Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول دیجیتال مارکتینگ جنسیت: آقا، خانم شرح شغل و وظایف: تسلط کامل بر زبان انگلیسی مسلط به امور تبلیغات و روابط عمومی داشتن مهارت‌های تحلیلی، اجرایی، انگیزشی و ارتباطی (مهارت در سخنوری و انتقال اطلاعات مورد نیاز) مهارت‌ های مدیریتی بخصوص مدیریت هزینه، زمان و بودجه آشنا به امور نگارش و رسانه‌ها و برگزاری سمینارها، نمایشگاه‌ها و گردهمایی‌ها شناسایی اهداف تبلیغات و توسعه استراتژی تبلیغات آشنایی کامل با دیجیتال مارکتینگ طراحی و برنامه‌ریزی کمپین‌های تبلیغاتی توسعه برنامه‌های تبلیغاتی برای هر دو رسانه سنتی و دیجیتال تعامل با شرکت‌های تبلیغاتی و مذاکره در زمینه انجام انواع تبلیغات شرایط احراز شغل: سن: حداکثر 40 سال خدمت سربازی: اتمام خدمت سربازی و یا معافیت از آن اجباری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سابقه کاری: حداقل 7 سال تحصیلات: کارشناسی مربوط به این حوزه رزومه به همراه نمونه پروژه ارسال شود.  تایم کاری: شنبه تا چهارشنبه از 8 الی 16:30 - پنج شنبه از 8 الی 13 مزایا و تسهیلات: بیمه ناهار مهندس طراح سازه جنسیت: آقا شرح شغل و وظایف: طرح و ترسیم انواع سازه (سازه های صنعتی، ساختمانی و ...) تعامل با کارگاه به صورت مداوم جهت رفع مشکلات و گزارش راهکار ترسیم نقشه های اصلی سازه های مختلف کسب اطلاعات در خصوص سیستم های مختلف سازه ای مسلط به ایتبس و SAFE و AUTOCAD و SAP2000 شرایط احراز شغل: سن: 28 - 35 سال خدمت سربازی: اتمام خدمت سربازی و یا معافیت از آن اجباری است. سابقه کاری: حداقل 5 سال تحصیلات: کارشناسی ارشد سازه یا زلزله  تایم کاری: شنبه تا چهارشنبه از 8 الی 16:30 - پنج شنبه از 8 الی 13 مزایا و تسهیلات: بیمه ناهار از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را با ذکر عنوان شغلی به ایمیل زیر ارسال نمایند. ذکر عنوان شغلی در ایمیل ارسالی الزامی می باشد.  اطلاعات تماس ایمیل: hr.tehran@pakchoob.ir آدرس: محل کار: تهران، سعادت آباد، چهارراه سرو پربیننده ترین استخدام مهندس الکترونیک و مونتاژ کار در شهرک صنعتی خاوران استخدام سرپرست منابع انسانی و اداری در تهران استخدام مهندس الکترونیک در شرکت تجهیز الکترونیک اکسون در البرز استخدام کارمند اداری در شرکت سان تجهیز زمین در تهران استخدام مدیر داخلی و اجرایی، بازاریاب و ویزیتور در شرکت افرا لیان اطلس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت شنبه از 8 الی خدمت سربازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۷۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو دو پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی

به گزارش «تابناک»، «وحید فروغی زاده» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پروازهای صبح ایران ایر (هما) و آسمان از مقصد تهران به ایلام و بلعکس با توجه به شرایط ناپایدار جوی و کاهش دید افقی لغو شد.

وی افزود: امروز یک پرواز فوق العاده از شرکت ایرلاین پویا نیز در فهرست برنامه های پروازی فرودگاه شهدای ایلام قرار دارد که هنوز لغو یا انجام آن از سوی این شرکت هواپیمایی اعلام نشده است.

فروغی زاده یادآور شد: هفته گذشته نیز شرایط نامساعد جوی باعث لغو پرواز شرکت ایران ایر به ایلام شد.

وی ادامه داد: مسافران پیش از مراجعه به فرودگاه برای اطلاع از انجام پروازها با سامانه‌های ۶۸۰۰ و ۱۹۹ تماس بگیرند.

به گزارش ایرنا، به پیش بینی کارشناسان هواشناسی، بارش باران از شامگاه یکشنبه تا اواخر وقت سه شنبه هفته جاری آسمان استان را تحت تاثیر ناپایداری های جوی قرار می دهد.

از روز دوشنبه هفته گذشته تا شنبه هفته جاری جو استان شاهد بارش های تند رگباری بهاری بوده است و این بارش ها همچنان تا روز سه شنبه تداوم دارد.

در حال حاضر ۱۲ سورتی پرواز از سوی شرکت های هواپیمایی ماهان، ایران ایر و آسمان در مقصد تهران - ایلام فعالیت دارد.

شرکت هواپیمایی پویا نیز هشت سورتی پرواز فوق العاده برای این مسیر برنامه ریزی کرده است که امروز و پنجشنبه هفته جاری آخرین سورتی های این شرکت در استان انجام می شود.

دیگر خبرها

  • مشمولان سربازی مراقب باشند حبس نخورند!
  • اما و اگرهای قانون سربازی؛ پاسخ به شبهات اصلی خانواده‌ها
  • لغو دو پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی
  • اما و اگرهای قانون سربازی
  • واکنش سازمان نظام وظیفه درباره این نوع معافیت از سربازی
  • مجازات معافیت غیرقانونی از سربازی اعلام شد
  • ۵ سال زندان در انتظار این مشمولان سربازی
  • مجازات معافیت غیرقانونی از سربازی چیست؟
  • برخورد قانونی با سوءاستفاده کنندگان از قانون معافیت سربازی
  • برخورد قانونی با سوء استفاده کنندگان از قانون معافیت سربازی