Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر هوشنگ عصارزاده، عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون با بیان این که بانک های توسعه ای با حمایت های دولت ها برای نقش آفرینی در بخش های خاصی از اقتصاد ایجاد می شوند، گفت:هم اکنون پنج بانک توسعه ای در ایران فعال هستند و هر یک از آنها اهداف خاصی را برای ارتقای توسعه کشور دنبال می کنند.

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز،   عصارزاده با بیان اینکه بانک های توسعه ای در راستای ماموریتی که برایشان تعریف شده فعالیت می کنند افزود : فعالیت این بانکها بر اعطای تسهیلات حمایتی متمرکز است و کسب سود در اولویت های بعدی این بانکها قرار دارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عصارزاده تاکید کرد:معنای این که فعالیت بانک های توسعه ای سود محور نیست ، زیان ده بودن آن نیز نمی تواند باشد بلکه باید به عنوان یک بنگاه اقتصادی از ساختار منسجمی برخوردار باشد و ناکارآمدی در درون آن وجود نداشته باشد.

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در بخشی از سخنان خود به فعالیت های سال های اخیر این بانک توسعه ای پرداخت و گفت:بانک توسعه تعاون در یک روند رو به رشد و یکنواخت بدون افزایش سرمایه و با تکیه بر افزایش سطح کارآمدی وبهره وری و نیروی انسانی توانمند توانسته است به سود نیز در صورت های مالی خود دست یابد.

عصار زاده تاکید کرد: با توجه به اینکه جامعه هدف بانک تولید کنندگان،کارآفرینان و تعاونگران در سراسر کشور هستند بانک توانسته است در بخش عملکرد توسعه ای نیز فعالیت های خود را به صورت گسترده ای افزایش دهد.

عصارزاده با بیان اینکه استفاده از منابع داخلی بانک و منابع صندوق توسعه ملی که در قالب تسهیلات پایدار اشتغال روستایی وعشایری اعطا شده است افزود: در این راستا توانسته ایم اهداف توسعه ای بانک را محقق کنیم و تسهیلات مناسبی را در راستای ایجاد اشتغال در روستاهای کم برخوردار پرداخت نماییم .

وی در تشریح معنای«تعاون» نیز گفت:همیاری و تلاش برای با هم خوب زیستن وسالم زندگی کردن جزو مفاهیم تعاون است.در تعاون جهانی را جست و جو می کنیم که انسان ها بخشی از لذت خودشان را در لذت دیگران می بینند.

عصارزاده ادامه داد:با جریان یافتن این معنا از تعاون ،رقابت به شکل امروزی کم تر می شود واگر تلاش داریم که اقتصاد تعاون را نهادینه سازیم قبل از آن نیاز داریم تا فرهنگ تعاون را گسترش دهیم.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک توسعه تعاون پول نیوز کارآفرینان اشتغال تسهیلات بانک های توسعه ای بانک توسعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۷۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران

امتداد - با حضور قائم مقام مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، هیات عامل، معاونان، مدیران امور و جمعی دیگر از مدیران و مسئولان ارشد بانک ملی ایران، نخستین روز از همایش ارزیابی عملکرد سال 1402 و تبیین اهداف سال 1403 بانک ملی ایران، در تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، در این همایش دو روزه ضمن بررسی عملکرد سال گذشته و تشریح اهداف و سیاست های اعتباری سال جاری، همچنین تشریح و تبیین طرح اقتدار ملی با هدف جاری سازی بهینه اهداف استراتژیک ابلاغی، اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد بانک به بیان دیدگاه ها و ارائه نظرات خود خواهند پرداخت و مهمترین سیاست ها و برنامه های کاری پیش روی بانک و همچنین موضوعات و ‏سوالات مطرح شده در قالب چندین کارگروه تخصصی ‏نظیر فناوری، اعتباری، بازار ‏سرمایه ، بازارانرژی، مرکز مطالعات اقتصادی و بانکداری اسلامی و گروه های مدیریتی مناطق تهران، یک و دو کشور مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت تا راهکارهای لازم ارائه شود.

‏در همایش بررسی عملکرد واحدهای بانک ، اعضای هیات مدیره، هیات عامل، معاونان،مدیران امور،روسای ادارات ستادی ،امور شعب و شعب مستقل نیز حضور دارند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • دو کارگزاری جدید مجوز فعالیت گرفتند
  • مجوز فعالیت دو کارگزاری جدید صادر شد/ ۸ درخواست در مرحله تاسیس
  • دو کارگزاری جدید بورس مجوز فعالیت گرفتند
  • معرفی توانمندی‌های نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان
  • بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس
  • آغاز به کار همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران
  • تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون با آرمان‌های امام راحل
  • سعید احمدی پویا سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک شد
  • ۸۰۰ هزار تن روغن و گندم از بنادر مازندران وارد شد
  • مقابله با فضای رسانه‌ای علیه ایران از اهداف اجلاس اتاق‌های بازرگانی مجمع همکاری آسیا