Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز مطالعات خاورمیانه و آسیای میانه مکاتبات محرمانه متعلق به یکی از کشورهای درگیر در بحران سوریه و به طور مشخص فعالیت‌های مالی و نظامی آن در ادلب سوریه را فاش کرد.

 به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، این مرکز در صفحه رسمی خود در فیس‌بوک نوشت: اخیراً مکاتبات محرمانه‌ای را در رابطه با دخالت برخی از عناصر مهم جمهوری آذربایجان در بحران سوریه از جمله حسین ازیری، افسر و هماهنگ کننده نیروهای ویژه آذربایجان را به دست آوردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مسؤول اداری و مالی گروه تروریستی "لواء المهاجرین والانصار" یکی از شاخه‌های گروه تروریستی هیئت تحریر الشام در سوریه است.

مرکز مطالعاتی مذکور در گزارش خود اعلام کرد، ازیری مسؤول اداره امور اداری و مالی این گروه تروریستی است. او مسؤول جریان‌های مالی و سازماندهی کمپین‌های جمعی تامین مالی برای جمع آوری کمک‌های انسانی وارد شده از ترکیه و توزیع آن در سوریه و به طور مشخص در ادلب است.

در این گزارش آمده است که ازیری عضو نیروهای ویژه جمهوری آذربایجان و مسؤول تامین بودجه نیروهای مسلح روسی زبان در گروه تروریستی هیئت تحریرالشام در ادلب است.

مرکز مطالعات خاورمیانه و آسیای میانه اعلام کرد، اطلاعات دقیق جدیدی را درباره نقش جمهوری آذربایجان در تأمین مالی و حمایت از گروه‌های تروریستی در ادلب سوریه منتشر خواهد کرد./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: جمهوری آذربایجان گروه تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۷۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایروانی:تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات کننده اسرائیل است

امیر سعید ایروانی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد روز پنجشنبه به وقت محلی در نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد پیرامون: «وضعیت خاورمیانه: (سوریه)» گفت: وضعیت انسانی در سوریه همچنان وخیم است. مردم سوریه از چالش‌های اقتصادی عمیقی رنج می‌برند. بر اساس آخرین گزارش سازمان ملل متحد، ۱۶.۷ میلیون نفر، یعنی نزدیک به ۷۰ درصد جمعیت سوریه، به کمک‌های بشردوستانه فوری نیاز دارند. سطح بودجه فعلی تخصیص‌یافته برای رسیدگی به بحران انسانی در سوریه نگران‌کننده است.

دیگر خبرها

  • حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشور‌های غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است
  • برگزاری بیش از ۲۵ تظاهرات در ادلب برای سرنگونی «الجولانی»
  • اردوغان: حماس را نه گروه تروریستی بلکه گروه مقاومت می‌دانیم
  • ایروانی: تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات کننده اسرائیل است
  • ایروانی:تن‌ها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات کننده اسرائیل است
  • ایروانی:تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات کننده اسرائیل است
  • تنها راه امنیت در منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های صهیونیست هاست
  • تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده اسرائیل است
  • تنها راه امنیت در منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های اسراییل است
  • پوتین: تروریسم همچنان بزرگترین خطر قرن بیست و یکم است