Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از  پایگاه خبری شورای مفتی های روسیه (عالی ترین نهاد اسلامی این کشور) راویل عین الدین رئیس این شورای انتخاب رئیسی به مقام رئیس جمهوری اسلامی ایران را به وی تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

عالیجناب و برادر بزرگوار ابراهیم رئیسی

از طرف اداره دینی مسلمانان روسیه و شورای مفتی های روسیه و از طرف شخص خودم پیروزی قاطع شما را در انتخابات ریاست جمهوری ایران تبریک می گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پیام عین الدین گفته شده است: ملت برادر، ایران انتخاب هوشمندانه خود را کرد و سرنوشت کشور خود را به دست شما سپرد. اطمینان کامل دارم که تجربیات ارزشمند شما در مقام قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران، برای پیروزی عدالت و تحکیم صلح و توسعه و پیشرفت پایدار و مهم تر از آن افزایش رفاه در کشور و پیشبرد منافع مردم این کشور در خارج از آن بکار گرفته می شود.  

رئیس شورای مفتی های روسیه در ادامه نوشت: از طرف مسلمانان روسیه ابراز امیدواری می کنم که رویکرد تقویت تماس ها و روابط با فدراسیون روسیه در تمام سطوح در چارچوب منطقه ای و در دستور کار بین المللی ادامه می یابد.  

وی افزود: جای خوشوقتی است که روابط حسنه بین دو کشور در عرصه اسلامی در سطح بالای اعتماد و احترام متقابل قرار دارد و در نزدیکی و تقریب مذاهب و در عرصه های فرهنگی و روشنگری بسیار موثر است.

عین الدین در بخش دیگر پیام خود نوشت: با اطلاع از موقعیت عالی شما به عنوان نواده پیامبر اکرم (ص) و فقیه عالی، برای شما آرزوی کسب توانایی و کمک از خدا و حکمت از پیامبر و استقامت و پایداری در مقام عالی و پرمسئولیت در برابر خدا و مردم ایران می کنم.  

 وی گفت: دعا می کنم که خدا با رحمت و عطوفت خود به مردم ایران برکت بدهد و این کشور شکوفا شده و پیشرفت کند.  

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم رئیسی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در انتخاباتی که جمعه گذشته در سراسر کشور برگزار شد موفق به کسب بیش از ۱۷ میلیون و ۹۲۶ هزار رای (۶۲ درصد آرای ماخوذه) شد و به عنوان هشتمین رئیس جمهوری ایران از سوی مردم انتخاب شد.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری فدراسیون روسیه به عنوان نخستین مقام ارشد خارجی، انتخاب سید ابراهیم رئیسی به سمت رئیس جمهوری منتخب جمهوری اسلامی ایران را به ایشان تبریک گفت.  

ارسال پیام های تبریک رهبران، مقامات، شخصیت‌ها و تشکل‌های سیاسی کشورهای مختلف به مناسبت پیروزی حجت الاسلام رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همچنان ادامه دارد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ جمهوری اسلامی ایران سید ابراهیم رییسی انتخابات ایران در جهان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری محسن مهرعلیزاده پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰؛ حضور مردم در روز تعیین سرنوشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ جمهوری اسلامی ایران سید ابراهیم رییسی انتخابات ۱۴۰۰ جمهوری اسلامی ایران سید ابراهیم رییسی انتخابات ایران در جهان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری محسن مهرعلیزاده انتخابات ریاست جمهوری جمهوری اسلامی ایران رئیس جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۷۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: آنچه دولت را در دل مردم جای می‌دهد، صداقت است

رئیس‌جمهور خطاب به استانداران با بیان اینکه مردم از صداقت خوششان می‌آید، گفت: آنچه دولت را در دل مردم جای می‌دهد و سرمایه اجتماعی را افزون می‌کند، صداقت با مردم است. هم گزارش بدهید و هم گره گشایی از ذهن‌ها کنید.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام رئیسی در نشست مشترک دولت با استانداران گفت: اگر بدانیم خدا بر تمام ذرات هستی حاکم است، زندگی فرق می‌کند قدرت مال اوست ما به عنوان خدمتگزار مردم بدانیم قدرت از آن اوست و اراده اراده اوستر ما باید بتوانیم در عالم خدمت گزاری هم عرصه بندگی خود را و هم جایگاه خدمتگزاری را به عنوان کمک به بندگی خود و بندگان دیگر به کار گیریم هم خود ارتقا پیدا کنیم هم زندگی مردم را آباد کنیم.

