Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@09:25:42 GMT

انتخابات تبیین‌گر مردم سالاری دینی است

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۸۰۷۶

انتخابات تبیین‌گر مردم سالاری دینی است

نماینده مردم اهواز در مجلس،گفت: انتخابات و حضور در کنار صندوق رای جلوه ای از به تصویر کشاندن جمهوریت در انقلاب اسلامی و تبیین‌گر مردم سالاری دینی ذیل این نظام مقدس است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، مجتبی یوسفی، نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون و عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در پیامی از حضور پرشور مردم جمهوری اسلامی ایران، به ویژه مردم ولایتمدار و اقوام و عشایر غیور و بزرگ خوزستان تقدیر و تشکر کرد، متن پیام به شرح ذیل است:

 بسمه  تعالی

            بسم الله الرحمن الرحیم

مردم حماسه ساز ایران اسلامی، با حضور آگاهانه و پر شور خود در پای صندوق های رأی که از ساعات اولیه رای گیری تا آخرین لحظات ادامه داشت، تصاویری به یادماندنی در ذهن دوستان و دشمنان این خطه از ایران عزیز به جای گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصاویری از احساس مسئولیت و دشمن شناسی برای دوستان و در مقابل یأس و ناامیدی برای دشمنانی که تمام دسیسه ها و توطئه هایشان را برای عدم حضور مردم به کار گرفتند ولی با حضور موثر خود این نقشه ها نقش بر آب شد.

انتخابات و حضور در کنار صندوق رای جلوه ای از به تصویر کشاندن جمهوریت در انقلاب اسلامی و تبیین‌گر مردم سالاری دینی ذیل این نظام مقدس است.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا عرصه‌ای حساس در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود که چشم تمام دوستان و دشمنان نظام به آن دوخته شد و حضور مردم در این عرصه، مهمترین موضوع در انتخابات بود.

اینجانب وظیفه دارم به عنوان خادم ملت در مجلس شورای اسلامی، از مردم نجیب ایران و به طور خاص مردم سرافراز خوزستان و همه دست اندر کارانی که برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور زحمت کشیده اند تشکر و قدردانی کنم، امیدوارم در مراحل پیش رو و عرصه‌های دیگر همچنان پایدار و با استقامت بمانند.

مجتبی یوسفی
نماینده مردم  اهواز،باوی،حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی نماینده مجلس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۸۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند

به گزارش خبرنگار مهر، صالح رحیمی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست کارگروه بانوان فعال توسعه مشارکت در انتخابات ۱۴۰۲ شهرستان بوشهر اظهار داشت: بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند و امروز شاهد حضور فعال و گسترده زنان در تمامی عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی هستیم که این حضور با موفقیت‌های بسیاری همراه بوده است.

فرماندار بوشهر افزود: از مشارکت فعالانه جامعه زنان در انتخابات سال ۱۴۰۲ و خلق این حماسه عظیم مردمی سپاس و قدردانی خود را اعلام می‌داریم.

وی گفت: رأی اولی‌هایی که در انتخابات ۱۴۰۲ خاطرات خودشان را ثبت کردند می‌توانند در شورای اداری شهرستان بوشهر حضور و این خاطرات را قرائت کنند.

وی تصریح کرد: امروز دشمن فردگرایی را در فضای مجازی ترویج می‌دهد و ذهن و اندیشه سیاسی جوانان ما را در دست گرفته است.

وی همچنین با تاکید بر تأثیر گذاری زن در تربیت افراد در جامعه اضافه کرد: زن در ساحت فردی با تربیت خود می‌تواند یک خانواده و یک جامعه را به سمت تعالی و رشد هدایت کند.

در پایان با اهدا لوح تقدیر از بانوان فعال در توسعه مشارکت انتخابات ۱۴۰۲ تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 6087967

دیگر خبرها

  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟
  • مربیان باید موضوعات را با ارزش‌های دینی تبیین و تشریح کنند
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • ۲۴۵ نماینده در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راهی خانه ملت می‌شوند
  • عملیات وعده صادق تمام معادلات دنیا را تغییر داد