Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-26@12:50:45 GMT

توماس مولر: نباید مغرور شویم

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۷۰۰۸

مهاجم تیم ملی آلمان می گوید اگر چه بابت نمایش تیمش مقابل پرتغال خوشحال است اما منشافت هنوز هم جای زیادی برای پیشرفت دارد.

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، تیم ملی آلمان موفق شد در دومین بازی خود در مسابقات یورو با نتیجه 4 بر 2 پرتغال را شکست دهد تا شکست یک بر صفر در دیدار افتتاحیه را به خاطره ها بسپارد با این وجود توماس مولر می گوید این نتیجه نباید بازیکنان تیم ملی آلمان را مغرور کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم تیم ملی آلمان بعد از پیروزی تیمش مقابل پرتغال گفت:

بازی ما جنبه های خوب زیادی داشت اما هنوز جای زیادی برای پیشرفت داریم. غرور زیاد می تواند در پایان باعث از دست رفتن امتیازات شود. در حال حاضر سه امتیاز داریم و سرنوشت مان دست خودمان است حالا نباید مغرور شویم و باید به توانایی های خودمان ایمان داشته باشیم. می توانیم اندکی خوشحالی کنیم.

در حال حاضر در گروه مرگ مسابقات، فرانسه با 4 امتیاز در رده اول است، پرتغال و آلمان با سه امتیاز در رده های بعد قرار دارند و مجارستان نیز با یک امتیاز در رده آخر ایستاده است.

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس میان عزیزی خادم و دراگان اسکوچیچ در منامه چه گذشت؟ راز دلخوری رییس فدراسیون از سرمربی تیم ملی پیشروی فرهاد مجیدی تا پشت در اتاق وزیر ورزش / پشت پرده افشاگری تازه سرمربی استقلال پیشنهاد 30 میلیارد تومانی باشگاه لیگ برتری به علی کریمی به کلاس درس یورو خوش آمدید؛ چرا اسپانیا با مالکیت 82 درصدی گل نزد؟ با رهبر جدید رئال مادرید آشنا شوید؛ ورود به دوران پسا راموس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۷۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی

یک شرکت نقل‌وانتقالاتی فوتبال پرتغال از باشگاه پورتو برای دریافت بخشی از مبلغ انتقال مهاجم تیم ملی فوتبال ایران شکایت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت «اوژوگو» پرتغال مدعی شد شرکت «Xektalent» که در نقل‌وانتقالات بازیکنان فوتبال این کشور فعال است، روز دوشنبه در دادگاه مدنی مرکزی پنافیل از باشگاه پورتو شکایت کرده است.

شرکت فوق ادعا کرده که بابت انتقال مهدی طارمی به پورتو در سال 2020، باید رقم 230 هزار یورو دریافت کند که این مبلغ به این شرکت پرداخت نشده است.

اعتراف اینتری‌ها به اشتباه در لو دادن خرید طارمی و زیلینسکی

طارمی در تابستان سال 2020 پس از یک فصل بازی برای تیم ریوآوه، به باشگاه پورتو ملحق شد و طی 177 بازی در جمع شاگردان سرجیو کونسیسائو، آمار 88 گل و 54 پاس گل را به نام خود ثبت کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نه بایرن مونیخ و نه توماس توخل، هیچ‌کدام علاقه‌ای به ادامه دادن با یکدیگر ندارند
  • غرامت ۲۳۰ هزار یورویی طارمی روی دست پورتو!
  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی
  • گواردیولا: شاید ما هم مثل لیورپول شویم!
  • توماس توخل گزینه اول منچستریونایتد در صورت برکناری اریک تن هاخ
  • ما توخل را می‌خواهیم، نه رانگنیک؛ شورش هواداران بایرن مونیخ علیه تصمیم مدیران
  • مظلومی: دیگر در آسیا حذف نمی‌شویم +فیلم
  • نوروزی‌نژاد، بهترین بازیکن هفته ۲۹ لیگ هندبال آلمان شد
  • روبن آموریم کیست و چرا بازارش این‌قدر داغ شده؟
  • لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا