Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@08:00:56 GMT

عناوین مطبوعات شیراز از نتیجه انتخابات ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۷۰۳۶

عناوین مطبوعات شیراز از نتیجه انتخابات ۱۴۰۰

روزنامه خبرجنوب با انتشار تصویری متبسم از رئیس‌جمهوری منتخب، از قول رئیسی نوشت:  دولتی پرکار، انقلابی و ضدفساد تشکیل می‌دهم.
این روزنامه از قول حجت الاسلام و المسلمین رئیسی نوشت:  برعهدی که با ملت بسته‌ام وفادارم و در خدمت کوتاهی نمی‌کنم.
پیام مقام معظم رهبری در قدردانی از ملت ایران در حماسه آفرینی انتخابات نیز در صفحه نخست این روزنامه بازتاب یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



روزنامه عصرمردم نیز با حروف درشت در صفحه اول نوشت:‌ رئیسی، رئیس‌جمهور ایران شد.
این روزنامه همچنین عکس صفحه اول خود را به حضور رئیس‌جمهوری در دفتر کار رئیس‌جمهوری منتخب و عرض تبریک به وی اختصاص داد و از قول رئیس دفتر رئیس‌جمهوری نوشت:‌فرایند انتقال ریاست‌جمهوری به رئیسی آغاز شد.
مقام معظم رهبری: پیروز بزرگ انتخابات ملت ایران است؛‌ ظریف: مشارکت معنادار خارج از کشور نشان درخشان دیگری بر تارک ایرانیان نشاند، چهره‌ها و نهادهای فارس:  مردم حماسه دیگری آفریدند.
محمد عسلی صاحب امتیاز و مدیرمسئول این روزنامه نیز در سرمقاله‌ای با عنوان "حماسه حضوری هوشمندانه" نوشت: هرچند بعضی از واجدان شرایط به پای صندوق‌های رأی نیامدند اما همانند گذشته همان تعداد که آمدند کافی بود تا درسی به دشمنان انقلاب داده شود که نمی توان در خارج نشست و برای ملتی حماسه ساز فرمان صادر کرد.

روزنامه شیرازنوین نیز یکشنبه پیام مقام معظم رهبری خطاب به مردم را به عنوان تیتر نخست برگزید و از قول ایشان نوشت: پیروز بزرگ انتخابات، ملت ایران است.
عکس نخست این روزنامه تصویری از حضور رئیس‌جمهوری منتخب در جمع هواداران است. روزنامه شیرازنوین ذیل این عکس نوشت:‌ رئیسی: همه تلاش خود را برای بازکردن گره‌های کشور به کار می‌بریم.
امام جمعه شیراز:  حضور مردم در انتخابات باطل السحر نقشه‌های شیاطین شد و "رسانه‌ها نقشی ویژه در شکل گیری حماسه انتخابات داشتند" از دیگر عناوین صفحه نخست این روزنامه است.
روزنامه شیرازنوین، عکس بزرگی از مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری منتخب را در پایین صفحه نخست چاپ کرده و در کنار آن پیام ضرغام صادقی صاحب امتیاز این روزنامه را با عنوان قائم مقام اقشار، دستار ارشد و هماهنگ کننده کلیه استان‌های جنوب و جنوب غرب ستاد مرکزی رئیسی منتشر کرده است.

روزنامه تماشا نیز این عنوان را با حروف درشت در صفحه نخست منتشر کرد:‌ رئیسی، رئیس دولت سیزدهم.
این روزنامه نیز عکس حجت الاسلام و المسلمین رئیسی پس از شرکت در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری را به عنوان عکس نخست برگزید.
این روزنامه از قول ابراهیم عزیزی نماینده شیراز در مجلس در صفحه اول نوشت:‌ مردم با انتخاب آگاهانه خود به دنبال تغییر و تحول هستند.

روزنامه سبحان نیز مطالبات مردم از رئیس جمهوری منتخب را به عنوان تیتر نخست منتشر کرد و نوشت:‌ جای شعار و عمل تغییر کند.
این روزنامه همچنین تصویری از شرکت مردم در انتخابات منتشر کرد و ذیل آن نوشت:‌ برتری مردها به زنان در تصاحب کرسی‌های انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای استان فارس.
این روزنامه در یادداشتی با عنوان "منتخب" به قلم نجمه قنبری نوشت:  هدف اصلی دولت منتخب باید رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باشد، یعنی همان نیت و امیدی که مردم برای آن رأی دادند.
یادداشت نویس این روزنامه نوشت:‌ یکی از اولویت‌های دولت آینده نیز باید رسیدگی به مشکلات مردمی باشد که در کرونا دچار  آسیب شدند.

روزنامه افسانه نیز با حروف درشت در کنار عکسی از رئیس جمهوری منتخب در صفحه اول نوشت:‌ ابراهیم رئیسی هشتمین رئیس‌جمهور ایران شد.
این روزنامه از قول حجت الاسلام و السلمین رئیسی نوشت:‌در دولت‌ مردمی از همه دیدگاه‌های ارزشمند  صاحب نظران، کارشناسان و مردم بهره خواهیم برد.
"رهبر معظم انقلاب:  فرصت خدمتگزاری به کشور و ملت را قدر بدانید" نیز در صفحه نخست این روزنامه نقش بست.
نماینده ولی فقیه در استان فارس: حضور مردم در انتخابات باطل السحر نقشه های شیاطین شد، رئیس شورای شهر شیراز: دوره ششم شورایار خواهم شد، در کمتر از پنج ساعت تبلیغات انتخاباتی از سطح شهر پاکسازی شد از دیگر عناوین انتخاباتی این روزنامه است.

روزنامه طلوع نیز یکشنبه این عنوان را برای صفحه نخست برگزید:‌ رئیسی، رئیس‌جمهور ایران شد.
"رئیسی: اعتماد مردم را جبران می‌کنم، حتما از تجربیات دولت کنونی استفاده خواهم کرد"  در صفحه نخست این روزنامه بازتاب یافته است.
این روزنامه نیز پیام رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه پیروز بزرگ ملت ایران است  را در صفحه نخست بازتاب داده است.
روزنامه طلوع در ستون یادداشت روز خود با اشاره به آمارهای ارائه شده از چک های برگشتی در استان‌های مختلف کشور، به تحلیل این موضوع پرداخت.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ سید ابراهیم رییسی مطبوعات و خبرگزاری های داخلی شیراز سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فارس پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰؛ حضور مردم در روز تعیین سرنوشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ سید ابراهیم رییسی مطبوعات و خبرگزاری های داخلی انتخابات ۱۴۰۰ سید ابراهیم رییسی مطبوعات و خبرگزاری های داخلی شیراز سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فارس صفحه نخست این روزنامه رئیس جمهوری منتخب مقام معظم رهبری صفحه نخست ملت ایران صفحه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۷۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه‌ - چهارشنبه ۵ اردیبهشت

روزنامه خبر جنوب با تیتر «زهر یک خبر شیرین!»، روزنامه خبرشمال با تیتر «((استیضاح)) تنها هنر شورا!» روزنامه شهرآرا با تیتر «دست خدا با جماعت است» و روزنامه نقدحال با تیتر «زن کشی دخترکشی عزیزکشی» منتشر شد.

 

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان استان ها استان‌ها

دیگر خبرها