Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید «علی آقازاده» روز یکشنبه در آیین بتن ریزی سه هزار متر مکعبی تقاطع غیرهمسطح مقاومت اراک افزود: مردم همیشه در صحنه کشور و استان مرکزی از ساعات نخست رای گیری تا ساعاتی از بامداد روز شنبه در پای صندوق های رای حضور داشتند و بار دیگر حماسه بزرگی را خلق کردند.

وی بیان کرد: مردم ثابت کردند با وجود شرایط اقتصادی سخت که به خاطر تحریم‌های ظالمانه دشمنان ایجاد شده، پای آرمان‌های انقلاب، امام و رهبری معظم ایستاده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار مرکزی ادامه داد: مردم در انتخابات ۲۸ خردادماه کار بزرگی انجام دادند و منتخب مردم در ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا باید همه تلاش خود را برای بهبود وضعیت زندگی مردم به کار گیرند.

آقازاده اظهار داشت: انتخابات ۲۸ خرداد در استان مرکزی به بهترین شکل برگزار شد و ۳۰ هزار نفر در امر برگزاری این آزمون سیاسی دخیل بودند و کوچکترین تنش در استان ایجاد نشد.

وی گفت: پنجمین دوره شورای اسلامی کلانشهر اراک روزهای پایانی خود را می‌گذراند و منتخبان دوره جدید باید از تجارب این دوره نیز بهره گیری کنند و طرح های نیمه تمام را به اتمام رسانند.

استاندار مرکزی افزود: حجم بتن ریزی سه هزار متر مکعبی در یک روز، رکورد بی سابقه در اراک است و استمرار این حرکات و اجرای طرح های دیگر، توسعه در این شهر را بیش از پیش می‌کند.

شهردار اراک هم در این آیین گفت: میدان مقاومت به دلیل واقع شدن در مسیر خیابان قائم مقام فراهانی که یکی از پرترددترین معابر کلانشهر اراک است به عنوان یک گره ترافیکی بود و نیاز به اجرای پروژه و غیرهمسطح سازی معبر داشت.

«سعید بیاتیان» افزود: با توجه به اجرای پل‌های شهید بختیاری، تقاطع میدان ورزش (آزادگان)، روگذر بلوار قدس و خاتم الانبیاء در مسیر شرق نسبت به میدان مقاومت و تکمیل و گشایش تقاطع غیرهمسطح صیدی در مهرماه سال گذشته در ناحیه غربی میدان، نیاز به اجرای پروژه میدان مقاومت به عنوان قطعه میانی در این محدوده از رینگ شهری ضروری بود.

وی بیان کرد: تقاطع غیرهمسطح مقاومت اراک مقرر شده بود که در ۸۴۰ روز توسط قرارگاه خاتم اجرا شود اما در اقدامی شجاعانه روزشمار اجرای این طرح به ۱۸۰ روز تغییر کرد.

شهردار اراک ادامه داد: بسیاری از زیرساخت‌های این طرح که هر کدام یک پروژه بود در سایه تعامل و همکاری بین دستگاهی اجرا شده و حجم بتن ریزی سه هزار مترمکعبی در یک روز برای این طرح در اجرای طرح‌های مدیریت شهری اراک بی سابقه است.

بیاتیان عنوان کرد: ایجاد نخستین خطوط بی آر تی در اراک در مناطق شهرک هجرت، شهرک بعثت، شهرک جوادیه و الغدیر به سمت میدان شورا در دستور کار ویژه قرار دارد.

رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک هم در ادامه این آیین گفت: هرجا اتحاد، وحدت و همدلی باشد، اتفاقات خوب رقم می‌خورد و تقاطع غیرهسطح مقاومت اراک در این راستا با روند و سرعت خوبی در پیش است.

«مرتضی سورانه» افزود: در اجرای بسیاری از طرح های شهری اراک ریلی ایجاد شده که آیندگان نیز نمی‌توانند از آن خارج شوند و امید است شورای ششم برنامه های هدفگذاری شده را به سرانجام برساند.

وی بیان کرد: اجرای طولانی طرح‌های شهری از سال‌های گذشته مانند پل سنجان در شان و زیبنده مردم این شهر نیست و امید است تمام طرح ها در مدت مشخص شده به نتیجه برسد.

کلانشهر اراک مرکز استان مرکزی است و در این منطقه بیش از ۶۸۰ هزار نفر جمعیت زندگی می‌کنند.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ اراک استان مرکزی استانداری مرکزی سیدعلی آقازاده

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ اراک استان مرکزی انتخابات ۱۴۰۰ اراک استان مرکزی استانداری مرکزی سیدعلی آقازاده کلانشهر اراک استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۶۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: ۶ اعتبارنامه منتخبان مردم استان گلستان در مجلس شورای اسلامی در استان تائید و صادر شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سیدعلی مهاجر ظهر امروز در جلسه ستاد پیش‌گیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی گفت: هم‌دلی هماهنگی و هم‌افزایی در خانواده انتخابات از جمله ستاد پیش‌گیری و رسیدگی به جرائم انتخابات که به خوبی نقش‌آفرین بود، انتخاباتی در بالاترین سطح کیفی برگزار شد.

وی افزود: اقدامات پیش‌گیرانه‌ای که در این ستاد با راهبری مدیرکل دادگستری استان انجام گرفت، کمک بسیاری در برگزاری موفق انتخابات بود که جای قدردانی دارد.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: 6 اعتبارنامه منتخبین مردم استان در مجلس شورای اسلامی که به عهده استان بود در هیئت‌های اجرایی شهرستان‌ها با تایید هیئت نظارت صادر شده که در مرحله بعد باید به تأیید وزارت کشور و شورای نگهبان نیز برسد.

مهاجر افزود: دور دوم انتخابات را منحصر به شهرستان گنبدکاووس نمی‌دانیم و با تاکید استاندار، کل استان در کنار فرمانداری گنبدکاووس برای برگزاری انتخابات، به بهترین شکل هستند.

وی تصریح کرد: براساس قانون فقط افرادی می‌توانند در این دوره شرکت کنند که یا در دور نخست رای نداده باشند یا در حوزه انتخابیه گنبد کاووس رای داده باشند و این خصوصیت توسط دستگاه‌های احراز هویت به سادگی قابل تشخیص خواهد بود.

انتهای پیام/581

 

دیگر خبرها

  • راهپیمایی‌های گسترده مردم یمن در حمایت از غزه
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • شروع رقابت‌های آزمون سراسری در استان مرکزی
  • تجلیل مردم اراک و ساوه از پلیس در اجرای طرح نور
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟
  • عملیات وعده صادق؛ بی‌سابقه، تحقیرکننده و تغییر‌دهنده محاسبات
  • القسام: حمله تلافی‌جویانه ایران به رژیم صهیونیستی، محاسبات دشمن را به هم ریخت
  • افتتاح ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا پایان سال