Web Analytics Made Easy - Statcounter

عالمی نیسی گفت: با توجه به عدم تجمیع آراء نامزدهای انتخابات شورای شهر اهواز، لیست‌های منتشرشده تعداد آراء نامزدها در فضای مجازی صحت ندارد و تبلیغاتی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «جمال عالمی نیسی» ظهر امروز (یکشنبه ۳۰ خرداد) در خصوص نتایج آراء انتخابات شورای شهر اهواز اظهار کرد: تاکنون هیچگونه تجمیعی در خصوص نتایج انتخابات شورای اسلامی شهر اهواز صورت نگرفته و بنده به عنوان فرماندار لیست های منتشر شده آرای نامزدها در فضای مجازی را شدیدا تکذیب می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان اهواز افزود: سامانه جامع برای ثبت اطلاعات انتخابات الکترونیکی پیش بینی شده بود، اما به علت اینکه ثبت اطلاعات شعب اخذ رای در سامانه جامع انتخابات امکان پذیر نبود‌، اجرای انتخابات شورای شهر اهواز به صورت دستی و الکترونیکی انجام شد.

 

وی اضافه کرد: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده، مقرر شد که امروز ستاد انتخابات کشور نرم افزار برنامه ثبت شعب دستی را تعریف و در سامانه جامع انتخابات بارگذاری کنند.

 

فرماندار کلانشهر اهواز خاطر نشان کرد: شمارش آراء شورای شهر اهواز در محل شعب صورت گرفت و تا پایان وقت روز شنبه به پایان رسید.

 

وی در خصوص نتیجه انتخابات شورای شهر اهواز تصریح کرد: به مردم اهواز و نامزدهای شورای شهر قول می دهم از آراء آنها صیانت و حفاظت کنم و در سریع‌ترین زمان ممکن نتایج انتخابات را اعلام خواهم کرد.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: جمال عالمی نیسی انتخابات شورای شهر کلانشهر اهواز انتخابات شورای شهر اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۷۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظرسنجی| افزایش رویگردانی از نتانیاهو در آمریکایی‌ها

نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد که اکثر آمریکایی‌ها هیچ اعتمادی به «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر اسرائیل در خصوص مسائل جهانی ندارند و یا اعتماد اندکی به او دارند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، نتایج نظرسنجی مرکز افکارسنجی «پیو» نشان می‌دهد که اکثر آمریکایی‌ها هیچ اعتمادی به «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر اسرائیل در خصوص مسائل جهانی ندارند و یا اعتماد اندکی به او دارند. 

نتایج این نظرسنجی نشان داد 53 درصد از آمریکایی‌ها می‌گویند درباره اینکه نتانیاهو کار درستی را در مسائل دنیا انجام دهد هیچ اعتمادی به او ندارند و یا اعتمادشان ناچیز است. 

از میان هر 10 نفر تنها سه نفر گفته‌اند که دست‌کم مقداری اعتماد به نتانیاهو در این خصوص دارند. 

این نظرسنجی از روزهای 1 تا 7 آوریل در میان 36 هزار فرد بزرگسال آمریکایی انجام شد. میزان آمریکایی‌هایی که گفته‌اند هیچ اعتمادی به نتانیاهو ندارند نسبت به سال 2023 نزدیک به 11 درصد افزایش یافته است.

پیام تحقیرآمیز اسیر اسرائیلی برای نتانیاهو: خجالت بکشافشاگری صهیونیست ها از کارشکنی نتانیاهو در مسیر تبادل اسرانگرانی تل آویو از احتمال صدور حکم بازداشت نتانیاهونویسنده صهیونیست: نتانیاهو اسرائیل را نابود خواهد کرد

انتهای پیام/ 

 

دیگر خبرها

  • جام کشتی تختی اهواز؛ نتایج فینال پنج وزن نخست مشخص شد
  • آغاز ضبط برنامه مناظرات نامزدهای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای مرکز لرستان
  • برنامه‌ صداوسیما برای معرفی نامزدهای دور دوم انتخابات مشخص شد
  • نظرسنجی| افزایش رویگردانی از نتانیاهو در آمریکایی‌ها
  • استفاده از برنامه‌های نامزدهای انتخابات در کمیسیون‌های تخصصی
  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات بزودی اعلام می‌شود