Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ سعید عالی پور فرمانده انتظامی شهرستان ایوان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: در پی تماس‌های مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره آتش سوزی مزارع کشاورزی در منطقه گاومهر بخش زرنه، ماموران انتظامی بخش زرنه بلافاصله جهت بررسی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار کرد: گزارش ماموران اعزامی به محل حادثه حاکی از آن است که ۱۰ هکتار از مزارع جو و گندم کشاورزان در منطقه گاومهر بخش زرنه طعمه حریق شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان با بیان این که آتش سوزی‌ها با تلاش نیرو‌های امدادی، انتظامی و کمک‌های مردمی ، بدون خسارت جانی مهار شد، ادامه داد: تحقیقات در خصوص علل و عوامل بروز این آتش سوزی در دستور کار این پلیس است.

او با اشاره به اینکه ارزش ریالی خسارت وارد شده به کشاورزان توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است، بیان کرد: به شهروندان و کشاورزان توصیه می کنیم با توجه به فصل گرما و خشک بودن پوشش گیاهی حتی الامکان از روشن کردن آتش در مراتع و اطراف مزارع کشاورزی خودداری کنند تا شاهد وقوع حوادث تلخ و ناگوار مشابهی نباشیم.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وقوع آتش سوزی مزارع کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۷۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت چغندر قند از اراضی کشاورزی خوزستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما آبادان، عبدالرضا سید احمدی معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: در سال زراعی جاری حدود ۱۹ هزار هکتار از اراضی کشاورزی خوزستان به زیر کشت چغندرقند رفت.

از آغاز برداشت چغندر قند در استان تاکنون ۵۹ هزار و ۸۰۰ تن محصول برداشت شده است.

وی ادامه داد: این میزان برداشت از ۹۲۰ هکتار از مزارع چغندر قند استان خوزستان انجام شده است.

 پیش بینی می‌شود امسال بیش از از این میزان بین یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن محصول چغندر قند از مزارع استان برداشت شود.

دیگر خبرها

  • مبارزه با بیماری زنگ زرد غلات در ۲۶۱ هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی
  • آغاز برداشت گندم در شهرستان دهلران
  • مبارزه با  بیماری زنگ زرد غلات در ۲۶۱ هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی
  • گندم‌کاران مبارزه با آفت سن گندم را انجام دهند
  • کشت گندم و جو در چهار هزار و ۵۰۰ هکتار از مزارع رخ
  • برداشت چغندر قند از اراضی کشاورزی خوزستان
  • درخواست سازمان جهاد کشاورزی از شالیکاران گیلانی
  • هشدار به کشاورزان، برای مبارزه با آفات علیه سن گندم
  • حدود ۶۰ هزار تن چغندرقند از مزارع خوزستان برداشت شد
  • احتمال بالای شیوع آفت زنگ زرد در مزارع گندم و جو