Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس حوزه هنری شهرستان بیجار گفت: به مناسبت دهه کرامت، شب شعر و جشن «زیر سایه بیرق رضوی» در سینما آزادی بیجار برگزار می‌شود.

سید عبدالرضا خضری رئیس حوزه هنری شهرستان بیجار در گفتگو با خبرگزاری شبستان در کردستان ضمن تبریک فرارسیدن دهه کرامت و قدردانی از حضور باشکوه مردم شهرستان بیجار در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای شهر وروستا گفت: مردم ایران اسلامی یک باردیگر با حضور به موقع در صحنه حراست از آرمان های انقلاب اسلامی با لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب حماسه ای دیگر را خلق کردند و با حضور خود تلاش دشمنان نظام وانقلاب اسلامی را در ایجاد تفرقه ونفاق در بین مردم و نظام را خنثی و آینده ای سرشار از امید و بهروزی را برای کشور عزیزمان ایران رقم زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: همزمان با دهه کرامت و ولادت حضرت امام علی ابن موسی الرضا(ع) با هماهنگی بعمل آمده به مناسبت حضور بیرق رضوی در استان کردستان فرصتی فراهم گردید تا جشن کرامت"زیر سایه بیرق رضوی" با حضور خادمان حرم رضوی، شعرا و هنرمندان شهرستان در کنار مسئولین استان وشهرستان را دوشنبه 31 خرداد 1400 از ساعت 9:30 صبح در محل سالن اصلی پردیس سینمایی ازادی بیجار برگزار کنیم.


خضری افزود: در این مراسم که حجت االسلام والمسلمین مهدی رحمانی ساعد از روحانیون و خادمین اعزامی آستان قدس رضوی به عنوان سخنران و مهمان ویژه جضور خواهند داشت شاعران "محمد رحیمی رضوان " با گویش گروسی،"خلیل مختاری نیا" با گویش ترکی و "آلاله مهدی زاده"دلنوشته ای فارسی را دروصف حضرت رضا(ع) قرآئت کرده و "حاج جواد شاکری" از مداحان برجسته کشوری و خادم آستان قدس رضوی مداحی خواهند کرد.


رئیس حوزه هنری شهرستان بیجار گفت: در این مراسم همچنین به صورت نمادین جشن تکلیف ویژه دختران برگزار و سپس با حضور مهمانان و بیرق مبارک آستان قدس رضوی با حضور در مزار شهدای بیجار آیین عطر افشانی و غبارروبی مزار شهداء انجام می شود.


وی با دعوت از علاقه مندان جهت حضور در این مراسم تأکید کرد: تمهیدات لازم برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی در این مراسم به صورت کامل پیش بینی شده است.

پایان پیام/713

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیرق رضوی بیجار دهه کرامت شهرستان بیجار بیرق رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۷۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بین‌المللی شعر عربی رضوی در هویزه برگزار می‌شود

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، نخستین جلسه هماهنگی برگزاری همایش‌های شعر رضوی (عربی و فارسی) از سری برنامه‌های چهاردهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان عربی (یادمان دعبل خزاعی) در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد. 

در این جلسه، شهرستان هویزه به عنوان اولین شهرستان برگزار کننده همایش بین‌المللی شعر عربی رضوی، میزبان شاعران، مهمانان ویژه و علاقه‌مندان به شعر عربی خواهد بود. این همایش ساعت ۲۰ جمعه ۷ اردیبهشت در مجتمع فرهنگی فدک شهرستان هویزه برگزار می‌شود.

گفتنی است، چهاردهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان عربی به دبیری سیدشبر محسنی حسین‌پور با هدف استفاده از ابزار مؤثر و زبان گویای شعر در جهت ترویج معارف دینی و رضوی، ایجاد جریان تولید محتوا در حوزه شعر رضوی از طریق برگزاری سلسله نشست‌های نقد و بررسی و محافل شعر و حمایت از شاعران آیینی کشور به ویژه شاعران جوان برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۷ اردیبهشت
  • 60 فعال فرهنگی گلستانی گواهینامه دوره آموزشی «متنا» را دریافت کردند
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • ۴ چایخانه رضوی در کرج راه اندازی می شود
  • معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون
  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی در رایزنی فرهنگی کشورمان
  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی
  • همایش بین‌المللی شعر عربی رضوی در هویزه برگزار می‌شود
  • اجرای ۲۸۵ عنوان برنامه در دهه کرامت در استان