وی افزود: این حرکت بزرگی که ملت ایران انجام دادند و اقتدار آفرینی و امید آفرینی که به نمایش گذاشتند اراده حضرت حق بود این نقطه عطفی در تاریخ زندگی ملت ایران بود که ما را در باشگاه قدرت‌های منطقه‌ای در بالاترین رده‌ها قرار داد. این افتخار و اقتدار آفریده شد واین امید ایجاد شد.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه امروز کار همه صاحبان قلم و بیان و سخن آن است هر جا کسی تاثیر دارد امیدآفرینی کند، گفت: دشمن دنبال ایجاد یاس بود و هست ما در دولت باید با عمل و اجرا امیدآفرینی کنیم مهم است مردم حس کنند دولت کار می‌کند و با مردم صداقت دارد. احیانا اگر ناکامی وجود دارد علل آن را دولت به مردم اعلام می‌کند.

وی با بیان اینکه مردم از صداقت خوششان می‌آید، گفت: آنچه دولت را در دل مردم جای می‌دهد و سرمایه اجتماعی را افزون می‌کند، صداقت با مردم است. هم گزارش بدهید و هم گره گشایی از ذهن‌ها کنید. هم علی الدوام با مردم ارتباط داشته باشید خصوصا با مردمی که در اجتماعات ما شرکت نمی‌کنند هم سراغ آن‌ها که همیشه در اجتماعات هستند بروید هم آن‌ها که به هر دلیل دچار زمینه ذهنی هستند و در این اجتماعات شرکت نمی‌کنند.

رئیسی تاکید کرد: باید با عموم مردم سخن گفت بر ارتباط با مردم تاکید می‌کنم. شنیدم عزیزی که تازه به عنوان استاندار به استانی رفته گاهی قبل از نماز صبح به اداره می‌رود نماز در آنجا می‌خواند تا پاسی از شب در اجتماعات است. نمی‌گویم هر ساعت بین مردم باشید. اما مردم در هفته دسترسی به استاندار داشته باشند.

وی با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات مجلس گفت: در مورد انتخابات باید تشکر کنم هم از مجریان و وزیر کشور و ناظران و هم عموم مردم که همت کردند. انتخابات باشکوهی بود به ۴ اصل رهبری توجه شد کاملا امنیت داشت در همه شهر‌ها و روستا‌ها هم سالم بود هم رقابتی و هم مشارکتی بود. تاکیدم این اس که در این مرحله هم با همت استانداران کاری کنند این ۴ اصل در حوزه هایشان مورد تاکید باشد ان شا الله این مرحله از انتخابات هم باشکوه باشد.

رئیس‌جمهور مساله دیگر را امنیت برشمرد و گفت: باید از همه حافظان امنیت در کشور تقدیر کنم دشمن دنبال این است که سوار امواج شود و ناامنی ایجاد کند تلاش عزیزان نیرو‌های مسلح و شورا‌های تامین این باشد که موهبت الهی امنیت در جامعه ارتقا پیدا کند.

وی با اشاره به شعار سال گغت: در مورد مساله شعار سال که جهش تولید است همه بخش‌ها باید برنامه داشته باشند؛ صنعت، معدن، کشاورزی، شرکت‌های دانش بنیان، تولید خدمات در حوزه انرژی در این سال دارای برنامه باشند هم به صورت کلان هم اقلیمی باید برنامه داشته باشند.

دیگر خبرها

  • رئیسی: شاهد انتخابات با شکوه خواهیم بود
  • رئیسی: آنچه دولت را در دل مردم جای می‌دهد، صداقت است
  • جز قدرت‌های برتر منطقه و جهان هستیم/ باید امیدآفرینی کنیم
  • رئیس‌جمهور: دشمن به‌دنبال ایجاد ناامنی و موج‌سواری است / ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان‌دوره‌ای با شکوه باشیم
  • رئیسی: مردم در اجرا و نظارت بر انتخابات دخیل هستند
  • اوکراین : جنگنده سوخوی 25 روسیه را سرنگون کردیم
  • عیادت سرکنسول ایران در فرانکفورت از رئیس اسبق فدراسیون کشتی
  • سفر رهبر شیعیان کشور مالی به قم (+ عکس)
  • رهبر شیعیان کشور مالی با رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کرد
  • مقام امنیتی اوکراین در فهرست افراد تحت تعقیب روسیه