Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس استقرار نرم افزار جنسیت: آقا، خانم نوع همکاری: تمام وقت نیازمندی ها: دارای حداقل مدرک کارشناسی از دانشگاه های سراسری و یا دانشگاه آزاد (مراکز اصلی دانشگاهی) رشته های مهندسی نرم افزار، مدیریت، مهندسی صنایع، حسابداری روابط عمومی قوی و مسئولیت پذیر توانایی حل مسئله، کار تیمی و یادگیری سریع مفاهیم داشتن کارت پایان خدمت یا معافی دائم برای آقایان حداکثر سن: 26 سال محل فعالیت: تهران شرح مختصر شغلی: متخصصان پیاده سازی نرم افزار همکارانی هستند که نرم افزارهای همکاران سیستم را در سازمان مشتری و متناسب با نیاز آن سازمان پیاده سازی و عملیاتی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این شغل، ابتدا به کارشناسان کارکردها و ویژگی‌های نرم افزارهای همکاران سیستم در حوزه‌های مالی، بازرگانی، اداری، کارخانه‌ای و سایر حوزه‌ها، آموزش داده می‌شود و در صورت کسب گواهینامه های لازم، مسئولیت پیاده سازی را به عهده خواهند گرفت کارشناسان بعد از پیاده سازی نرم افزار، آموزش به کاربران سیستم را به عهده دارند همچنین مشکلات کاربران را در دوره پیاده‌سازی نرم افزاری شناسایی، پیگیری و برطرف کنند از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند. اطلاعات تماس ایمیل HasanAB@systemgroup.net پربیننده ترین استخدام مهندس الکترونیک و مونتاژ کار در شهرک صنعتی خاوران استخدام سرپرست منابع انسانی و اداری در تهران استخدام مهندس الکترونیک در شرکت تجهیز الکترونیک اکسون در البرز استخدام کارمند اداری در شرکت سان تجهیز زمین در تهران استخدام مدیر داخلی و اجرایی، بازاریاب و ویزیتور در شرکت افرا لیان اطلس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت پیاده سازی نرم افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۷۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی تا ظهر فردا در گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان کارشناس هواشناسی گلستان گفت : با فعالیت سامانه بارشی موثری که از بامداد امروز وارد گلستان شده هم اکنون شاهد بارش پراکنده و افزایش ابر در استان هستیم و اوج فعالیت این سامانه بارشی امشب تا صبح فردا خواهد بود.

مهدیه اصحابی افزود : فعالیت این سامانه بارشی تا ظهر فردا در استان ادامه دارد و به دلیل شدت بارندگی احتمال اختلال در تردد جاده ای ، بالا آمدن آب رودخانه ها و سیلاب ناگهانی در استان وجود دارد.

او از هم استانی ها خواست به رودخانه ها و مسیل ها نزدیک نشوند و هنگام رانندگی بیشتر احتیاط کنند.

کارشناس هواشناسی افزود : از عصر فردا آسمان استان پایدار و هوای استان نیز از پنجشنبه گرم می شود.

 

 

دیگر خبرها

  • استفاده ۷۸ درصدی از سامانه ارجاع پرونده به کارشناسان در کرمانشاه
  • گام بلند مناطق نفت‌خیز جنوب در بومی‌سازی تجهیزات
  • بیش از ۳۲ هزار نفر کارمند در نظام اداری ایلام اشتغال دارند
  • کاهش ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در شهر تهران
  • کاهش ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در تهران
  • فعالیت برخط سامانه اجاره بها در مشهد
  • فعالیت سامانه بارشی تا ظهر فردا در گلستان
  • کدام بیمارستان‌ها به سامانه نوبت دهی الکترونیک متصل نیستند
  • فعالیت سامانه نسخ الکترونیک بیمه سلامت پایدار شد
  • جای خالی بیمارستان‌های تامین اجتماعی در نوبت دهی الکترونیک