازی به منظور تجلیل از معلمان در حال اجرا است. 

مدیر آموزش و پرورش بیرجند تصریح کرد: دانش‌آموزان علاقه‌مند به شرکت در این پویش می‌توانند با ارسال یک عکس یا کلیپ در کنار معلمشان در پیامرسان شاد به نشانی @ap_birjand، در این پویش شرکت کرده و در پایان این پویش به تعدادی از آثار برتر جوایزی اهدا می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ترویج ازدواج شرعی احیای سیره و سنت پیامبر اسلام (ص) است
  • تبیین و ترویج اندیشه های مهدوی در عصر شیخ الائمه
  • سابقه دیرینه دارالقرآن الکریم حرم رضوی در زمینه ترویج قرآن کریم
  • بهره برداری از ۱۱۰۰ مسکن ویژه محرومان به همت بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • اجرای عمومی تئاتر‌های جشنواره رضوی گامی موثر است/ ماجرای عشقی عجیب
  • پویش این خنده را فراموش نخواهیم کرد برگزار می‌شود
  • اجرای عمومی تئاترهای جشنواره رضوی گامی موثر است/ ماجرای عشقی عجیب
  • اعضای شورای اسلامی فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • اجرای ۲۰۰ عنوان ویژه برنامه درهفته بسیج سازندگی در گیلان
  • ترویج کودک همسری در اینستاگرام برای تبلیغ آرایشگاه زنانه